abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:31:40 #1
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_135034434

Aangezien vragen uit de AVRO Wie is de Moll app spoilers kunnen bevatten en de meeste users deze graag niet bespreken in de overige topics een speciaal topic voor de App.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:33:30 #2
238230 em-dee-em-aa
pi_135034507
De eerste vragen staan nu in de app en kunnen tot aankomende donderdag ingevoerd worden. Benieuwd naar jullie antwoorden en onderbouwing :)
pi_135035991
Bij mij vliegt de app eruit als ik vragen wil beantwoorden :(
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:30:47 #4
238230 em-dee-em-aa
pi_135036850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef friekin_ het volgende:
Bij mij vliegt de app eruit als ik vragen wil beantwoorden :(
Wellicht even opnieuw installeren?

Mijn antwoorden
------------------------

Wordt de zwarte vrijstelling gevonden:
Ja (Gokje)

Wat moeten de kandidaten doen met de enveloppen van Art:
Geld opsturen naar aflevering 9 (Volgens mij had Art het in afl. 1 over geld veiligstellen?)

Wie vormen een duo bij de 1e opdracht:
Jennifer en Sofie (Leuk team)

Wie geeft zichzelf een 10 voor stressbestendigheid:
Niemand (Anders pure gok dit lijkt me de grootste kans)

Afvaller:
Freek (Zit niet op mijn mol Jan-Willem en ik vertrouw hem)

Mol:
Jan Willem (Mijn Mol)

Winnaar:
Owen (Vulde bij de vraag houdt de Mol ervan in de schijnwerpers te staan de juiste vraag in)
pi_135046299
Ik zie in de app bij het gedeelte waar je moet beantwoorden wie de mol is alleen maar witte bolletjes en dus geen foto's of namen. Kan iemand mij de volgorde vertellen van de namen?
pi_135047560
Op de Facebookpagina van WIDM:

quote:
Er komen veel vragen binnen over de app. Het klopt dat je de vragen van aflevering 2 ziet! Over afl. 1 worden geen vragen gesteld. We hebben de meest gestelde vragen onder elkaar gezet.
Wat een onzinapp dan. De winnaar is dus de beste waarzegger?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 3 januari 2014 @ 23:51:07 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_135049479
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik zie in de app bij het gedeelte waar je moet beantwoorden wie de mol is alleen maar witte bolletjes en dus geen foto's of namen. Kan iemand mij de volgorde vertellen van de namen?
Dit heb ik ook :{
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_135052753
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:46 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Same, erg irritant.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 4 januari 2014 @ 13:02:39 #9
80791 crew  Paul
pi_135061176
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 01:03 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Same, erg irritant.
Jij hebt zeker ook niet de nieuwste IOS gedownload
pi_135062104
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:02 schreef Paul het volgende:

[..]

Jij hebt zeker ook niet de nieuwste IOS gedownload
Oh dat zal het wel zijn. Ik heb een iphone 4 en heb geen zin om iOs7 er op te zetten.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 4 januari 2014 @ 13:37:26 #11
80791 crew  Paul
pi_135062158
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Oh dat zal het wel zijn. Ik heb een iphone 4 en heb geen zin om iOs7 er op te zetten.
Me 2. Idd mensen met de nieuwste ios hebben dit probleem niet .
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:28:53 #12
238230 em-dee-em-aa
pi_135064026
Voor de mensen met witte bolletjes:

"Bij de laatste 3 vragen zie ik witte rondjes i.p.v. foto's van de kandidaten
Bij sommige gebruikers met IOS 6 zijn witte rondjes te zien bij de laatste paar vragen. Dit probleem is opgelost en een update van de app ligt nu ter goedkeuring bij de App Store. We weten helaas niet precies wanneer deze update doorgevoerd wordt (we zijn afhankelijk van Apple). Het zal zeker voor donderdag opgelost zijn,dus je hebt nog voldoende tijd om de vragen te beantwoorden. "

http://avro.nl/wieisdemol/over/faq_app.aspx

quote:
Hoe kan ik de juiste app vinden?
Kun je de juiste app niet vinden in de App Store en Play Store? Hierbij de links: App Store en Play Store. Veel fans downloaden de verkeerde app. Gebruik deze links om de juiste app te downloaden.

Wat kun je met de app?
Lees alles over de app bij de speluitleg.

Ik krijg een foutmelding bij het inloggen op het beginscherm
Heb je de eerste keer gezegd dat je niet accepteert dat er gegevens worden uitgewisseld met Facebook? Dan lukt het niet meer om in te loggen. Om dat te verhelpen ga naar Instellingen - Privacy - Facebook en geef daar de WIDM app toegang om je account te gebruiken.

Mijn telefoon geeft de melding dat de app niet compatible is met de telefoon.
De app wordt ondersteund voor Android vanaf versie 4.0 en iOS vanaf versie 6.0. Heb je een lagere versie? Probeer dan je besturingssysteem te updaten. Er is geen versie voor Windows Phone of andere platformen.

Ik krijg een melding dat de post naar Facebook is mislukt
Na het uitnodigen van vrienden in poules zou het kunnen dat je nog een melding ziet waarin je de poule-uitnodiging kunt delen via Facebook. Deze functie werkt helaas niet naar behoren en zal daarom vooralsnog uit de app worden gehaald. Mocht je de melding krijgen dat de post naar Facebook is mislukt dan kun je deze negeren. Attendeer je vrienden op de app, pas als ze de app gedownload hebben zien ze jouw uitnodiging.

Ik krijg tijdens de uitzending geen vragen te zien
De nieuwe vragen zijn elke vrijdagmiddag vanaf 12 uur beschikbaar. Via een pushbericht word je hiervan op de hoogte gesteld. Je hebt tot aanvang van de nieuwe aflevering de tijd om deze vragen te beantwoorden en te wijzigen. De vragen gaan altijd over de komende uitzending. Let op: Tijdens de uitzending komen er dus geen vragen in beeld.

Ik kan aflevering 1 niet spelen
Dit klopt, de vragen beginnen voorafgaand aan aflevering 2. Er zijn geen vragen voor aflevering 1 gesteld, omdat we al hadden verwacht dat de app vooral zou worden gedownload rondom de eerste uitzending. We wilden niemand benadelen.

Bij de laatste 3 vragen zie ik witte rondjes i.p.v. foto's van de kandidaten
Bij sommige gebruikers met IOS 6 zijn witte rondjes te zien bij de laatste paar vragen. Dit probleem is opgelost en een update van de app ligt nu ter goedkeuring bij de App Store. We weten helaas niet precies wanneer deze update doorgevoerd wordt (we zijn afhankelijk van Apple). Het zal zeker voor donderdag opgelost zijn,dus je hebt nog voldoende tijd om de vragen te beantwoorden.

Ik zie verkeerde gegevens in mijn app
Vanwege de enorme hoeveelheid downloads waren bij sommige gebruikers verkeerde gegevens te zien. Wij betreuren dit ten zeerste. Hierop is direct actie ondernomen en dit probleem is inmiddels verholpen. Mocht je hier toch nog tegenaan lopen meld dat dan svp aan ons via mail wieisdemol@avro.nl of een privébericht op Facebook.

Kan ik de app ook downloaden op mijn tablet?
De app is ook geschikt voor tablets (Android vanaf versie 4.0 en iOS vanaf versie 6.0). Heb je een iPad? Let er dan even op dat er je zoekt op iPhone apps en niet op iPad apps (dat is de standaard instelling).

Ik wil een aangemaakte poule verwijderen
Deze functionaliteit is nu nog niet beschikbaar in de app, maar die gaan we ontwikkelen. We houden jullie op de hoogte en houd zelf de app in de gaten.

Staat jouw vraag/ opmerking hier niet bij? Stuur dan even een mail naar wieisdemol@avro.nl of stuur een privébericht via Facebook.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 4 januari 2014 @ 15:03:02 #13
80791 crew  Paul
pi_135065176
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:

Bij sommige gebruikers met IOS 6 zijn witte rondjes te zien bij de laatste paar vragen. Dit probleem is opgelost en een update van de app ligt nu ter goedkeuring bij de App Store. We weten helaas niet precies wanneer deze update doorgevoerd wordt (we zijn afhankelijk van Apple). Het zal zeker voor donderdag opgelost zijn,dus je hebt nog voldoende tijd om de vragen te beantwoorden. "

[..]

*O*
pi_135083019
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Thanks! Afwachten dus..
  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:03:30 #15
238230 em-dee-em-aa
pi_135083537
Ik had al een update in de Appstore staan... Heb wel iOS7 dus weet niet of dit de update al was
pi_135312315
aflevering 3 guys, roep maar!
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  vrijdag 10 januari 2014 @ 16:35:50 #17
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_135321119
Ik vind het wel gek om nu al vragen over afl 3 te moeten beantwoorden. Maar oke ik doe toch mee :D
pi_135460660
Niemand?
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  maandag 13 januari 2014 @ 22:57:24 #19
238230 em-dee-em-aa
pi_135461184
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:35 schreef Danielle83 het volgende:
Ik vind het wel gek om nu al vragen over afl 3 te moeten beantwoorden. Maar oke ik doe toch mee :D
Bij een voetbalpoule ga je toch ook niet de wedstrijden achteraf voorspellen :P
  maandag 13 januari 2014 @ 23:01:35 #20
238230 em-dee-em-aa
pi_135461416
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:47 schreef oinkoink12 het volgende:
aflevering 3 guys, roep maar!
Hoeveel geld wordt er gepost?
- Meer dan de helft (Ik hoorde bijna iedereen erover geld te willen posten afgelopen aflevering)

Blijft Freek penningmeester?
- Ja (Over het algemeen blijft de penningmeester aan tenzij hij eruit gaat)

Hoeveel opdrachten leveren geld op?
- 1 (Vorige aflevering flink wat geld in de pot, ik gok dit keer op 1 opdracht)

Wie vraagt aan Daphne of ze de mol is?
- Tygo (Gokje)

Gaat Susan haar vrijstelling inzetten?
- Nee (Vond het al heel raar dat de rest zo explosief hun vrijstelling inzette vorige aflevering. Die vrijstellingen worden later in het spel alleen maar belangrijker)

Afvaller
- Freek (Verdenk m totaal niet)

Winnaar
- Susan (Gokje)

Mol
- Jan Willem (Net als vorige week, en aantal erg sterke hints zijn kant op)
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 22:37:16 #21
42184 crew  DaMart
pi_135873329
Van die ranglijst in de app klopt ook niets. Degene 1 plaats boven mij heeft 60 punten minder dan ik, maar staat dus hoger? :').
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:38:11 #22
238230 em-dee-em-aa
pi_136064241
Weet iemand of een van de kandidaten in bezit is van een vaarbewijs?
  Moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 19:39:16 #23
42184 crew  DaMart
pi_136064308
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik verdenk daat Susan Visser van :P.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:55:21 #24
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_136076387
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tygo, althans dat denk ik, hij bestuurt in de promo een bootje!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:15:27 #25
238230 em-dee-em-aa
pi_136077351
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:

[..]

Tygo, althans dat denk ik, hij bestuurt in de promo een bootje!
Goeie, die had ik nog niet gespot :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')