Of erger: het maakt haar niets uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Innisdemon het volgende:
Ik denk dat je vriendin het sowieso niet tof vindt, dat je 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt.
Best kans dat ze het juist leuk vindt, want dan kunnen ze samen trouwjurken shoppen etc.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef moez het volgende:
Moeilijk! Ik denk dat er zeker vrouwen zullen zijn die denken dat je het vraagt, omdat je op het idee bent gebracht doordat haar vriendin dus ook is gevraagd... Maar het daarvoor niet vragen is een beetje belachelijk. En ik denk als jullie samen een mooie reis gaan maken en op een romantisch moment doe je je aanzoek, is het aanzoek van haar vriendin wel ´t laatste waar ze aan denkt
Met je handen in de zakken natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Het kan veel simpeler. Als ze weer over die vriendin begint vraag je gewoon zoiets van, ''Zullen wij ook trouwen?''
Dit dacht ik ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Best kans dat ze het juist leuk vindt, want dan kunnen ze samen trouwjurken shoppen etc.
Of er ontstaat een concurrentiestrijd waarbij de dames elkaar het licht in de ogen niet gunnen, maar alleen TS kan dat inschatten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Best kans dat ze het juist leuk vindt, want dan kunnen ze samen trouwjurken shoppen etc.
"Wil je me vrouw worden?"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Innisdemon het volgende:
Ik denk dat je vriendin het sowieso niet tof vindt, dat je 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt.
En haar ervan beschuldigt dat ze dingen 'verteld'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Innisdemon het volgende:
Heb je het bonnetje van de ringen? Dan kan je laten zien dat je het al veel eerder gepland had.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef Yellowhusk het volgende:
Zit met een probleempje....
Heb bijna 3 jaar een relatie en we staan op het punt een mooie reis te maken. Dit was voor mij het moment een aanzoek te doen aan mijn vriendin. Alles gepland, ring in tha pocket en dan verteld ze me dat haar vriendin 3 dagen geleden ook ten huwelijk is gevraagd. Ik BALEN!!
Maar nu de vraag... doorgaan zoals gepland of gaat me vriendin het niet leuk vinden als zij 2 weken na haar vriendin wordt gevraagd. Krijg het gevoel dat ik misschien het voetlicht van de ander wegneem, maar aan de andere kant.... waarom niet. Maar ze zijn best close.
Wat zouden jullie doen??
Thnx!
Dit idd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef moez het volgende:
Moeilijk! Ik denk dat er zeker vrouwen zullen zijn die denken dat je het vraagt, omdat je op het idee bent gebracht doordat haar vriendin dus ook is gevraagd... Maar het daarvoor niet vragen is een beetje belachelijk. En ik denk als jullie samen een mooie reis gaan maken en op een romantisch moment doe je je aanzoek, is het aanzoek van haar vriendin wel 't laatste waar ze aan denkt
Joh, zij krijgt de financiële zekerheid van een alimentatie in de schoot geworpen. Geen vrouw die daar nee tegen zegt!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef Yellowhusk het volgende:
Maar nu de vraag... doorgaan zoals gepland of gaat me vriendin het niet leuk vinden als zij 2 weken na haar vriendin wordt gevraagd.
Hier moest ik ook direct aan denken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Of er ontstaat een concurrentiestrijd waarbij de dames elkaar het licht in de ogen niet gunnen, maar alleen TS kan dat inschatten.
Ik zou er gewoon voor gaan TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |