Nee, als ik dat was liet ik zo naar buiten lopen met de S4. Ik denk dat de Moto G ook prima aan jouw verwachtingen zal voldoen, en die kost de helft van zo'n S4quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:55 schreef avicci het volgende:
[..]
Ben jij telefoon verkoper of zo haha? :p
Klopt, daar zitten ook weer voordelen aan inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Als je bang bent voor vallen moet je sowieso aan een case (en dan zijn die materialen voor een flink deel ook niet meer belangrijk). Maar ik heb die Xperia Tablet Z momenteel, en dat is toch wel fijn in een bubbelbad effe naar voetbal kijken of youtube of gewoon muziek... Maar dat is ook een specifiek gebruik.
Het probleem is beetje ik heb niet super veel verstand van telefoons.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, als ik dat was liet ik zo naar buiten lopen met de S4. Ik denk dat de Moto G ook prima aan jouw verwachtingen zal voldoen, en die kost de helft van zo'n S4maar dat baseer ik enkel op dit topic. Ik kan het net zo goed mis hebben natuurlijk.
Ik wil gewoon dat je over een (half) jaar niet met spijt terugkijkt op je aankoop
Specificaties zijn ook niet meer het allerbelangrijkst vandaag de dag. Niet bij computers, maar langzaamaan ook niet meer bij telefoons. Het enige wat je moet doen is opzoeken wat er over welke toestellen gezegd wordt (en die uitspraken natuurlijk wel met een korreltje zout nemen) en daarna besluiten welk toestel het best aansluit op jouw eisen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:59 schreef avicci het volgende:
[..]
Het probleem is beetje ik heb niet super veel verstand van telefoons.
Dus wat alle specificaties zijn, dat zegt mij allemaal niet zo veel.
Maar omdat het toch een 2 jarige abbo is.
Wil ik er graag zeker van zijn dat ik een goede keuze maak.
En dat gevoel had ik bij de s4 mini niet.
Het enige nadeel is dat je van tevoren wat meer geld kwijt bent, maar op de lange termijn betaalt zich dat vaak wel terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:29 schreef avicci het volgende:
Hmm ik denk toch er nu toch aan om sim only te nemen.
En dan los toestel.
Zit verder toch geen nadelen aan?
Had verkeerd gerekend het is 28 euro per maand!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef avicci het volgende:
ik vond nu een abbo. 275 bel/sms 500 belminuten. 2 jaar contract hollandse nieuwe 31 euro per maand. is volgens mij de goedkoopste?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:50 schreef avicci het volgende:
[..]
Had verkeerd gerekend het is 28 euro per maand!
Klopt. Alleen ben er toch achter dat sim only niet echt goedkoper is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat je van tevoren wat meer geld kwijt bent, maar op de lange termijn betaalt zich dat vaak wel terug.
Je hebt een vrije keuze voor toestel en provider, dat vind ik zelf heel erg belangrijk
¤ 28 x 24 maanden = ¤ 672 in twee jaar (weet je trouwens wel zeker dat het niet één of andere actie is met 50% korting het eerste jaar? Just checkin').quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:51 schreef avicci het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Alleen ben er toch achter dat sim only niet echt goedkoper is.
Het goedkoopste wat ik momenteel vind is s4 2 jaar 28 euro per maand
http://www.belsimpel.nl/s(...)500-black/abonnementquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
¤ 28 x 24 maanden = ¤ 672 in twee jaar (weet je trouwens wel zeker dat het niet één of andere actie is met 50% korting het eerste jaar? Just checkin').
Draaien we het om:
¤ 672 - ¤ 440 voor de goedkoopste GALAXY S4 los = ¤ 232 over
¤ 232 / 24 maanden voor een sim-only abonnement = 9,6 euro per maand budget voor een sim-only van 2 jaar. Daar krijg je inderdaad geen sim-only voor met de bundel die jij aangeeft.
Ik zou zeggen dat die S4 dan een goede deal is.
Dan betaal je 12,50 per maand voor het abo maar los 388 euro voor de telefoon hè. Waar haal jij dan die 28 euro per maand dan vandaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:21 schreef avicci het volgende:
[..]
http://www.belsimpel.nl/s(...)500-black/abonnement
en dan hollandse nieuwe;
275 Min/SMS + 500 MB A 275 Min/SMS + 500 MB (14.4 Mb/s) ¤22,50 ¤12,50 24 mnd. ¤388,-
Volgens mij zie ik niks over het hoofd?
Nee volgens mij ook niet, maar je kunt dit ook doen met andere toestellen, zo kost de Xperia Z1 dan ook maar 30 euro meer. Zijn allebei leuke deals natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:21 schreef avicci het volgende:
[..]
http://www.belsimpel.nl/s(...)500-black/abonnement
en dan hollandse nieuwe;
275 Min/SMS + 500 MB A 275 Min/SMS + 500 MB (14.4 Mb/s) ¤22,50 ¤12,50 24 mnd. ¤388,-
Volgens mij zie ik niks over het hoofd?
388 / 24 = 16.16quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dan betaal je 12,50 per maand voor het abo maar los 388 euro voor de telefoon hè. Waar haal jij dan die 28 euro per maand dan vandaan?
In dat geval kun je ook nog andere toestellen overwegen inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:37 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet, maar je kunt dit ook doen met andere toestellen, zo kost de Xperia Z1 dan ook maar 30 euro meer. Zijn allebei leuke deals natuurlijk.
[..]
388 / 24 = 16.16
12.50 + 16.16 = 28.66
24 x 12:50 is 300 euro toestel is 388 euro = 688 euro in totaal. gedeeld door 24 maand is 28.60 toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dan betaal je 12,50 per maand voor het abo maar los 388 euro voor de telefoon hè. Waar haal jij dan die 28 euro per maand dan vandaan?
Ja, alleen moet je die 388 euro wel op voorhand betalen. Dus een 'per maand' bedrag krijg je zo nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:39 schreef avicci het volgende:
[..]
24 x 12:50 is 300 euro toestel is 388 euro = 688 euro in totaal. gedeeld door 24 maand is 28.60 toch?
Geld is geen probleemquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je die 388 euro wel op voorhand betalen.
Ik denk dat je geeneens een sim only kunt vinden die 275 min/sms biedt + 500 mb voor ¤12.50 en je krijgt ook nog eens korting op je toestel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:41 schreef avicci het volgende:
[..]
ik denk dat de keuze gemaakt is!!!!
Zal het abbo ergens nog goedkoper kunnen denken jullie?
Hoe kan het eigenlijk dat die telefoons met zon goedkoop abbo worden aangeboden? bijna overal zie je de s4 voor een abbo voor ongeveer 40 euries pr maandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:53 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik denk dat je geeneens een sim only kunt vinden die 275 min/sms biedt + 500 mb voor ¤12.50 en je krijgt ook nog eens korting op je toestel.
Maar je kunt ook voor een Moto G 16GB gaan met hetzelfde abonnement voor 117 euro
Daar krijg je het toestel gratis bij, en sommige mensen vinden het blijkbaar fijn om per maand te betalen in plaats van in een keer af te betalen. Daar maken de providers gebruik van.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:00 schreef avicci het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat die telefoons met zon goedkoop abbo worden aangeboden? bijna overal zie je de s4 voor een abbo voor ongeveer 40 euries pr maand
Hmm jaa precies. Opzich is het natuurlijk heel goedkoop 28 euro per maand voor s4quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:01 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Daar krijg je het toestel gratis bij, en sommige mensen vinden het blijkbaar fijn om per maand te betalen in plaats van in een keer af te betalen. Daar maken de providers gebruik van.
In deze tijd wel, maar bind jezelf dus niet vast op alleen die s4, want er zijn meer mooie telefoons met datzelfde abonnement. Zie ook: http://www.belsimpel.nl/a(...)snieuwe-toestel-dataquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:06 schreef avicci het volgende:
[..]
Hmm jaa precies. Opzich is het natuurlijk heel goedkoop 28 euro per maand voor s4
Behalve de S4 staan er inderdaad ook andere toestellen die interessant zijn, of zelfs interessanter. Wat zoek je eigenlijk in een telefoon? Wil je bijv. uitbreidbaar geheugen zodat je er veel muziek op kan zetten? Of geef je daar niet om? Wil je het wel, dan zou ik persoonlijk voor een Z1 gaan voor ietsje meer. En wil je het niet, dan zou ik voor een Nexus 5 of LG G2 gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:06 schreef avicci het volgende:
[..]
Hmm jaa precies. Opzich is het natuurlijk heel goedkoop 28 euro per maand voor s4
En waarom niet voor de s4?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef Kenju het volgende:
[..]
Behalve de S4 staan er inderdaad ook andere toestellen die interessant zijn, of zelfs interessanter. Wat zoek je eigenlijk in een telefoon? Wil je bijv. uitbreidbaar geheugen zodat je er veel muziek op kan zetten? Of geef je daar niet om? Wil je het wel, dan zou ik persoonlijk voor een Z1 gaan voor ietsje meer. En wil je het niet, dan zou ik voor een Nexus 5 of LG G2 gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |