Ik vind het nog steeds spannend. Laat me.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
dan is het niet meer spannend, de wereld is toch niet vergaan
jngquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bijna 19
Ik kom uit JNG he
Er zou een autoban functie op fok moeten zitten. Dat de boeiende topics op fok alleen maar te zien zijn voor mensen die pre-jng hier al zatenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bijna 19
Ik kom uit JNG he
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
zit je ondertussen weer in een eetperiode dan?
Ik zit hier bijna 4 jaar hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er zou een autoban functie op fok moeten zitten. Dat de boeiende topics op fok alleen maar te zien zijn voor mensen die pre-jng hier al zaten![]()
![]()
Toen pub nog pub was, en liiszle onze aandachtshoer was en we massale batsmeets hadden
2012 doomsday is overigens helemaal briljantquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds spannend. Laat me.
ja, en nu?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna 4 jaar hoor
En trots dat je bent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna 4 jaar hoor
Asylum spin-off?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:12 schreef Adames het volgende:
[..]
2012 doomsday is overigens helemaal briljant
tijdloze muziekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
Na Koos Werkloos is Spotify weer verder met je Duitse Glorie gegaan. Ik heb nu pas door dat ik alweer een halfuur schlagers luister
zegt mevrouw 2011quote:
Beetje maarquote:
Nee, alles behalve eigenlijkquote:
Jonkiequote:
ga je maandag mee sjoelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisternacht op Heino naar huis gefietst. Wat baalde ik dat ik thuiskwam
En jonge jongetjes dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jonkie
maar jij mag dat, jonge meisjes zijn wel leuk
ik vind zijn comeback steeds briljanter worden, de cd is namelijk gewoon echt goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisternacht op Heino naar huis gefietst. Wat baalde ik dat ik thuiskwam
nee die zijn kinderachtigquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
met strakke billen en een bobbel in zijn broek
Ik vind het ook oprecht goed. Enkel Haus am See is iets minder.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind zijn comeback steeds briljanter worden, de cd is namelijk gewoon echt goed.
Serieus? Ik wil het best overwegen namelijk. Maximaal kansloos het nieuwe jaar inquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het ook oprecht goed. Enkel Haus am See is iets minder.
[..]
Serieus? Ik wil het best overwegen namelijk. Maximaal kansloos het nieuwe jaar in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |