Is niet de norm, maar mensen eten het wel. Net zoals kat en hond, en ik zou beide willen proberen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leeuw wordt thans niet gegeten ?
Flashbacks naar groep 2quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat gaat lekker smaken, hap hap hap.
Ik zou best weleens hond willen proberen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flashbacks naar groep 2
En nee, daar kreeg ik geen hond te eten, Modus.
Gewoon een labrador, past mooi in het plaatje van 1 jongen/1 meisje die je dan inmiddels uitgepoept hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meh ik zou sowieso liever een wat grotere hond willen denk ik. Eigenlijk het liefst zo'n makkelijke zoals een border collie ofzo. Lekker mee naar het bos en weet ik het.
Krokodil eten ook niet, lijkt me?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is niet de norm, maar mensen eten het wel. Net zoals kat en hond, en ik zou beide willen proberen.
Eigen mening heeft iedereen, hitler had ook een eigen mening.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dus omdat ik "De wereld niet snap" (je verwart me met iemand anders denk ik zo)
Heb ik geen eigen mening over muziek en snap ik dat niet? Oké dan.
Rot op met je kinderwensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon een labrador, past mooi in het plaatje van 1 jongen/1 meisje die je dan inmiddels uitgepoept hebt.
Oh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flashbacks naar groep 2
En nee, daar kreeg ik geen hond te eten, Modus.
Voorkeur voor een ras?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou best weleens hond willen proberen.
Perfect match voor I_d_h.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Robophatt het volgende:
Zie er echt het nut niet van in maar ik heb dan ook echt niet zoveel met eten.
Ik ook echt niet, maar ongewone dingen eten vind ik leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Robophatt het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eigen mening heeft iedereen, hitler had ook een eigen mening.
quote:
Ook insecten en shit?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook echt niet, maar ongewone dingen eten vind ik leuk.
Juist.quote:
Wasdroogcombinaties?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook echt niet, maar ongewone dingen eten vind ik leuk.
Hebikniegenoegaanquote:
Maar wacht, niks met muziek, niks met eten....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Robophatt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |