Ik doe daar ook niet aan mee. Alleen als er echt geen ontkomen aan is.. anders dan hou ik me gewoon op de achtergrond.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste wensen, beste wensen, beste wensen, beste wensen, ohwie heb ik nogniet gehad? Ja jij ook beste wenschen beste wenschen beste wenschen, heb je pietje al beste wenschen gewenst? ohnee Pietje jij ook nog beste wenschenZo gaat het ook elk jaar, en iedereen vindt het irritant.
Toch gebeurt het telkens
En dan de mensen die boos worden als je je niet aan die random regels houdtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb sowieso een hekel aan dat handje schudden altijd. Als je weggaat en als je ergens binnekomt, dude.. mag k ook gewoon hoi en doei zeggen?!
Nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan is er nog iemand die per ongeluk gefeliciteerd zegt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef Crack_ het volgende:
En mn oma wilde perse geen bloemen, staat ook op der papiertjeding. Heeft zo'n familielid hier gezegd dat ie toch een bloemstuk gaat kopen.. want dat hooort nou allemaal op een begrafenis.
Al dat aanrakenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan de mensen die boos worden als je je niet aan die random regels houdt
[..]
Nog nooit meegemaakt
Ja, dat vind ik ook beetje idioot ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef Crack_ het volgende:
En mn oma wilde perse geen bloemen, staat ook op der papiertjeding. Heeft zo'n familielid hier gezegd dat ie toch een bloemstuk gaat kopen.. want dat hooort nou allemaal op een begrafenis.
Jezus wat egoïstischquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook beetje idioot ja.
Ik dacht dat ik de enige was die het niet leuk vond om mensen aan te raken...quote:
Eh, wat? Op een begrafenis hoort wat de overledene wil dat er hoortquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Ja, vrienden enzo geen probleem.. Maar mensen die geen vrienden zijn hoef ik gewoon echt niet aan te raken. Heb jij dat ook zo of wil je dat niemand je aanraakt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die het niet leuk vond om mensen aan te raken...
Jup.. heel stomquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh, wat? Op een begrafenis hoort wat de overledene wil dat er hoort
Oh, dat is wel mooiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:18 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat wel mooi is, mn opa is al lang dood (sinds 2007) maar dat as had mn oma alijd. En 14 februari zijn ze getrouwd dus dan gaan we ze samen uitstrooien.
Bij een enkeling vind ik het niet erg. Maar zelfs bij vrienden voelt het vaak raar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vrienden enzo geen probleem.. Maar mensen die geen vrienden zijn hoef ik gewoon echt niet aan te raken. Heb jij dat ook zo of wil je dat niemand je aanraakt?
Ohja, daar heb ik ook last van.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Net als mensen die je een beetje aan gaan lopen gapen alsof je een empathie-loze autist bent als je niet huilt op een crematie of begrafenisAlsof je opeens een knop kan aanzetten die de tranen over je gezicht doet laten stromen
Laat mij lekker niet huilen
Ik moest twee weken geleden afscheid nemen van mijn opa omdat hij gecremeerd zou worden. Best kut om dan de kist voor het laatst te zien, maar ik heb mijn tranen gewoon binnengehouden terwijl de rest als een gek huilde.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Net als mensen die je een beetje aan gaan lopen gapen alsof je een empathie-loze autist bent als je niet huilt op een crematie of begrafenisAlsof je opeens een knop kan aanzetten die de tranen over je gezicht doet laten stromen
Dit. Zolang je nog met iemands dood bezig bent mis je hem/haar neit echt. Bij mij in ieder geval. Het echte gemis komt later.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Haha, oke zo heb ik het niet hoor. Hoe komt dat zo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij een enkeling vind ik het niet erg. Maar zelfs bij vrienden voelt het vaak raar.
Tijd geleden legt mijn baas zijn hand op mijn schouder en zegt: Goed gewerkt.
Ik voelde het 2 dagen later nog branden
Nouja, als ik moet huilen dan huil ik wel hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest twee weken geleden afscheid nemen van mijn opa omdat hij gecremeerd zou worden. Best kut om dan de kist voor het laatst te zien, maar ik heb mijn tranen gewoon binnengehouden terwijl de rest als een gek huilde.
Nou ja, als ze komen dan komen ze. Ik bedoel ik ga het niet binnenhouden, maar ik had dat gewoon totaal niet. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest twee weken geleden afscheid nemen van mijn opa omdat hij gecremeerd zou worden. Best kut om dan de kist voor het laatst te zien, maar ik heb mijn tranen gewoon binnengehouden terwijl de rest als een gek huilde.
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, daar heb ik ook last van.
Bij mn opa was dat al zo en toen bij het échte afscheid van de kist enzo ging mn oma kei hard krijsen dus toen moest ik ook huilen.. Slaat een oom ofzo een arm om mij heen en die zegt "Aha, ik wist wel dat je ook moest huilen". Wtf?
En sowieso, ik heb wat verdriet gehad toen mn oma net dood was maar sindsdien vind ik het echt heel erg prima want ze had toch geen leven meer. En gisteren vroeg dus ook iedereen hoe ik me voelde en dan kijkt iedereen je ook al met een "WTF?!" aan als je zegt dat je het wel prima vindt zo.
Ik zet me er vrij gemakkelijk over heen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Zolang je nog met iemands dood bezig bent mis je hem/haar neit echt. Bij mij in ieder geval. Het echte gemis komt later.
Maar dat is hoe het bij mij gaat
Bedankt. Heb het wel gewoon binnengehouden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als ze komen dan komen ze. Ik bedoel ik ga het niet binnenhouden, maar ik had dat gewoon totaal niet. Kan gebeuren.
Gecondoleerd nog trouwens.
Ja, dat hoort er dan bij. Die vraag kreeg ik ook vaker. En als je dan goed antwoordt dan zeggen ze dat dat natuurlijk niet kan enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, daar heb ik ook last van.
Bij mn opa was dat al zo en toen bij het échte afscheid van de kist enzo ging mn oma kei hard krijsen dus toen moest ik ook huilen.. Slaat een oom ofzo een arm om mij heen en die zegt "Aha, ik wist wel dat je ook moest huilen". Wtf?
En sowieso, ik heb wat verdriet gehad toen mn oma net dood was maar sindsdien vind ik het echt heel erg prima want ze had toch geen leven meer. En gisteren vroeg dus ook iedereen hoe ik me voelde en dan kijkt iedereen je ook al met een "WTF?!" aan als je zegt dat je het wel prima vindt zo.
Geen idee. Is altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, oke zo heb ik het niet hoor. Hoe komt dat zo?
Dit is nu reactie nummer 3 die je geeft op haar en waarschijnlijk ook de derde keer dat ze niet op je zal reageren. Misschien even je conclusies trekken en ophouden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, dat hoort er dan bij. Die vraag kreeg ik ook vaker. En als je dan goed antwoordt dan zeggen ze dat dat natuurlijk niet kan enzo
Waar bemoei jij je mee gastquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is nu reactie nummer 3 die je geeft op haar en waarschijnlijk ook de derde keer dat ze niet op je zal reageren. Misschien even je conclusies trekken en ophouden?
Oh echt? Ik vind blauwe plekken wel mooiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Is altijd al zo geweest.
Ik krijg wel erg eenvoudig blauwe plekken, misschien dat het daar wat mee te maken heeft.
Vroeg me al af of het niet begon op te vallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is nu reactie nummer 3 die je geeft op haar en waarschijnlijk ook de derde keer dat ze niet op je zal reageren. Misschien even je conclusies trekken en ophouden?
Dit, als iemand op zijn 25ste een auto ongeluk krijgt is het heel anders dan iemand van 95 die na 3 jaar ziekte sterft.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Het ligt er ook min of meer aan in hoeverre je een overlijden ziet aankomen. Of misschien heb je in je gedachten al eerder afscheid genomen omdat het desbetreffende persoon duidelijk zijn eind zag naderen. Dat was bij mijn opa het geval.
Hoe kwam dat dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook wel eens een begrafenis gehad waar ik echt de hele tijd mongolisch hard moest janken dat ik sterk twijfel of de mensen naast mij überhaupt iets van 't verhaaltje wat ze deden gehoord hebben.
Dat zou heel goed kunnen. Dat had ik ook toen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Het ligt er ook min of meer aan in hoeverre je een overlijden ziet aankomen. Of misschien heb je in je gedachten al eerder afscheid genomen omdat het desbetreffende persoon duidelijk zijn eind zag naderen. Dat was bij mijn opa het geval.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Maarja, ik voel me afgelopen dagen best autistisch. Ik snap er allemaal geen kut van wat mensen doen.
Yesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, als iemand op zijn 25ste een auto ongeluk krijgt is het heel anders dan iemand van 95 die na 3 jaar ziekte sterft.
Soms is het gewoon klaar.
Viel zeer zeker opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vroeg me al af of het niet begon op te vallen.
Oh, iemand die dood was waar ik echt veel verdriet om had gewoonquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kwam dat dan?
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Dat had ik ook toen.
Ik kende hem niet anders dan ziek.
[..]
Herkenbaar.
Ja, dan is het natuurlijk makkelijker. Of als je ze niet goed kende.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn opa is 78 jaar geworden, maar in 2009 begon het allemaal met dit als gevolg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, als iemand op zijn 25ste een auto ongeluk krijgt is het heel anders dan iemand van 95 die na 3 jaar ziekte sterft.
Soms is het gewoon klaar.
Oh, ik zeg meestal gewoon wat ieder ander hier denkt en niet zegt. Dat je gewoon op moet sodemieteren.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Maar J.James, hierbij: jij zou weg gaan uit deze sc en je bent er na één dag weer. Ik moet je niet (meer) dus praat niet tegen mij.
Mijn andere opa is in 1996 overleden, dus die heb ik helemaal niet gekend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:26 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, dan is het natuurlijk makkelijker. Of als je ze niet goed kende.
Bij mij kwam het bij twee gevallen redelijk onverwacht en ook erg dichtbij. Dan is het wel wat zwaarder.
Geeft niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vind blauwe plekken wel mooi![]()
. Maarja, niet echt leuk om te hebben nee
. Oke, sorry voor deze opmerking
Herkenbaar, mijne in 1987quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn andere opa is in 1996 overleden, dus die heb ik helemaal niet gekend.
Het enige dat opvalt is dat jij geen antwoord geeft hoor. Vrij kinderachtig vind ik het.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vroeg me al af of het niet begon op te vallen.
Ohh, maar ik wil het niet en ik voel me er oprecht kut bij. Alsof er echt iets mis is met mij omdat ik de rest niet snap en ik wéét dat ík daarom als mongooltje wordt aangekekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kwam dat dan?
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Dat had ik ook toen.
Ik kende hem niet anders dan ziek.
[..]
Herkenbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |