Hier sinds een paar maanden ook aan de breielarij. Is een leuke afleiding/tijdverdrijf, maar je moet je kop er wel bij hebben. Anders extra steken, te weinig steken, gaten in het breiwerk, patronen die niet kloppen...hoop frustraties danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:15 schreef kuolema het volgende:
Mensen die zich vervelen: kijk even op de activiteitenlijst van een vorig topic. Iets doen voor iemand anders (en diegene vertellen dat je iets gaat doen) werkt als een stok achter de deur en dan moet je wel en het is nog leuk ook want je kunt er iemand blij mee maken.
Minthy, je was toch bezig met breien of zo? Ga iets maken voor iemand anders! Of voor jezelf natuurlijk. Zoals een deken om onder te kruipen als je je kut voeltMaar beter gewoon iets kleins, zodat je snel resultaat ziet en het niet saai wordt.
Ik heb voor mezelf een projectje bedacht. Ik heb van die mini-cactusjes in plastic potjes die steeds omvallen. Daar wil ik potjes voor maken/kopen en daarop schilderen/mozaïeken. Ik weet nog niet hoe ik het precies ga doen. Priegelwerkje, echt mijn ding.
Ach, dan wordt het een lekker uniek kledingstuk.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef kvd het volgende:
[..]
Hier sinds een paar maanden ook aan de breielarij. Is een leuke afleiding/tijdverdrijf, maar je moet je kop er wel bij hebben. Anders extra steken, te weinig steken, gaten in het breiwerk, patronen die niet kloppen...hoop frustraties dan
Was laatst zo out of this world tijdens het breien dat ik niet eens heb gemerkt dat ik halverwege het breien van de pen, deze gewoon heb omgedraaid. Niet heel erg handig, want een mooi gat in het werk...maar ik kan me dus echt niet herinneren dat ik dat heb gedaan. Vraag me dan wel af of ik vaker van die black outs heb. Nu was het resultaat zichtbaar, maar vaak zal dat ook niet zo zijn....
Ik denk dat, gezien de berichten van Re, deze post en degene die je citeerde wat te expliciet zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:06 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat vind ik eenwaard!!! Die 8 en 3 weken heb je in de pocket
--- --- --- --- --- --- --- --- ---
Heb zelf niks met snijden/zelfbeschadiging/mezelf iets aan willlen doen, geen bewuste drang of wat dan ook.
Merk wel dat ik onderbewust soms dingen schijn te doen. Denk aan te hard wrijven/krabben/duwen. En dat ik er pas achter kom als ik een rode streep ofzo over mijn arm/hand heb lopen (geen bloed of open plekken ofzo, gewoon een spoor van mijn vingers).
Ik heb die video's helemaal niet gezienquote:Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk dat, gezien de berichten van Re, deze post en degene die je citeerde wat te expliciet zijn.
Ik zou zelf dan wel noemen dat je wat aan die video's hebt gehad maar de expliciete uitleg van hoeveel en hoe vaak en rode strepen dan wellicht achterwege kunnen blijven?
Is maar een voorstel dus schiet er vooral op als iemand dat wil
Keequote:Op zondag 5 januari 2014 20:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb die video's helemaal niet gezienEn het was al helemaal niet mijn bedoeling te expliciet te zijn.
Het is ook helemaal geen zelfbeschadiging van mij...ik ben onbewust soms wat te hardhandig bij mezelf. Dan heb ik serieus ergens jeuk, maar voel niet dat ik te hard aan het krabben/wrijven ben (maar dat is iets wat waarschijnlijk hier ook niets mee te maken heeft, dat heeft een lichamelijke oorzaak en geen psychische. Alleen het lange doorgaan misschien, doordat ik er gewoon niet met mijn kop bij ben op zo'n moment).
http://www.brainyquote.com/quotes/authors/s/salvador_dali.htmlquote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef Miniem het volgende:
heeft iemand een website met quotes des levens? mag via dm.
vind dat altijd mooi om te lezen, soms herken ik me erin.
Klote dat het bij jou minder gaat. Enig idee waarom?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:41 schreef sitting_elfling het volgende:
We doen het al een stuk beter dit jaar qua posts in D&A! Al moet ik nu wel zeggen dat het hier wat minder gaat.
Januari dip? Feit dat ik binnen nu en let's say +/- mijn huidige plek met nog te veel onzekerheden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:54 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
Klote dat het bij jou minder gaat. Enig idee waarom?
Hier gaat het ruk, helaas.
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:25 schreef kuolema het volgende:
Heeft iemand van jullie kennis over het EPD?
Ik wil er graag meer over weten. Over wat er precies in staat, hoe uitgebreid de informatie is, wie dat kan zien, enz. Ik kan het ook aan een behandelaar vragen maar ik weet niet hoeveel zij weten en of het wel klopt wat zij vertellen.
Staan er bijvoorbeeld alleen de diagnoses in en het behandelplan, of meer?quote:
Er kan meer in staan. Dat hangt af of degene die de zaken hebben opgeschreven het noodzakelijk vonden om het er in te vermelden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:39 schreef kuolema het volgende:
[..]
Staan er bijvoorbeeld alleen de diagnoses in en het behandelplan, of meer?
Watquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:40 schreef Senor__Chang het volgende:
Hoe kijken jullie naar ontwikkelingen in de medische sector als steeds goedkoper wordende kosten voor genome sequencing?
Is dat je genen laten onderzoeken of er bepaalde ziektes zijn die je krijgt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Google maar eens. Kan veel beteken voor ziektes, waaronder mentale ziektes.
Eigenlijk vind ik dit best wel een goed idee, dan weet je van tevoren of je bijvoorbeeld een genetische aanleg hebt voor bepaalde dingenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is dat je genen laten onderzoeken of er bepaalde ziektes zijn die je krijgt?
Heb je een punt. Er bestaat al wel bijvoorbeeld tests voor bepaalde vormen van kanker die in de familie zitten zoals bepaalde vormen van borstkanker, dat vind ik gewoon een goede zaakquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef Elvi het volgende:
Nou ik zou inderdaad niet hoeven weten of ik alzheimer zou krijgen... MS of kanker zou ik dan wel weer willen weten omdat je dat nog of kan voorkomen of weet waar je op moet letten zodat je sneller medicatie krijgt.
En psychische ziektes... nee zou ik niet op laten testen. Je kan er toch niks meer aan doen
Dagelijksegedachte.net.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef Miniem het volgende:
heeft iemand een website met quotes des levens? mag via dm.
vind dat altijd mooi om te lezen, soms herken ik me erin.
Om toch nog een toe te voegen. Alles van Watts is toch wel meesterlijk qua quotes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |