abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135100868
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:15 schreef kuolema het volgende:
Mensen die zich vervelen: kijk even op de activiteitenlijst van een vorig topic. Iets doen voor iemand anders (en diegene vertellen dat je iets gaat doen) werkt als een stok achter de deur en dan moet je wel en het is nog leuk ook want je kunt er iemand blij mee maken.

Minthy, je was toch bezig met breien of zo? Ga iets maken voor iemand anders! Of voor jezelf natuurlijk. Zoals een deken om onder te kruipen als je je kut voelt :P Maar beter gewoon iets kleins, zodat je snel resultaat ziet en het niet saai wordt.

Ik heb voor mezelf een projectje bedacht. Ik heb van die mini-cactusjes in plastic potjes die steeds omvallen. Daar wil ik potjes voor maken/kopen en daarop schilderen/mozaïeken. Ik weet nog niet hoe ik het precies ga doen. Priegelwerkje, echt mijn ding.
Hier sinds een paar maanden ook aan de breielarij. Is een leuke afleiding/tijdverdrijf, maar je moet je kop er wel bij hebben. Anders extra steken, te weinig steken, gaten in het breiwerk, patronen die niet kloppen...hoop frustraties dan ;)
Was laatst zo out of this world tijdens het breien dat ik niet eens heb gemerkt dat ik halverwege het breien van de pen, deze gewoon heb omgedraaid. Niet heel erg handig, want een mooi gat in het werk...maar ik kan me dus echt niet herinneren dat ik dat heb gedaan. Vraag me dan wel af of ik vaker van die black outs heb. Nu was het resultaat zichtbaar, maar vaak zal dat ook niet zo zijn....
pi_135111301
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef kvd het volgende:

[..]

Hier sinds een paar maanden ook aan de breielarij. Is een leuke afleiding/tijdverdrijf, maar je moet je kop er wel bij hebben. Anders extra steken, te weinig steken, gaten in het breiwerk, patronen die niet kloppen...hoop frustraties dan ;)
Was laatst zo out of this world tijdens het breien dat ik niet eens heb gemerkt dat ik halverwege het breien van de pen, deze gewoon heb omgedraaid. Niet heel erg handig, want een mooi gat in het werk...maar ik kan me dus echt niet herinneren dat ik dat heb gedaan. Vraag me dan wel af of ik vaker van die black outs heb. Nu was het resultaat zichtbaar, maar vaak zal dat ook niet zo zijn....
Ach, dan wordt het een lekker uniek kledingstuk. ;)
  zondag 5 januari 2014 @ 19:24:27 #53
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_135113938
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:06 schreef kvd het volgende:

[..]

Dat vind ik een *O* waard!!! Die 8 en 3 weken heb je in de pocket

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Heb zelf niks met snijden/zelfbeschadiging/mezelf iets aan willlen doen, geen bewuste drang of wat dan ook.
Merk wel dat ik onderbewust soms dingen schijn te doen. Denk aan te hard wrijven/krabben/duwen. En dat ik er pas achter kom als ik een rode streep ofzo over mijn arm/hand heb lopen (geen bloed of open plekken ofzo, gewoon een spoor van mijn vingers).
Ik denk dat, gezien de berichten van Re, deze post en degene die je citeerde wat te expliciet zijn.
Ik zou zelf dan wel noemen dat je wat aan die video's hebt gehad maar de expliciete uitleg van hoeveel en hoe vaak en rode strepen dan wellicht achterwege kunnen blijven?
Is maar een voorstel dus schiet er vooral op als iemand dat wil
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 5 januari 2014 @ 19:55:28 #54
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135115769
Hele leuke dag gehad maar blijkbaar was ik toch in staat 2 mensen boos te maken :'(
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_135116686
Pff, ik heb nu al een paar dagen last van erge vermoeidheid. Schijnt een bijwerking van mijn AD te zijn. Ik kan bijna de hele tijd slapen en kom bijna tot niets. Ik word ongeveer een uur na inname van mijn AD erg moe en ik zit er nu over na te denken om het 's avonds voor het slapen gaan in te nemen. Is alleen nu de vraag of ik het vanavond al zal nemen of eerst morgenavond.
pi_135117569
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik denk dat, gezien de berichten van Re, deze post en degene die je citeerde wat te expliciet zijn.
Ik zou zelf dan wel noemen dat je wat aan die video's hebt gehad maar de expliciete uitleg van hoeveel en hoe vaak en rode strepen dan wellicht achterwege kunnen blijven?
Is maar een voorstel dus schiet er vooral op als iemand dat wil
Ik heb die video's helemaal niet gezien :@ En het was al helemaal niet mijn bedoeling te expliciet te zijn.

Het is ook helemaal geen zelfbeschadiging van mij...ik ben onbewust soms wat te hardhandig bij mezelf. Dan heb ik serieus ergens jeuk, maar voel niet dat ik te hard aan het krabben/wrijven ben (maar dat is iets wat waarschijnlijk hier ook niets mee te maken heeft, dat heeft een lichamelijke oorzaak en geen psychische. Alleen het lange doorgaan misschien, doordat ik er gewoon niet met mijn kop bij ben op zo'n moment).
  zondag 5 januari 2014 @ 20:47:41 #57
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_135118743
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:29 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik heb die video's helemaal niet gezien :@ En het was al helemaal niet mijn bedoeling te expliciet te zijn.

Het is ook helemaal geen zelfbeschadiging van mij...ik ben onbewust soms wat te hardhandig bij mezelf. Dan heb ik serieus ergens jeuk, maar voel niet dat ik te hard aan het krabben/wrijven ben (maar dat is iets wat waarschijnlijk hier ook niets mee te maken heeft, dat heeft een lichamelijke oorzaak en geen psychische. Alleen het lange doorgaan misschien, doordat ik er gewoon niet met mijn kop bij ben op zo'n moment).
Kee :* dan was t misschien niet handig om jou ook in mijn reactie te betrekken maar ik hoop dat je verder kunt volgen wat ik bedoelde?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_135127459
heeft iemand een website met quotes des levens? mag via dm.
vind dat altijd mooi om te lezen, soms herken ik me erin.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 5 januari 2014 @ 23:34:26 #59
414674 Mistico
Good Moaning
pi_135129236
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef Miniem het volgende:
http://www.brainyquote.com/quotes/authors/s/salvador_dali.html

:) Niet echt quotes des levens.
pi_135181168
We doen het al een stuk beter dit jaar qua posts in D&A! Al moet ik nu wel zeggen dat het hier wat minder gaat.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_135181469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:41 schreef sitting_elfling het volgende:
We doen het al een stuk beter dit jaar qua posts in D&A! Al moet ik nu wel zeggen dat het hier wat minder gaat.
Klote dat het bij jou minder gaat. Enig idee waarom?

Hier gaat het ruk, helaas.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:25:56 #62
399061 kuolema
vermaledijd
pi_135188495
Heeft iemand van jullie kennis over het EPD?

Ik wil er graag meer over weten. Over wat er precies in staat, hoe uitgebreid de informatie is, wie dat kan zien, enz. Ik kan het ook aan een behandelaar vragen maar ik weet niet hoeveel zij weten en of het wel klopt wat zij vertellen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_135188583
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:54 schreef rainbowwarrior het volgende:

[..]

Klote dat het bij jou minder gaat. Enig idee waarom?

Hier gaat het ruk, helaas.
Januari dip? Feit dat ik binnen nu en let's say +/- mijn huidige plek met nog te veel onzekerheden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_135188612
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:25 schreef kuolema het volgende:
Heeft iemand van jullie kennis over het EPD?

Ik wil er graag meer over weten. Over wat er precies in staat, hoe uitgebreid de informatie is, wie dat kan zien, enz. Ik kan het ook aan een behandelaar vragen maar ik weet niet hoeveel zij weten en of het wel klopt wat zij vertellen.
Wat wil je weten?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:39:21 #65
399061 kuolema
vermaledijd
pi_135189120
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
Staan er bijvoorbeeld alleen de diagnoses in en het behandelplan, of meer?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_135189208
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:39 schreef kuolema het volgende:

[..]

Staan er bijvoorbeeld alleen de diagnoses in en het behandelplan, of meer?
Er kan meer in staan. Dat hangt af of degene die de zaken hebben opgeschreven het noodzakelijk vonden om het er in te vermelden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:40:21 #67
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_135199219
Hoe kijken jullie naar ontwikkelingen in de medische sector als steeds goedkoper wordende kosten voor genome sequencing?
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:49:36 #68
47102 Elvi
miemkwien
pi_135199498
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:40 schreef Senor__Chang het volgende:
Hoe kijken jullie naar ontwikkelingen in de medische sector als steeds goedkoper wordende kosten voor genome sequencing?
Wat :?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:51:12 #69
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_135199556
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wat :?
Google maar eens. Kan veel beteken voor ziektes, waaronder mentale ziektes.
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:52:48 #70
47102 Elvi
miemkwien
pi_135199608
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Google maar eens. Kan veel beteken voor ziektes, waaronder mentale ziektes.
Is dat je genen laten onderzoeken of er bepaalde ziektes zijn die je krijgt?
pi_135199859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef Elvi het volgende:

[..]

Is dat je genen laten onderzoeken of er bepaalde ziektes zijn die je krijgt?
Eigenlijk vind ik dit best wel een goed idee, dan weet je van tevoren of je bijvoorbeeld een genetische aanleg hebt voor bepaalde dingen :P

Maar uiteraard zal je altijd van die mensen hebben die zoiets hebben van "Ik hoef niet te weten of ik later alzheimer krijg :N " :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:01:22 #72
47102 Elvi
miemkwien
pi_135199966
Nou ik zou inderdaad niet hoeven weten of ik alzheimer zou krijgen... MS of kanker zou ik dan wel weer willen weten omdat je dat nog of kan voorkomen of weet waar je op moet letten zodat je sneller medicatie krijgt.

En psychische ziektes... nee zou ik niet op laten testen. Je kan er toch niks meer aan doen :')
pi_135200107
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef Elvi het volgende:
Nou ik zou inderdaad niet hoeven weten of ik alzheimer zou krijgen... MS of kanker zou ik dan wel weer willen weten omdat je dat nog of kan voorkomen of weet waar je op moet letten zodat je sneller medicatie krijgt.

En psychische ziektes... nee zou ik niet op laten testen. Je kan er toch niks meer aan doen :')
Heb je een punt. Er bestaat al wel bijvoorbeeld tests voor bepaalde vormen van kanker die in de familie zitten zoals bepaalde vormen van borstkanker, dat vind ik gewoon een goede zaak :Y

Maar als we eenmaal kunnen kiezen welke genen we aan onze kinderen door kunnen geven, krijg je weer die hele discussie van designer babies enzo...niet echt on-topic :P

[ Bericht 0% gewijzigd door magnetronkoffie op 07-01-2014 19:30:49 (spelfoutje :@) ]
pi_135202462
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef Miniem het volgende:
Dagelijksegedachte.net. :)
pi_135217456
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:46 schreef -Spring het volgende:

[..]

Dagelijksegedachte.net. :)
Om toch nog een toe te voegen. Alles van Watts is toch wel meesterlijk qua quotes.

http://www.brainyquote.com/quotes/authors/a/alan_watts.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')