Sevilla hoor ik enkel goede positieve verhalen over, dus die hou ik in gedachten, bedankt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Peewee het volgende:
Cyprus, Malta, maar dan is een weekend te kort.
Of 'n lang weekend naar Sevilla,..
Strandweer "voor deze tijd van het jaar", dus vrijwel alles boven de 10 graden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:19 schreef Thetallguy het volgende:
Nu ergens lekker strandweer vinden is wellicht lastig. Misschien ergens in mei oid naar Valencia? Strand en daarbij ook een gezellige stad, dus je kan alle kanten op.
Risicovol maak ik me totaal geen zorgen over hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef DonJames het volgende:
Strandweer kan je nergens op rekenen in Europa in de winter. En aangezien ik snap dat je niet tot mei wil wachten met een eerste date, zou ik lekker naar het tropisch zwemparadijs gaan als ik jou was.
Is in mijn ogen ook iets minder risicovol dan een paar dagen opgescheept zitten met iemand die je niet kent..
Tsja, jij zal het wel weten, ik ken haar niet. Ik zie alleen allemaal horrorscenario's voor me. Date ongesteld en bovendien fors aangekomen (haar foto bleek 6 jaar oud), ze lult aan één stuk door over de laatste aflevering van Verliefd op Ibiza, voordat ze kan gaan slapen draait ze altijd eerst 14 keer "Hungry eyes" van Eric Carmen achter elkaar, en ze lust alleen maar pannenkoeken met appelstroop (die jij mag betalen). Of zoiets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Risicovol maak ik me totaal geen zorgen over hoor.
True. Maar als het 10 graden is en het regent pijpenstelen is buiten ook niet echt een optie, lijkt me.quote:Een zwemparadijs, ik ben geen 12. En daar kun je niet op het strand wandelen, vogelen in de duinen en wat dies meer zij.
Ok. Bedankt voor je reactie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, jij zal het wel weten, ik ken haar niet. Ik zie alleen allemaal horrorscenario's voor me. Date ongesteld en bovendien fors aangekomen (haar foto bleek 6 jaar oud), ze lult aan één stuk door over de laatste aflevering van Verliefd op Ibiza, voordat ze kan gaan slapen draait ze altijd eerst 14 keer "Hungry eyes" van Eric Carmen achter elkaar, en ze lust alleen maar pannenkoeken met appelstroop (die jij mag betalen). Of zoiets.
[..]
True. Maar als het 10 graden is en het regent pijpenstelen is buiten ook niet echt een optie, lijkt me.
Je eigen ervaring?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, jij zal het wel weten, ik ken haar niet. Ik zie alleen allemaal horrorscenario's voor me. Date ongesteld en bovendien fors aangekomen (haar foto bleek 6 jaar oud), ze lult aan één stuk door over de laatste aflevering van Verliefd op Ibiza, voordat ze kan gaan slapen draait ze altijd eerst 14 keer "Hungry eyes" van Eric Carmen achter elkaar, en ze lust alleen maar pannenkoeken met appelstroop (die jij mag betalen). Of zoiets.
[..]
True. Maar als het 10 graden is en het regent pijpenstelen is buiten ook niet echt een optie, lijkt me.
Uitzoomen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:25 schreef firefly3 het volgende:
Als je elkaar nog nooit gezien hebt is dit zo'n beetje de ultieme manier om het niet te laten werken... Als je je eigen bestemming niet kunt bepalen zit je sowieso niet op je pad als man zijnde, letterlijk en figuurlijkGeef je dus als tip mee om even "uit te zoomen" op jezelf en om alles te herzien.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Uitzoomen?Wat is dit voor zweverig advies? Als ik uitzoom zie ik vooral bestemmingen die veel te ver weg zijn voor een nacht, misschien twee.
Ik vroeg in dit topic om bestemmingen, ideeën daarvoor, en geen advies of dit wel of niet een fantastisch plan is. Dan had ik dit topic wel in R&P gestart namelijk.
Mijn post is dus eigenlijk een subtiele kick.
Wellicht is Napels een idee. Er is strand, er zijn mooie en exotische eilanden, prachtige gebouwen, de Vesuvius en Pompeiï, en het is voor Europese begrippen tamelijk goedkoop.quote:Nu is de overduidelijke vraag; suggesties? Plekken die leuk en wat romantisch zijn, niet dat je in deze tijd van het jaar tot je knieen in een pak sneeuw staat te bibberen, maar liever een aangename temperatuur (voor wanneer we ook wat exhibitionistische neigingen mochten krijgen) voor deze tijd van het jaar, aan een strand, met mooie plekken waar wat te wandelen en te zien valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |