Ik moet de eerste meid die er niet schattig uitziet met zo'n ding op haar hoofd nog tegenkomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maakt mij niet uit![]()
Zou er nog niet dood mee getroffen willen worden, maar denk eerlijk gezegd ook niet dat het er bij mij schattig uit zou zien.
Hij heeft hier wel wat hitjes gehad, allemaal een aantal jaar terug though.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah ok. Ik weet dat hij wel wat hits heeft gehad maar voor de rest, tja.
Mij duidelijk nog nooit tegengekomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moet de eerste meid die er niet schattig uitziet met zo'n ding op haar hoofd nog tegenkomen.
Gaat snel, inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel wat hitjes gehad, allemaal een aantal jaar terug though.
Die met z'n vader was wel echt erg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel extra benieuwd naar Robophatt met een muts met oortjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mij duidelijk nog nooit tegengekomen.
Snap ik, was m'n bedoeling ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu ben ik wel extra benieuwd naar Robophatt met een muts met oortjes.
Dat kutnummer met zijn pa ook. Mijn god.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die vond ik nog best wel ok, erg cliche, maar het akkoorden gebruik vond ik wel tof.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die met z'n vader was wel echt erg.
Haha, echt, hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat kutnummer met zijn pa ook. Mijn god.
[ afbeelding ]
Beetje een Stef Bos proberen te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat kutnummer met zijn pa ook. Mijn god.
[ afbeelding ]
Wees maar blijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:33 schreef Robophatt het volgende:
Ik ben zo slecht op de hoogte van de muziek van die kerel![]()
Van de meeste muziek eigenlijk
Nee het voelt als zondag verveel me kapot en heb geen zin om er iets aan te doen.quote:
Dat nummer is wel echt mooi.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje een Stef Bos proberen te doen.
Ja, dat zeggen veel mensen uit heel veel generaties.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zeker die "Muzikale ontwikkeling" van de laatste 3-4 jaar is zó verschrikkelijk...
Zeker, alleen die Alain kon het niet goed vertalen.quote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee het voelt als zondag verveel me kapot en heb geen zin om er iets aan te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |