Zigzag. Mag je nog steeds blowenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef Germano het volgende:
Hoe heet die drugscafé? Daar rookte destijds iedereen binnen rustig een jointje.
Die verwijder is juistquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind fb juist wel handig voor mensen die ik irl niet meer zomaar tegen het lijf loop. Die verhuist zijn en zo.
Dames waarmee ik omga hebben goede smaak, obviously.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beste terrasje in de stad wel vind ik. Maar is toch allemaal van dezelfde eigenaar
Is dat die kelder?quote:
Ja op zich is het best chill daar op een doordeweekse avond maar ligt er echt aan wie er achter de bar staat. Een zo'n kerel die zet die muziek altijd echt treurig hard en ook nog kutmuziek ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar ben ik weleens per ongeluk binnengelopen. Wist niet wat me overkwam.
Dacht het wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Dames waarmee ik omga hebben goede smaak, obviously.
[..]
Is dat die kelder?
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Dames waarmee ik omga hebben goede smaak, obviously.
[..]
Is dat die kelder?
Ik ben er al een jaar niet meer geweest. Hoor de laatste tijd alleen maar verhalen over Mocro's die zich tegen iedereen gedragen als haantjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja op zich is het best chill daar op een doordeweekse avond maar ligt er echt aan wie er achter de bar staat. Een zo'n kerel die zet die muziek altijd echt treurig hard en ook nog kutmuziek ook
Ja klopt wel. Kwam een beetje gelijk met die feesten zeg maar, toen kwam er ineens echt ander volk op die tent af en werd het gewoon kut.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben er al een jaar niet meer geweest. Hoor de laatste tijd alleen maar verhalen over Mocro's die zich tegen iedereen gedragen als haantjes.
Ik bedoel in het algemeen. Veel overlast door Mocro's en Albanezen, toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Kwam een beetje gelijk met die feesten zeg maar, toen kwam er ineens echt ander volk op die tent af en werd het gewoon kut.
Ja in mijn Limburg-tijd was het die oude sfeer nog. Mijn dame kwam daar regelmatig (inb4 jij kent 'rquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Ja, daar.
Tegenwoordig worden daar echt veel technofeesten gegeven en shit, heel die tent aan de pillenShit is niet normaal. Eerder zaten we daar vaak met een paar vrienden beetje te kaarten en te blowen, maar kom er al een paar jaar niet meer.
Grote kans, DM naamquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja in mijn Limburg-tijd was het die oude sfeer nog. Mijn dame kwam daar regelmatig (inb4 jij kent 'r).
Valt tegenwoordig wel mee. Heb er zelf in ieder geval niet zoveel mee van doen. Volgens mij komen die vooral - tegenwoordig dan - in de zig en misschien club 11 maar daar kom ik nooit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik bedoel in het algemeen. Veel overlast door Mocro's en Albanezen, toch?
Is het ergens nog te doen voor 'normaal' volk?
Daar ben ik ook nooit geweest, wel in de tent die er was voor Club 11. Ben de naam vergeten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grote kans, DM naam
Maar de oude sfeer was echt zwaar relaxt.
[..]
Valt tegenwoordig wel mee. Heb er zelf in ieder geval niet zoveel mee van doen. Volgens mij komen die vooral - tegenwoordig dan - in de zig en misschien club 11 maar daar kom ik nooit.
Carte Blanche heette dat eerst. Was wel beter dan Club11, had je ook een cocktailbar daarboven maar weet niet zeker of dat nou altijd was of niet. Maar die tent is toen in korte tijd gewoon compleet naar de kloten gegaan en toen kwam Club 11 en was het helemaal een trieste bedoelingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nooit geweest, wel in de tent die er was voor Club 11. Ben de naam vergeten.
Toen kon je nog met zo'n wenteltrap naar de bovenste verdieping waar je aan de waterpijp kon hijsen.
Toen had je inderdaad boven zo'n bar en een loungequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Carte Blanche heette dat eerst. Was wel beter dan Club11, had je ook een cocktailbar daarboven maar weet niet zeker of dat nou altijd was of niet. Maar die tent is toen in korte tijd gewoon compleet naar de kloten gegaan en toen kwam Club 11 en was het helemaal een trieste bedoeling
Nou heel lang bij Os Mam gekomen, zit tegenwoordig een bekende van me in en is de stamkroeg van mijn vriendengroep, maar vind daar zelf niet zo heel veel aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Toen had je inderdaad boven zo'n bar en een lounge.
Waar ga je tegenwoordig naartoe?
quote:
Ja, elk meisje heeft wel zo'n setje in haar kast liggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik merk laatste tijd word ik erg opgewonden van sexy lingerie
hebben veel meisjes dit soort lingery
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
![]()
(ken het niet, maar die naam)
Heb btw ook keilekkere pizza gegeten destijds in een of andere pizzeria in Weert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |