gvd ik lach me kapotquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef HighVolume het volgende:
Gewoon schijten en je stront op de muur uitstrijken,en dan heel nonchalant de woonkamer binnen lopen en zeggen dat je het leuk vind hoe ze de wc hebben aangepakt.....wel je handen in je broekzak houden.
Ik loldequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef HighVolume het volgende:
Gewoon schijten en je stront op de muur uitstrijken,en dan heel nonchalant de woonkamer binnen lopen en zeggen dat je het leuk vind hoe ze de wc hebben aangepakt.....wel je handen in je broekzak houden.
Wilde niemand die aan het eten was of honger had, de eetlust afnemen.quote:
Denk dat ie meer dat 'truis' bedoelde.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wilde niemand die aan het eten was of honger had, de eetlust afnemen.
Bedankt voor de tips flink sprayen dan maar!
Hear hear!quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef Spongeboss het volgende:
Iemand die hier ook problemen mee heeft?
Ik moet hoognodig een bruine trui breien maar, dat gaat nogal stinken. En er is bezoek, bezoek blijft ook nog eens logeren.
Hebben andere mensen deze psychologische barrière ook als er opeens mensen op bezoek zijn etc? Ik merk dat ik echt alleen bruine truis kan breien bij mij thuis op mijn wc, als er geen bezoek is.
Hoe kijken jullie hiertegen aan?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef Anmer het volgende:
Herkenbaar. Ik kan het ook niet als ik bezoek heb of als ik bij iemand anders thuis ben. En op kantoor kan ik het ook niet en ik vind het eerlijk gezegd onvoorstelbaar dat sommige andere mensen dat wel doen en de plee dan ook nog super ranzig achterlaten.
De tip der tips: gelijk na de lozing doorspoelen. Dan krijgt de geur niet de kans zich overal op en tussen te nestelen. Pas op, niet al het water opspoelen, want anders kom je in de knel met het papierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:38 schreef Burdie het volgende:
Veel effectiever dan een spuitbus (die maskeert alleen maar) is een lucifer. Even aansteken, paar seconden aan houden en in de pot gooien. Voila, stank weg.
Ik las poepopstokjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Lieve schat, iedereen poept en iedereen stinkt.
Overheen zetten! Je bezoek moet ook poepen, die houden het ook echt niet op
Busje spray in de wc en klaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |