abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135028078
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef Germano het volgende:
Hoe heet die drugscafé? Daar rookte destijds iedereen binnen rustig een jointje.
Zigzag. Mag je nog steeds blowen
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135028091
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik vind fb juist wel handig voor mensen die ik irl niet meer zomaar tegen het lijf loop. Die verhuist zijn en zo.
Die verwijder is juist :').
pi_135028094
Maar komt ook omdat dat van dezelfde eigenaar als de Hobbit is en daar kun je niet fatsoenlijk binnen zitten.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135028167
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Daar ben ik weleens per ongeluk binnengelopen. Wist niet wat me overkwam :').
pi_135028198
Pacific Southwest Airlines Stewardesses ~1972.

:9~.
pi_135028210
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Beste terrasje in de stad wel vind ik. Maar is toch allemaal van dezelfde eigenaar :')
Dames waarmee ik omga hebben goede smaak, obviously. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Is dat die kelder?
full stops and exclamation marks
pi_135028221
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef Germano het volgende:

[..]

Daar ben ik weleens per ongeluk binnengelopen. Wist niet wat me overkwam :').
Ja op zich is het best chill daar op een doordeweekse avond maar ligt er echt aan wie er achter de bar staat. Een zo'n kerel die zet die muziek altijd echt treurig hard en ook nog kutmuziek ook :')
pi_135028253
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

Is dat die kelder?
Dacht het wel.
pi_135028266
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

Is dat die kelder?
Dat blijkt.

Ja, daar.
Tegenwoordig worden daar echt veel technofeesten gegeven en shit, heel die tent aan de pillen :') Shit is niet normaal. Eerder zaten we daar vaak met een paar vrienden beetje te kaarten en te blowen, maar kom er al een paar jaar niet meer.
pi_135028283
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja op zich is het best chill daar op een doordeweekse avond maar ligt er echt aan wie er achter de bar staat. Een zo'n kerel die zet die muziek altijd echt treurig hard en ook nog kutmuziek ook :')
Ik ben er al een jaar niet meer geweest. Hoor de laatste tijd alleen maar verhalen over Mocro's die zich tegen iedereen gedragen als haantjes.
pi_135028317
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Germano het volgende:

[..]

Ik ben er al een jaar niet meer geweest. Hoor de laatste tijd alleen maar verhalen over Mocro's die zich tegen iedereen gedragen als haantjes.
Ja klopt wel. Kwam een beetje gelijk met die feesten zeg maar, toen kwam er ineens echt ander volk op die tent af en werd het gewoon kut.
pi_135028359
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja klopt wel. Kwam een beetje gelijk met die feesten zeg maar, toen kwam er ineens echt ander volk op die tent af en werd het gewoon kut.
Ik bedoel in het algemeen. Veel overlast door Mocro's en Albanezen, toch?
Is het ergens nog te doen voor 'normaal' volk?
pi_135028362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat blijkt.

Ja, daar.
Tegenwoordig worden daar echt veel technofeesten gegeven en shit, heel die tent aan de pillen :') Shit is niet normaal. Eerder zaten we daar vaak met een paar vrienden beetje te kaarten en te blowen, maar kom er al een paar jaar niet meer.
Ja in mijn Limburg-tijd was het die oude sfeer nog. Mijn dame kwam daar regelmatig (inb4 jij kent 'r ;( ).
pi_135028431
pi_135028440
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:09 schreef krioro het volgende:

[..]

Ja in mijn Limburg-tijd was het die oude sfeer nog. Mijn dame kwam daar regelmatig (inb4 jij kent 'r ;( ).
Grote kans, DM naam _O_
Maar de oude sfeer was echt zwaar relaxt.

quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:09 schreef Germano het volgende:

[..]

Ik bedoel in het algemeen. Veel overlast door Mocro's en Albanezen, toch?
Is het ergens nog te doen voor 'normaal' volk?
Valt tegenwoordig wel mee. Heb er zelf in ieder geval niet zoveel mee van doen. Volgens mij komen die vooral - tegenwoordig dan - in de zig en misschien club 11 maar daar kom ik nooit.
pi_135028570
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Grote kans, DM naam _O_
Maar de oude sfeer was echt zwaar relaxt.

[..]

Valt tegenwoordig wel mee. Heb er zelf in ieder geval niet zoveel mee van doen. Volgens mij komen die vooral - tegenwoordig dan - in de zig en misschien club 11 maar daar kom ik nooit.
Daar ben ik ook nooit geweest, wel in de tent die er was voor Club 11. Ben de naam vergeten.
Toen kon je nog met zo'n wenteltrap naar de bovenste verdieping waar je aan de waterpijp kon hijsen.
pi_135028696
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Germano het volgende:

[..]

Daar ben ik ook nooit geweest, wel in de tent die er was voor Club 11. Ben de naam vergeten.
Toen kon je nog met zo'n wenteltrap naar de bovenste verdieping waar je aan de waterpijp kon hijsen.
Carte Blanche heette dat eerst. Was wel beter dan Club11, had je ook een cocktailbar daarboven maar weet niet zeker of dat nou altijd was of niet. Maar die tent is toen in korte tijd gewoon compleet naar de kloten gegaan en toen kwam Club 11 en was het helemaal een trieste bedoeling
pi_135028783
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Carte Blanche heette dat eerst. Was wel beter dan Club11, had je ook een cocktailbar daarboven maar weet niet zeker of dat nou altijd was of niet. Maar die tent is toen in korte tijd gewoon compleet naar de kloten gegaan en toen kwam Club 11 en was het helemaal een trieste bedoeling
Toen had je inderdaad boven zo'n bar en een lounge _O_.
Waar ga je tegenwoordig naartoe?
pi_135028813
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
durrr
pi_135028877
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef Germano het volgende:

[..]

Toen had je inderdaad boven zo'n bar en een lounge _O_.
Waar ga je tegenwoordig naartoe?
Nou heel lang bij Os Mam gekomen, zit tegenwoordig een bekende van me in en is de stamkroeg van mijn vriendengroep, maar vind daar zelf niet zo heel veel aan :') Vind Don Papi wel leuk, maar dat bestaat ook pas enkele jaren. Volgens mij was dat eerst de D&S, zo'n tent waar je echt neergestoken werd :') En De Harmonie, meer richting de Munt daar zeg maar. Vind de Oelemarkt sowieso niet veel aan, maar krijg m'n vrienden niet overgehaald om ergens anders te gaan :')
pi_135028883
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef Chai het volgende:

[..]

durrr
Durrr is gewoon een homo.
pi_135028935
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:20 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Don Papi
:D :') :D (ken het niet, maar die naam)

Heb btw ook keilekkere pizza gegeten destijds in een of andere pizzeria in Weert. :9
pi_135028953
ik merk laatste tijd word ik erg opgewonden van sexy lingerie

hebben veel meisjes dit soort lingery
pi_135029000
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik merk laatste tijd word ik erg opgewonden van sexy lingerie

hebben veel meisjes dit soort lingery
Ja, elk meisje heeft wel zo'n setje in haar kast liggen.
pi_135029011
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef krioro het volgende:

[..]

:D :') :D (ken het niet, maar die naam)

Heb btw ook keilekkere pizza gegeten destijds in een of andere pizzeria in Weert. :9
Ja :') Die naam is echt afschuwelijk maar is wel leuk daar op zich. Maar de gemiddelde leeftijd ligt bijna overal zo laag, valt zo hard tegen.

Stikt van de pizzeria's in Weert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')