Nee, want het is vaak veel langer houdbaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:36 schreef Sull het volgende:
Lovedd, moeilijke afweging, maar je moet vooral doen wat goed voelt. En niet omdat je omgeving dat van je verlangt.
Lady, gatsie! Zet je er geen datum op? Ingooien het altijd braaf na 5 dagen weg(meestal maar een klein restje) jullie niet?
.
Nee ik was nog niet echt bekend met melk die lang in de koelkast staatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:36 schreef Sull het volgende:
Lady, gatsie! Zet je er geen datum op? Ingooien het altijd braaf na 5 dagen weg(meestal maar een klein restje) jullie niet?
3x raden wat ik de afgelopen dagen af en toe hebquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Straaltjes ja? Die heb ik nog steeds nooit
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
3x raden wat ik de afgelopen dagen af en toe heb![]()
![]()
Alle stress is er echt af hier, zo fijn! Ik heb voorraad, t voeden gaat fijn, het kolven gaat goed...
Oh, dat is een goede, thanks! Ze bieden via hun webshop wel een pakket aan voor borstvoeding, maar dat zijn flesjes, zoogkompressen en een bepaalde zalf.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:35 schreef Phaidra het volgende:
Bij ons had de kraamverzorgster een soort 'bijvoedingskit' bij zich. Met spuitje (met gebogen uiteinde zodat je makkelijker kan fingerfeeden) en slangetjes. Zo'n slangetje kan je tijdens een voeding tussen je borst en mond frotten zodat iemand anders daar extra melk doorheen kan laten lopen. Zo krijgt de baby meer binnen, zonder dat hij merkt dat hij bijgevoed wordt. Dit zou extra stimuleren tot drinken uit de borst. Bij ons zette dat helaas geen zoden aan de dijk, maar misschien kan je bij de intake van de kraamzorg vragen of zij ook dit soort spullen meebrengen?
Huh?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
Als ik het menu zie kun je volgens mij al meer dingen gaan eten door dingen als koffie met melk, ontbijtkoek, volkoren biscuitjes enzo te schrappen.... Dat vind ik nou echt zonde om te eten als je daar een boterham of iets anders voor moet laten staan.
Nee, we zijn nog niet gestopt, ik zit nog steeds in de grote twijfelzone... Ik ben wel het kolven aan het afbouwen, sinds deze week nog maar 1 keer per werkdag. En dan kolf ik met moeite ongeveer 30 cc, dus voor flesjes bij het kdv hoef ik het niet meer te doen, dat is gewoon veel te weinig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:05 schreef L-E het volgende:
ShandalyIk dacht trouwens dat je was gestopt met bv, of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |