quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:39 schreef zarGon het volgende:
Cliché, maar dat kan met kledingstukken en je lichaam. En braaf zijn.
maar wat dan bv? ik heb echt geen idee...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:50 schreef maffeGeert het volgende:
Eerst afwachten of het Parijs wel word en van daaruit je kado voor hem kiezen
juist niet braaf zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:39 schreef zarGon het volgende:
Cliché, maar dat kan met kledingstukken en je lichaam. En braaf zijn.
ik zou zeggen... vertel op! hahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat ik onder 'braaf zijn' versta..
Heeft hij geen hobby's of zo? Iets praktisch doet het altijd wel goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:52 schreef Lottelizje het volgende:
[..]
maar wat dan bv? ik heb echt geen idee...
hij is helemaal into de hotel wereldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft hij geen hobby's of zo? Iets praktisch doet het altijd wel goed.
THNXXquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:17 schreef INViCTuS het volgende:
Valentijnsdag is wel k*t trouwens
Parijs heeft zo ontzettend veel te bieden, dat je tijd te kort komt in 1 weekend. Zoek de beste, mooiste en ietwat exclusieve bezienswaardigheden die in zijn straatje passen, s'avonds uiteraard verrassen op de hotelkamer en die invulling kan je zelf wel invullen
Maar hij organiseert het he, als verrassing voor haar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind Parijs een overhyped toeristenhol. Weet niet of je er al eens geweest bent of dat je het vooral doe 'omdat het de stad van de liefde is', maar in het geval van het laatste zou ik het persoonlijk laten en kijken of ik wat romantischer kan vinden, als je dan per se iets wilt doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |