oke, was ik ook van plan morgen, hoe duur zijn die dingen ongeveer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef strontboer het volgende:
Daar heb je speciale tochtweringen voor. Kijk eens bij de lokale bouwmarkt
http://www.praxis.nl/badk(...)ren/tochtwering/b18/quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef meneer_kozijn het volgende:
[..]
oke, was ik ook van plan morgen, hoe duur zijn die dingen ongeveer?
okee, ik ben blij dat ik het hele ding niet hoef te vervangenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
http://www.praxis.nl/badk(...)ren/tochtwering/b18/
in de prullebakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoe wil je dan je post nog ontvangen?
Helder, met peurschuim kom je een heel eind en dat kan je ook nog netjes afstrijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:04 schreef meneer_kozijn het volgende:
[..]
ook een optie, maar heb het liever netjes afgewerkt
Nadeel van die lettervegers is dat je je post altijd zo verkreukeld/dubbelgevouwen krijgt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:27 schreef trovey het volgende:
Inderdaad gewoon zo'n klep aan de binnenkant monteren (desnoods met zo'n borstel in de brievenbusopening als extra dichting), heb ik al jaren en werkt uitstekend. Het monteren kan een blinde mol nog.
Nooit last van gehad, blijkbaar een incompetente postbezorger.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nadeel van die lettervegers is dat je je post altijd zo verkreukeld/dubbelgevouwen krijgt.
Die man had en hekel aan die dingen. Helemaal als er aan de binnenkant een klep zit. Gefrustreerd werd ie er van. Heb het hem eens een keer gevraagd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, blijkbaar een incompetente postbezorger.
Jammer dan, ik ga niet extra stoken voor de postbezorger.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die man had en hekel aan die dingen. Helemaal als er aan de binnenkant een klep zit. Gefrustreerd werd ie er van. Heb het hem eens een keer gevraagd.
Ik ook niet, er hangt nu een brievenbus aan de gevel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Jammer dan, ik ga niet extra stoken voor de postbezorger.
Dan klaagt de postbezorger dat de ruimte op de galerij weer te krap is om fatsoenlijk te lopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:34 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik ook niet, er hangt nu een brievenbus aan de gevel.
Wat een dramaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan klaagt de postbezorger dat de ruimte op de galerij weer te krap is om fatsoenlijk te lopen.![]()
Daarom brievenbusborstel en klep aan de binnenkant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wat een dramaMaarja, ik woon niet aan een galerij, plek zat hier.
neen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:27 schreef JantinaGr het volgende:
Heb je zoiets al aan de binnenkant van je brievenbus?
[ afbeelding ]
Wat mij doet denken aan de periode toen ik nog folders liep, jaartje of 20/22 geleden. Ook zo'n vent met een letterveger én een klep aan de binnenzijde. Die dag had ik maar 1 dun foldertje, dus dat was klote om door de brievenbus te douwen zonder het vel van je vingers te schrapen door die kutklep aan de binnenzijde. Dan de folder maar oprollen en tussen de deurklink en het kozijn drukken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom brievenbusborstel en klep aan de binnenkant.
Gelukkig dan maar dat jij hier niet rondliep.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wat mij doet denken aan de periode toen ik nog folders liep, jaartje of 20/22 geleden. Ook zo'n vent met een letterveger én een klep aan de binnenzijde. Die dag had ik maar 1 dun foldertje, dus dat was klote om door de brievenbus te douwen zonder het vel van je vingers te schrapen door die kutklep aan de binnenzijde. Dan de folder maar oprollen en tussen de deurklink en het kozijn drukken.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat jij hier niet rondliep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |