Ja hoorquote:
Zonde van je geld.die bubbel gaat binnen 6 maanden nog klappenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik ga een mining rig kopen van 1300 euro denk ik, geef even je mening.
Jouw mening vroeg ik niet. Maar okay, argumenten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zonde van je geld.die bubbel gaat binnen 6 maanden nog klappen
1300?!!! hahaha gekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik ga een mining rig kopen van 1300 euro denk ik, geef even je mening.
flik sletten in salou. jeweetsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:19 schreef Jhali het volgende:
ik ga in oktober op reis alleen of misschien met mijn moeder maar dan mag ik alsnog zelf kiezen waar ik heen wilomfg
alleen ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:19 schreef Jhali het volgende:
ik ga in oktober op reis alleen of misschien met mijn moeder maar dan mag ik alsnog zelf kiezen waar ik heen wilomfg
jarige job!quote:
Wie gehts?quote:
Ik heet geen Jobquote:
Spannend. Heb het vroeger een keer gehad maar toen was ik te klein dus ik zou je niet kunnen zeggen hoe het voeltquote:
nee sukkel, na 5 maand stage van mei tot eind september heb ik 2 maand vrij en dan ga ik op vakantie van mn eigen moneyquote:
Nicequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spannend. Heb het vroeger een keer gehad maar toen was ik te klein dus ik zou je niet kunnen zeggen hoe het voelt![]()
Ja wel okay, restaurantje aan het zoeken voor vanavond
en dat mag jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee sukkel, na 5 maand stage van mei tot eind september heb ik 2 maand vrij en dan ga ik op vakantie van mn eigen money
Weet niet precies, heb allemaal verschillende munten, heb een beetje veel in EAC.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1300?!!! hahaha gek
hoe veel winst heb je al?
Maar dat is zonde van je geld, je kan het ook investeren in mij!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee sukkel, na 5 maand stage van mei tot eind september heb ik 2 maand vrij en dan ga ik op vakantie van mn eigen money
Hou je er wel rekening mee dat je nog 500 euro aan mij moet betalen over paar jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet niet precies, heb allemaal verschillende munten, heb een beetje veel in EAC.
Maar met minen op mijn computer heb ik in paar dagen toch wel 20 tot 30 heb met een beetje geluk en goede coins.
Dus als ik gewoon set koop denk ik dat ik het in minstens 4 maanden terug heb verdiend, denk dat Bitcoin nog wel minstens een jaar of 20 door gaat, en genoeg alt coins blijven ook nog wel een hype dus denk dat dit long een goede investering is.
Oh verdraaid, ik krijg over een paar jaar nog 500 euro van je, dat is waarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat je nog 500 euro aan mij moet betalen over paar jaar.
hehquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat je nog 500 euro aan mij moet betalen over paar jaar.
ja mijn moeder vindt 't bestquote:
vertelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
We hebben een leuke weddenschap die ik hard win.
Hij zou me 500 euro betalen vorig jaar als hij over 7 jaar zijn master op de uni niet heeft behaaldquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zou me 500 euro betalen vorig jaar als hij over 7 jaar zijn master op de uni niet heeft behaald![]()
En andersom uiteraard.
welkequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
We hebben een leuke weddenschap die ik hard win.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja mijn moeder vindt 't best
vanavond aan mijn vader vragen, die zal wel weer nazi doendus dan gaat mijn moeder mee denk ik maar is alsnog leuk
Dit jaar nog wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:
Dus, Ryan, sta je er goed voor dit jaar?
moet wel lukken toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:27 schreef Spatieloos het volgende:
Moet wel een beestje haasten, eerst was het 10 jaar, kon ik lekker rustig aan doen, maarja het zal wel.
Dit jaar vwo, volgend jaar vwo, dan heb ik nog 5 jaar voor mijn master.
Moet lukken, tenzij je langer dan een jaar studievertraging hebt. En dat is best veel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:27 schreef Spatieloos het volgende:
Moet wel een beestje haasten, eerst was het 10 jaar, kon ik lekker rustig aan doen, maarja het zal wel.
Dit jaar vwo, volgend jaar vwo, dan heb ik nog 5 jaar voor mijn master.
13quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:28 schreef Marco001 het volgende:
Jhali,l hoe oud ben je dan?
(Mijn ouders maakt het niks uit als ik alleen op vakantie ga.)
Ze is 12.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:28 schreef Marco001 het volgende:
dan 18quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:28 schreef Marco001 het volgende:
Nee want de studies die mij leuk lijken duren meestal 5 jaar. :/quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
je hebt nog een jaar ruimte voor als je het verneukt dus moet echt wel lukken
Ja, en er vanuit gaan dat universiteit hem gewoon even goed af gaat hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
je hebt nog een jaar ruimte voor als je het verneukt dus moet echt wel lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |