quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:11 schreef probeer het volgende:
Van Dille&Kamille weet ik niet veel, maar als het ook een koksmes mag zijn kan ik je de Slitbar-serie van de IKEA aanraden. Een erg fijn, scherp en ook mooi mes.
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90131068/
Maar ja, daar heb je dus niets aan met je D&K bonnen .. Eigenlijk is dit een vrij nutteloze post ..
Niet-rvs is inderdaad altijd wel top heb ik het idee. Ik heb een stalen vleesmes van een tientje uit frankrijk en dat ding is haast scherper dan mijn Global na een paar keer aanzetten.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb een D&K koksmes (niet-RVS, bamboe heft). Prima ding, komt goed door de 'tomaatproef' heen.
Zelfde materiaal als die Herder molenmesjes? Want die zijn echt fantastisch ..quote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Niet-rvs is inderdaad altijd wel top heb ik het idee. Ik heb een stalen vleesmes van een tientje uit frankrijk en dat ding is haast scherper dan mijn Global na een paar keer aanzetten.
Misschien wel, het roest in ieder geval als de neten en is net zo gemakkelijk aan te zetten.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Zelfde materiaal als die Herder molenmesjes? Want die zijn echt fantastisch ..
[ afbeelding ]
Idd, roest heel erg snel, maar echt verschrikkelijk scherp.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Misschien wel, het roest in ieder geval als de neten en is net zo gemakkelijk aan te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |