Die is best cool inderdaad.quote:
Er staat toch echt goede OP. Een baggertopic of een verkapte nachtbagger waarin ik een willekeurig net gelezen artikel quoten en daarna een klacht van één regel formuleer valt daar niet onder, maar ik snap dat jij dat niet kunt begrijpen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Je vroeg er om dus gaan niet lopen janken als een kneus dat het weer niet goed is.
Bij jou is er geen verschil te zien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er staat toch echt goede OP. Een baggertopic of een verkapte nachtbagger waarin ik een willekeurig net gelezen artikel quoten en daarna een klacht van één regel formuleer valt daar niet onder, maar ik snap dat jij dat niet kunt begrijpen.
Daar zitten wij hier niet op te wachten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:31 schreef Bilbo-Swaggins het volgende:
[..]
De nieuwert hier die de vrede probeert te herstellen naar VN-richtlijnen
Ja, duidelijk nieuw.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:31 schreef Bilbo-Swaggins het volgende:
[..]
De nieuwert hier die de vrede probeert te herstellen naar VN-richtlijnen
Ik geef alleen maar antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar pik er vooral selectief topics uit.
Het lijkt nogal diep te zitten bij je.
Ja dat merk ik , fuck VN dan maar. Continue the fightquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar zitten wij hier niet op te wachten.
Eerst vertellen van wie je een kloon bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:34 schreef Bilbo-Swaggins het volgende:
[..]
Ja dat merk ik , fuck VN dan maar. Continue the fight
Ja, die heb jij net dus beëindigd he.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:34 schreef Bilbo-Swaggins het volgende:
[..]
Ja dat merk ik , fuck VN dan maar. Continue the fight
Van niemand , ik ben slechts bored en totdat ik deze haat-blitzkrieg zagquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eerst vertellen van wie je een kloon bent.
Ik geloof je niet zemmel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:37 schreef Bilbo-Swaggins het volgende:
[..]
Van niemand , ik ben slechts bored en totdat ik deze haat-blitzkrieg zag
Ok ik ben fucked.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, die heb jij net dus beëindigd he.
Lul!
Het zij je vergeven, omdat je newbie bent.quote:
Zemmel , ik ben geen kloon, ik ga geen topics verdedigen alsof het mijn familie-eer zoals die Roadrukker of hoe hij ook heet.quote:
Sinds wanneer spreek jij namens hun? Ze wilden net nog zowat jou de moeder neuqen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het zij je vergeven, omdat je newbie bent.
Gelieve in het volgende topic te rellen i.p.v. te sussen, dan kunnen we je misschien (maar dan ook echt misschien, verwacht niet teveel) nog gaan waarderen.
Prez, Hoink, Zaktabak, Haas, Smack, etc,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:55 schreef Bilbo-Swaggins het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek jij namens hun? Ze wilden net nog zowat jou de moeder neuqen.
Waar zijn ze dan omdit te kunnen bevestiggen mijnheer Geluk ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Prez, Hoink, Zaktabak, Haas, Smack, etc,
care, doeiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Roadtrip het volgende:
Het is amper januari en ik wordt alweer helemaal lek gestoken Door die kun beesten.
Ik bedoel ik begrijp dat ze niet van een geile beer als mij kunnen afblijven. Maar ik kan ook niet zomaar over iedere vrouw heen gaan.
Klacht: muggen raken mijn lichaam aan. Dat wil ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |