quote:Ik luister nu naar het geweldige Evelyne van Bert de Coninck. Ik weet verder niets van deze Vlaamse zanger en ken ook geen andere nummers van hem. De Kast heeft er ook een versie van, maar die háált het niet bij deze. Doe het, zegt ze, en ze lacht haar tanden bloot...
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:50 schreef Seborik het volgende:
In dit topic kun je plaatsen welk nummer je beluistert. Om het aantrekkelijk te maken voor anderen om te lezen en discussies te laten ontstaan, is het de bedoeling dat je bij elk nummer een korte review of toelichting zet over of bij het nummer of over de artiest.Postopkrikken wordt niet gewaardeerd en beloond met een waarschuwing of erger.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 05-10-2002 19:16]
Ooit de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival (1977). Klinkt erg, maar toch heb ik dit altijd wel een mooi liedje gevonden. De tekst is geschreven door Wim Hogenkamp, die later op mysterieuze wijze overleden is. Ik weet niet of het ooit is opgeklaard, maar ik kan me herinneren dat hij thuis werd doodgeschoten en dat men er aan twijfelde of het moord was of een knap inelkaar gezette zelfmoord. Ook staat me bij dat, toen ze hem vonden, er een plaat van Maria Callas opstond die keihard door de woning schalde...
Prachtig! De ingetogen stem in de coupletten en in het refrein barst het los. Bij wijze van dan. Mooie vent ook.
Komt van een online-webstream Wat volgens mij weer via D-devil gaat (volgens de link) , het is allemaal trance enz. Luister maar...
quote:En ook weer bij dit topic geldt het gequote stukje uit de eerste post en zullen na deze post, posts zoals de jouwe zonder pardon verwijderd worden.
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:26 schreef Fixxxer het volgende:
metallica - metal militia
quote:En omdat ik me ook kut voel zet ik Our Darkness van Mevr. Clark maar op. Poetische electro of zoiets...
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:45 schreef SEMTEX het volgende:
Anne Clark - Sleeper in metropolis. Klinkt alsof de wereld platgebombardeerd is en er nog 1 vrouw over is om erover te zingen en ik voel me kut en daarom luister ik het.
btw:Goed alternatief, dit "Wat luister je nu-nieuwe stijl"
quote:alrighty mate, sorry had het eerlijk gezegd niet gelezen
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:46 schreef Seborik het volgende:[..]
En ook weer bij dit topic geldt het gequote stukje uit de eerste post en zullen na deze post, posts zoals de jouwe zonder pardon verwijderd worden.
Lekker AC/DC nummer.Goed gitaarwerk zoals we van Angus gewend zijn. En die stem he.
De aartsvaders van de hedendaagse progmetalmannetjesputters.
herinner me dat n therapiegenote het n mooi nummer vond en t luisterde als troost. Dat gevoel heb ik nu ook. De hoge stem van Kate Bush en dat sprookjesachtige wat het nummer kenmerkt maken me rustig.
Akoestisch nummer van Anouk, behoorlijk melodramatisch ook. Uitspraken als 'Not afraid to die no more' en 'All I needed was some loving' doen het goed in een zelfmedelijdenbui.
Semtex: Wuthering Heights zou ik inderdaad ook es wat vaker moeten draaien
De nieuwe single van U2, heeft een beetje dezelfde sound als de nummers van All That You Can't Leave Behind. Geweldig nummer!
Onwaarschijnlijk mooi nummer.
Daar kunnen alle Avril Levigne's van tegenwoordig nog een behoorlijk puntje aan zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |