abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135528448
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:13 schreef Senor__Chang het volgende:

Muziek tijdens het douchen. ^O^
Wat heb jij op staan tijdens het douchen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_135529851
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O nee, ik vind het heerlijk, sta rustig ruim een kwartier onder de douche.
Hier gemiddeld 3 keer per week minimaal een uur in bad. :D

zonder muziek
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_135531619
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:11 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Probeer eens wat Radiohead te luisteren. :P

Mijn grootste probleem? Sociale vaardigheden zijn wel goed en ik denk dat het dan vooral persoonlijkheidsproblemen zijn. Mijn psychologe denk aan kenmerken van borderline en ontwijkende persoonlijkheidsstoornis. Dat laatste lijkt mij het dichtst bij de kern te zitten en daar wil ik dan ook vooral aan werken. Helaas moet ik dan wel een enorme beerput van mijn jeugd openen, maar het is niet anders. Het ontwijken en de leegte die ik voel en het gebrek aan zin zal veel met elkaar te maken hebben.
Ik heb ook de diagnose ontwijkende persoonlijkheidsstoornis en in de therapie hoef ik niet diep in te gaan op dingen van vroeger. Ik volg schematherapie
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_135533707
ik doe gewoon even een :W

Ik lees wel mee maar het ontbreekt me op dit moment aan energie om mee te doen aan de discussies/reageren op posts. Weinig en lichte slaap de afgelopen week.
Vandaag bezoekje GGZ gehad, maar was de fysio daar, dus voor hier nog niet zo interessant. Hij heeft me wel 'fijn' lopen prikken met naalden vandaag, dus extra pijnen en daardoor nog vermoeider. Ben nog steeds aan het wachten op de psych om de diagnose te horen en het behandeltraject. Vanaf dat moment gaan we ook weer verder met de fysio.
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:54:04 #280
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_135543501
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Muse, Radiohead of wat hip-hop. Laatste tijd vooral Radiohead.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:55:28 #281
358102 Senor__Chang
pi_135543555
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:25 schreef zomertje het volgende:

[..]

Ik heb ook de diagnose ontwijkende persoonlijkheidsstoornis en in de therapie hoef ik niet diep in te gaan op dingen van vroeger. Ik volg schematherapie
Ja, minthy ook volgens mij. Ik heb trouwens geen stoornis volgens mij, maar trekken ervan.
Guilty as changed.
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:56:18 #282
47102 Elvi
miemkwien
pi_135543603
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ja, minthy ook volgens mij. Ik heb trouwens geen stoornis volgens mij, maar trekken ervan.
Een kennis van mij ook, maar ik begrijp niet zo goed wat het nou betekent :@
pi_135544382
*heeft piepende oortjes*

Ik heb inderdaad OPS als diagnose, voldoe aan alle kenmerken. En ondanks dat het dan mogelijk niet officieel is tóch een link naar Wiki (dat is gekopieerd vanuit de DSM)
http://nl.m.wikipedia.org(...)oonlijkheidsstoornis

Daarnaast heb ik GAS http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gegeneraliseerde_angststoornis

Het is me een dolle boel allemaal O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:52:19 #284
358102 Senor__Chang
pi_135545912
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:15 schreef minthy het volgende:
*heeft piepende oortjes*

Ik heb inderdaad OPS als diagnose, voldoe aan alle kenmerken. En ondanks dat het dan mogelijk niet officieel is tóch een link naar Wiki (dat is gekopieerd vanuit de DSM)
http://nl.m.wikipedia.org(...)oonlijkheidsstoornis

Daarnaast heb ik GAS http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gegeneraliseerde_angststoornis

Het is me een dolle boel allemaal O+
Neem een Rennie!

:')
Guilty as changed.
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:52:46 #285
358102 Senor__Chang
pi_135545938
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En? Al geluisterd?
Guilty as changed.
pi_135546048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:52 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

En? Al geluisterd?
Ik zet nu dan wat voor jou op :) Kijken hoe dat bevalt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_135546071
quote:

[..]

Neem een Rennie!

_O-
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_135549342
quote:

[..]

En? Al geluisterd?
Ik trek het toch niet zo goed :). Nachtbraken ftl, wekker om 7.30.
pi_135549621
Ik luister echt heel graag muziek, niet als achtergrond maar juist heel bewust. All time favourite: Deee-lite O+. Momenteel: The Knife.

Verder gaat het hier weer kut. De euforie was van korte duur. Waarschijnlijk een serotoninoverschot :'). Ik vind het echt klote, ik wil dit niet meer zo ;(. Nu maar weer proberen te slapen... *zucht*.
  † In Memoriam † donderdag 16 januari 2014 @ 12:32:04 #290
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_135556270
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:31 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Pff.. eh.. diagnose enzo heb ik al. Krijg psycholoog en volgende gesprek ook met dde psychiater voor misschien happy pills zodat ik me wat vrolijker voel. Maar die zie ik zelf niet echt zitten.
happy pills is wel een negatieve benadering, die had ik eerst ook (jaren) toti k de juiste had. Dikke kans dat je seretonine/noradrenaline/dopapine te langzaam werkt en dat is wat SSRI's aanpassen. De enige echte happy pills zijn xtc en die werken als een tiet op zeer korte termijn ;)
pi_135558781
Ik kom net van therapie (zit inde trein terug) en mn psychologe is echt n heks :( ik vertel meer als ik achter mn pc zit maar verwacht een tirade :') mn opwaartse spiraal heeft ze vakkundig naar de klote geholpen.
pi_135559310
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:50 schreef Elvi het volgende:
Ik kom net van therapie (zit inde trein terug) en mn psychologe is echt n heks :( ik vertel meer als ik achter mn pc zit maar verwacht een tirade :') mn opwaartse spiraal heeft ze vakkundig naar de klote geholpen.
Wat is er gebeurd dan?
Vetgedrukte is natuurlijk al helemaal niet de bedoeling :N
pi_135561801
quote:
:o :(
Geen kwestie van wennen dus...
Dat is echt kut zeg! Ik ben wel benieuwd naar wat er dan gebeurd is.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_135561817
-knip-

Ik post m straks in het nieuwe topic anders staat het hier voor eeuwig :')

[ Bericht 94% gewijzigd door Elvi op 16-01-2014 15:29:05 ]
pi_135561845
quote:
Kut hee. Wat is er gebeurd? Waarom vind je haar een heks? Je inlaten op een nieuw persoon is natuurlijk echt lastig en bij jou waren er in de afgelopen tijd ook veel wisselingen toch? Kijk het misschien nog een paar keer aan met haar en als het echt niet goed voelt, dan toch maar (weer) wisselen? Ik vind het van belang dat een "patiënt" zich wel veilig moet voelen bij een therapeut... Veel succes.
pi_135562139
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:12 schreef Elvi het volgende:
Ok hier komt mn tirade over vandaag. Ik heb het even in een spoilertje en en quote gezet ;)

[..]

Dit is trouwens pas de derde keer dat ik haar heb gesproken :')
Allemachtig zeg. Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Mijn therapeute is soms ook wel hard tegen me of probeert bepaalde reacties uit me te lokken, maar dat blijft altijd binnen de perken en ze zegt dan ook waarom ze dat doet.

Dingen als met de ogen rollen en je door bepaalde opmerkingen helemaal naar beneden halen kunnen echt niet door de beugel. Dit komt op mij zeer onprofessioneel over en zij heeft je nog maar 3x gezien. Natuurlijk kan ze wel een aantal dingen zeggen of inschattingen maken op basis van je dossier, maar dit gaat echt niet. Eerlijkheid is blijkbaar niet gewenst. Ik word er zelfs boos van.

Ik snap nu wel dat je twijfelt of je jezelf nu voor de gek hebt gehouden met je opwaartse spiraal. Ik denk dat we ons zelf ook vaak voor de gek houden, maar dat heeft ook een functie: door kunnen en willen gaan met je leven. En het is nu denk ik ook niet zo dat je opeens helemaal niets meer wil qua therapie. Je hebt je angst en twijfels geuit, die ook gerechtigd zijn. Daar is je therapeut megaonconstructief mee omgegaan.
pi_135562306
quote:
Ok hier komt mn tirade over vandaag. Ik heb het even in een spoilertje en en quote gezet ;)

[..]

Ik zie sowieso 2 dingen:
Ten eerste in de 3e alinea walst ze over je onzekerheid heen en ten 2e (laatste alinea) moet je niet vergeten dat een labeltje -niks- verandert wat betreft wie jij -echt- bent

En nog 1 dingetje, dit topic gaat zo dicht dus als je je bericht wilt verwijderen, zou ik dat nu maar vast gaan doen ;)
pi_135562388
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zie sowieso 2 dingen:
Ten eerste in de 3e alinea walst ze over je onzekerheid heen en ten 2e (laatste alinea) moet je niet vergeten dat een labeltje -niks- verandert wat betreft wie jij -echt- bent

En nog 1 dingetje, dit topic gaat zo dicht dus als je je bericht wilt verwijderen, zou ik dat nu maar vast gaan doen ;)
Bedankt voor de tip, ik heb m ff geknipt en ik post m dan wel in het nieuwe topic :P
pi_135563230
quote:

[..]

Niet te geloven! Heel onprofessioneel dit. :r
Ik zou hier ook echt helemaal overstuur van raken. Die psycholoog doet precies het tegenovergestelde van wat ze zou moeten doen. Ze heeft je gekleineerd en ontmoedigd.
Laat je geloven dat je niks kunt terwijl je juist hartstikke goed bezig bent, met het zoeken naar een baan en zo. Waarom zou je dat niet kunnen?! En je bent sane genoeg om zelf te kunnen bepalen wat goed voor je is. Natuurlijk heb je twijfels over die dagbehandeling.

Geloof in jezelf, ik vind dat je heel goed op weg bent!

Een dikke knuffel van mij :*

Oh en ik zou dit gedrag zeker bij een andere hulpverlener of bij een patiëntenvertrouwenspersoon aankaarten. Het zal ook fijn voor je zijn om dit bij zo iemand kwijt te kunnen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_135564157
quote:
13s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:23 schreef rainbowwarrior het volgende:

[..]

Allemachtig zeg. Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Mijn therapeute is soms ook wel hard tegen me of probeert bepaalde reacties uit me te lokken, maar dat blijft altijd binnen de perken en ze zegt dan ook waarom ze dat doet.

Dingen als met de ogen rollen en je door bepaalde opmerkingen helemaal naar beneden halen kunnen echt niet door de beugel. Dit komt op mij zeer onprofessioneel over en zij heeft je nog maar 3x gezien. Natuurlijk kan ze wel een aantal dingen zeggen of inschattingen maken op basis van je dossier, maar dit gaat echt niet. Eerlijkheid is blijkbaar niet gewenst. Ik word er zelfs boos van.

Ik snap nu wel dat je twijfelt of je jezelf nu voor de gek hebt gehouden met je opwaartse spiraal. Ik denk dat we ons zelf ook vaak voor de gek houden, maar dat heeft ook een functie: door kunnen en willen gaan met je leven. En het is nu denk ik ook niet zo dat je opeens helemaal niets meer wil qua therapie. Je hebt je angst en twijfels geuit, die ook gerechtigd zijn. Daar is je therapeut megaonconstructief mee omgegaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zie sowieso 2 dingen:

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef kuolema het volgende:

[..]

Niet te geloven! Heel onprofessioneel dit. :r
Ik zou hier ook echt helemaal overstuur van raken. Die psycholoog doet precies het tegenovergestelde van wat ze zou moeten doen. Ze heeft je gekleineerd en ontmoedigd.
Laat je geloven dat je niks kunt terwijl je juist hartstikke goed bezig bent, met het zoeken naar een baan en zo. Waarom zou je dat niet kunnen?! En je bent sane genoeg om zelf te kunnen bepalen wat goed voor je is. Natuurlijk heb je twijfels over die dagbehandeling.

Geloof in jezelf, ik vind dat je heel goed op weg bent!

Een dikke knuffel van mij :*

Oh en ik zou dit gedrag zeker bij een andere hulpverlener of bij een patiëntenvertrouwenspersoon aankaarten. Het zal ook fijn voor je zijn om dit bij zo iemand kwijt te kunnen.
Bedankt voor jullie reacties :) Ik heb het verhaal ook aan 3 vriendinnen gemaild en ik ben blij dat iedereen dezelfde reactie heeft. Ik begon zo ontzettend te twijfelen of het nou aan mij lag en of ik echt zo ziek in mn hoofd ben.

Ik maak me nu wel meer zorgen om de intake, aangezien deze psychologe dus de contactpersoon is geworden... Met het beeld wat zij nu van mij schetst weet ik niet of ik wel een goede start kan maken daar. Ik denk dat ik nu juist meer neig naar 'niet doen' vanwege haar reactie.
Ze ziet me echt als een patient (hoewel ze juist vond dat ik mezelf als patient zag schiet me nu net te binnen :') Ikweet ook niet hoe ze aan die wijsheid komt).

Ze heeft ook een soort boosheid bij me opgeroepen van "oh jij denkt dat ik niks kan bereiken? Wacht maar af!" En ik ben nu nog meer gemotiveerd om zelf de draad weer op te pakken.

Een vriendin zei ook al dat ik misschien een klacht moest indienen maar ik weet niet of ik dit het wel waard vind. Aan de andere kant, ze is ook docent en ik krijg al koude rillingen bij het idee dat ze psychologen-in-spe ook deze tactiek aanleert :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')