abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135023509
Beste Fok!collegae,

Sinds een tijdje heb ik contact met een heel erg leuke jongedame, en laatst hadden we het over onze eerste date, wat we zouden gaan doen en waar dan.

Nu hadden we half grappend bedacht dat we onze eerste date op een of ander idyllisch warm mooi wit zandstrand zouden moeten houden. :')

Van het een kwam het ander en eigenlijk leek het ons beiden erg leuk en origineel om gewoon een dag of 2 naar een plek ergens in Europa te gaan als date. Wat over het strand slenteren, hier en daar wat lokale culinaire hoogstandjes uitproberen, met een drankje uiteraard, het hotelbed eens flink uittesten, u kent het ongetwijfeld wel.

Nu is de overduidelijke vraag; suggesties? Plekken die leuk en wat romantisch zijn, niet dat je in deze tijd van het jaar tot je knieen in een pak sneeuw staat te bibberen, maar liever een aangename temperatuur (voor wanneer we ook wat exhibitionistische neigingen mochten krijgen) voor deze tijd van het jaar, aan een strand, met mooie plekken waar wat te wandelen en te zien valt.

Hollanders zijn over het algemeen cheap, dus het moet ook geen 5-sterren accomedatie zijn. :P

Bedankt!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:33:58 #2
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_135023944
Cyprus, Malta, maar dan is een weekend te kort.
Of 'n lang weekend naar Sevilla,..
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_135024065
Misschien iets combineren met je username?
gr gr
pi_135024315
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef Peewee het volgende:
Cyprus, Malta, maar dan is een weekend te kort.
Of 'n lang weekend naar Sevilla,..
Sevilla hoor ik enkel goede positieve verhalen over, dus die hou ik in gedachten, bedankt.

Misschien inderdaad haar eens verleiden tot 2 nachten, lang weekend. :P
pi_135026147
Nu ergens lekker strandweer vinden is wellicht lastig. Misschien ergens in mei oid naar Valencia? Strand en daarbij ook een gezellige stad, dus je kan alle kanten op.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_135027350
Strandweer kan je nergens op rekenen in Europa in de winter. En aangezien ik snap dat je niet tot mei wil wachten met een eerste date, zou ik lekker naar het tropisch zwemparadijs gaan als ik jou was.

Is in mijn ogen ook iets minder risicovol dan een paar dagen opgescheept zitten met iemand die je niet kent..
pi_135028402
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:19 schreef Thetallguy het volgende:
Nu ergens lekker strandweer vinden is wellicht lastig. Misschien ergens in mei oid naar Valencia? Strand en daarbij ook een gezellige stad, dus je kan alle kanten op.
Strandweer "voor deze tijd van het jaar", dus vrijwel alles boven de 10 graden. ;)
pi_135028446
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef DonJames het volgende:
Strandweer kan je nergens op rekenen in Europa in de winter. En aangezien ik snap dat je niet tot mei wil wachten met een eerste date, zou ik lekker naar het tropisch zwemparadijs gaan als ik jou was.

Is in mijn ogen ook iets minder risicovol dan een paar dagen opgescheept zitten met iemand die je niet kent..
Risicovol maak ik me totaal geen zorgen over hoor.

Een zwemparadijs, ik ben geen 12. En daar kun je niet op het strand wandelen, vogelen in de duinen en wat dies meer zij.
pi_135029178
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:

Risicovol maak ik me totaal geen zorgen over hoor.
Tsja, jij zal het wel weten, ik ken haar niet. Ik zie alleen allemaal horrorscenario's voor me. Date ongesteld en bovendien fors aangekomen (haar foto bleek 6 jaar oud), ze lult aan één stuk door over de laatste aflevering van Verliefd op Ibiza, voordat ze kan gaan slapen draait ze altijd eerst 14 keer "Hungry eyes" van Eric Carmen achter elkaar, en ze lust alleen maar pannenkoeken met appelstroop (die jij mag betalen). Of zoiets.
quote:
Een zwemparadijs, ik ben geen 12. En daar kun je niet op het strand wandelen, vogelen in de duinen en wat dies meer zij.
True. Maar als het 10 graden is en het regent pijpenstelen is buiten ook niet echt een optie, lijkt me.
pi_135029318
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef DonJames het volgende:

[..]

Tsja, jij zal het wel weten, ik ken haar niet. Ik zie alleen allemaal horrorscenario's voor me. Date ongesteld en bovendien fors aangekomen (haar foto bleek 6 jaar oud), ze lult aan één stuk door over de laatste aflevering van Verliefd op Ibiza, voordat ze kan gaan slapen draait ze altijd eerst 14 keer "Hungry eyes" van Eric Carmen achter elkaar, en ze lust alleen maar pannenkoeken met appelstroop (die jij mag betalen). Of zoiets.

[..]

True. Maar als het 10 graden is en het regent pijpenstelen is buiten ook niet echt een optie, lijkt me.
Ok. Bedankt voor je reactie. :)
  Moderator vrijdag 3 januari 2014 @ 16:31:50 #11
45833 crew  Fogel
pi_135029330
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef DonJames het volgende:

[..]

[..]

Je eigen ervaring? :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_135036661
Als je elkaar nog nooit gezien hebt is dit zo'n beetje de ultieme manier om het niet te laten werken... Als je je eigen bestemming niet kunt bepalen zit je sowieso niet op je pad als man zijnde, letterlijk en figuurlijk ;) Geef je dus als tip mee om even "uit te zoomen" op jezelf en om alles te herzien.

[ Bericht 58% gewijzigd door firefly3 op 03-01-2014 19:32:16 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_135071157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:25 schreef firefly3 het volgende:
Als je elkaar nog nooit gezien hebt is dit zo'n beetje de ultieme manier om het niet te laten werken... Als je je eigen bestemming niet kunt bepalen zit je sowieso niet op je pad als man zijnde, letterlijk en figuurlijk ;) Geef je dus als tip mee om even "uit te zoomen" op jezelf en om alles te herzien.
Uitzoomen? :{ Wat is dit voor zweverig advies? Als ik uitzoom zie ik vooral bestemmingen die veel te ver weg zijn voor een nacht, misschien twee.

Ik vroeg in dit topic om bestemmingen, ideeën daarvoor, en geen advies of dit wel of niet een fantastisch plan is. Dan had ik dit topic wel in R&P gestart namelijk.

Mijn post is dus eigenlijk een subtiele kick. :s)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:46:36 #14
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_135072236
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Uitzoomen? :{ Wat is dit voor zweverig advies? Als ik uitzoom zie ik vooral bestemmingen die veel te ver weg zijn voor een nacht, misschien twee.

Ik vroeg in dit topic om bestemmingen, ideeën daarvoor, en geen advies of dit wel of niet een fantastisch plan is. Dan had ik dit topic wel in R&P gestart namelijk.

Mijn post is dus eigenlijk een subtiele kick. :s)
_O- ZooM Zoommm :P

Ga naar Tropical Islands; een overdekt tropisch paradijs! In de buurt van Berlijn.
Hier kan je nog meer lezen http://www.tropical-islands.de/en/attractions/
Rayen 2½ jaar!
pi_135084888
quote:
Nu is de overduidelijke vraag; suggesties? Plekken die leuk en wat romantisch zijn, niet dat je in deze tijd van het jaar tot je knieen in een pak sneeuw staat te bibberen, maar liever een aangename temperatuur (voor wanneer we ook wat exhibitionistische neigingen mochten krijgen) voor deze tijd van het jaar, aan een strand, met mooie plekken waar wat te wandelen en te zien valt.
Wellicht is Napels een idee. Er is strand, er zijn mooie en exotische eilanden, prachtige gebouwen, de Vesuvius en Pompeiï, en het is voor Europese begrippen tamelijk goedkoop.
Er is wel een bedenking: het is een arme stad en de kleine criminaliteit tiert er welig. Let dus goed op je eigendommen.

Meest ideale moment om de stad te bezoeken is eigenlijk het voorjaar. April ofzo. Vergeet dan alsjeblieft niet Capri te bezoeken, het eilandje dat daar voor de kust ligt. Dat is zo ontzettend paradijselijk mooi dan. :Y
  Moderator zondag 5 januari 2014 @ 08:09:14 #16
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_135094488
Strandweer nu? Madeira of één van de Canarische eilanden wellicht een idee?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_135112844
Die laatste twee zijn wel goede opties. Eens even kijken of ik haar kan verleiden tot 2 nachten. :Y)
pi_135207089
Weinig keuze dan deze tijd van het jaar: turkije, malta, cyprus, spaanse eilanden of madeira... Oh ja, en de Antillen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')