Jij bent niet gewenst.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:01 schreef 91735 het volgende:
[..]
Ja ok, maar haatreacties zijn niet gewenst
Dus omdat het toegestaan is om teringveel topics te openen, moeten wij overal serieus op reageren of wat?quote:
Serieuze reacties hoeven niet, maar behandel de TS met respect en post geen haatreacties.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus omdat het toegestaan is om teringveel topics te openen, moeten wij overal serieus op reageren of wat?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef 91735 het volgende:
[..]
Serieuze reacties hoeven niet, maar behandel de TS met respect en post geen haatreacties.
Ik meende dat jij voor een open forum was, democratie en zulks?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:01 schreef 91735 het volgende:
Ja ok, maar haatreacties zijn niet gewenst
Ik citeer Regels voor Klaagbaak, topicnummer 1516589, openingspost door Yvonne, zaterdag 21 augustus 2010, 18:20 uur:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:58 schreef 91735 het volgende:
[..]
Users die in eem hoge frequentie topics openrn de grond in trappen. Er staat nergens in het beleid dat het in een hoge frequentie openen van topics niet toegestaan is.
Nou, zo'n nutteloze kut OP van 3 regels zoals hier is natuurlijk absoluut geen moeite in je topic stoppen. Daarnaast is dit natuurlijk bagger, dat ziet zelfs een blinde nog.quote:Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Stop wat moeite in je topic
Ik snap dat je het je moeilijk voor kunt stellen, maar zeehonden zijn nóg interessanter dan jouw topics, roadtrip.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef 91735 het volgende:
Het us gewion ergerlijk dat elke Roadtrip-topic in de grond wordt gestampt, of uitgeweken wordt naar onzin over zeehonden of Graaf Tel, terwijl hij best interessante dingen post. Niet voor niks had hij het beste topic van 2013.
En wanneer komt de eerste interessante topic van jou meneer Geluk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap dat je het je moeilijk voor kunt stellen, maar zeehonden zijn nóg interessanter dan jouw topics, roadtrip.
De OP bevat 4 regels tekst en een paar witregels. Totaal geen moeite in het topic gestopt dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef 91735 het volgende:
De OP bevat 9 regels, en TS post niet alleen maar bagger. Een kwaliteitstopic over fotografie wordt compleet vernield door jullie.
Welke van mijn topics met goede OP was niet interessant?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef HSG het volgende:
[..]
En wanneer komt de eerste interessante topic van jou meneer Geluk?
Allemaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke van mijn topics met goede OP was niet interessant?
KLB / Lach hier de mensen die denken dat ze grappig zijn uitquote:
Die VBL-topics zijn gewoon nieuwe delen van een reeks.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef HSG het volgende:
[..]
KLB / Lach hier de mensen die denken dat ze grappig zijn uit
VBL / [Champions League #3] AC Milan - Ajax: Ajax domineert
VBL / [Champions League #2] AC Milan - Ajax: van start
KLB / Mensen op klacht.nl #14 Waar wij een misleidende forumnaam hebben
VBL / Live Eredivisieverslagen #158 Goede kans Kostic
KLB / 'Stop de broekjesmoord'
En nog velen meer.
Ah, een baggertopic/lemming van jouw kwaliteit, een aantal topicreeksen en een verkapte late avond/nachtbagger (mislukt, helaas).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef HSG het volgende:
[..]
En nog velen meer.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef HSG het volgende:
[..]
En nog velen meer.
wie ben jij nou weerquote:
Je vroeg er om dus gaan niet lopen janken als een kneus dat het weer niet goed is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, een baggertopic/lemming van jouw kwaliteit, een aantal topicreeksen en een verkapte late avond/nachtbagger (mislukt, helaas).
Goed gevonden joh!
Overigens baal ik er nog steeds van dat ik bij de Milan-Ajaxreeks deel 4 niet heb geopend om zo een drie-op-een-rij te zetten, omdat iemand anders hem opende terwijl ik (alweer) de lapo had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |