ken ik nietquote:
Ik heb je wel gehersenspoeld. Den Haagquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:58 schreef Tjacka het volgende:
Koos Werkeloos, a song by Klein Orkest on Spotify.![]()
okequote:
Nee, ik woon bij alexander. Maar hoorde bij de vaste pubbersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ken ik nietkom je ook uit dat gehucht of iets ? ken ik je irl, ect ect
meneer klorkesteinquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je wel gehersenspoeld. Den Haag
Na je Heppie match kan het niet meer mis.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je weet dat je geen bonus krijgt? Feestdagen zijn voorbij.
Op station Marconiplein? xDquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:03 schreef Tjacka het volgende:
ik ga macoroni eten
macaroni bedoel ik
macaroni
Ohh de oude pub groep, ja was een natte neukbende toen ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, ik woon bij alexander. Maar hoorde bij de vaste pubbersWaar ik oshiro weer van kende. En lisszle enzo (oke die kende ik al voor fok maar die is wel bekend door pub
)
Oh die tijd heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ohh de oude pub groep, ja was een natte neukbende toen ja.
Daar heb ik ook een tijdje rondgehangen (makkelijke tienertjes![]()
)
Maar vaag dat je dat allemaal weet man, woon echt al sinds jaar en dag in Rotterdam, heb echt maar heel kort weer in nwk gezeten
Ik heb het hier over... *wilde gok* 2004-5quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh die tijd heb ik dan gemist
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |