Ja ik zou ook L nemen, maar goed ik weet natuurlijk niet hoe die andere dingen vallen van Boohoo/Asos. Als je online koopt zou ik gewoon meerdere maten bestellen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Anushaar het volgende:
Ik heb normaal in shirts de maat XL of L welke zou ik dan pakken in mijn onesie? denk zelf L, want heb ook shirts van XL op internet besteld dat zijn net jurken
Bestel je toch een L en XL en stuur je degene die niet goed is terug. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Anushaar het volgende:
Ik heb normaal in shirts de maat XL of L welke zou ik dan pakken in mijn onesie? denk zelf L, want heb ook shirts van XL op internet besteld dat zijn net jurken
Zou ik een L doen denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:01 schreef Anushaar het volgende:
klopt, maar retour zenden kost ¤13 (naar boohoo) dat gaat dus niet werken..
was je oorspronkelijk plan anders dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:32 schreef Anushaar het volgende:
goed, ik ben er uit, ik ga een L kopen, zit hij niet goed, draag ik hem met carnaval
ik ga het alleen thuis dragen, en eventueel als ik bijvoorbeeld iemand op het station moet afzetten, en dus niet de auto uithoef, een snelle boodschap doe ik er ook wel mee, maar alleen bij de ah en aldi, je bent een tokkie of je bent het niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:42 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
was je oorspronkelijk plan anders dan?
Maar serieus, in wat van soort gelegenheden draag je zoiets? Neem aan dat het alleen voor de brakke zondag op de bank is, of wordt dit soort kleding ook in het openbaar gedragen?
Ik scoor dr chickies meequote:Op zondag 5 januari 2014 14:42 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Maar serieus, in wat van soort gelegenheden draag je zoiets? Neem aan dat het alleen voor de brakke zondag op de bank is, of wordt dit soort kleding ook in het openbaar gedragen?
Probeer je 'm toch te verpatsen?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:50 schreef Anushaar het volgende:
De onesie is binnen, helaas way to big.. het kruit komt tot op mijn knieën.. dat word helaas terugsturen. en ik ga ook géén nieuwe meer bestellen. Terug sturen kost ¤15 dus dat risico ga ik niet nog een keer lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |