Voor 30 of 40 euro heeft sony heeeeele fijnequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:52 schreef essnhills het volgende:
Is Logitech wel een redelijk merk voor koptelefoons?
Of maakt dat niet zoveel uit als je iets voor 20 euro zoekt?
Precies. Bestaat hier uit: kleding uit, bril op bureau leggen en wekker zetten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik ben echt te lui om die dingen iedere avond uit te doen. Als ik naar bed ga, dan is het avondritueel echt heel minimalistisch.Al zou ik best wel lenzen willen proberen!
je doet ze zeg 1januari in. en 1feb wissel je ze voor een nieuw paar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik ben echt te lui om die dingen iedere avond uit te doen. Als ik naar bed ga, dan is het avondritueel echt heel minimalistisch.Al zou ik best wel lenzen willen proberen!
Hey Ess , nog de beste wensenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:54 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zin in chocola, maar dat heb ik niet in huis
voor 20eur kan je beter uit china importenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:52 schreef essnhills het volgende:
Is Logitech wel een redelijk merk voor koptelefoons?
Of maakt dat niet zoveel uit als je iets voor 20 euro zoekt?
Ah, thnx.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:54 schreef J.James het volgende:
[..]
Ach, ik heb dat ding wat vaker op m'n hoofd dus dan wil ik wel dat 'ie lekker zit en het ook een beetje redelijk klinkt. Op zich klinkt het wel goed maar de rest is dus niks.
Als ik je een tip mag geven qua muis zou ik voor een logitech gaan. Zelfs goedkope modellen van Logitech zijn oerdegelijk omdat zij ook leverancier zijn voor grote computerfabrikanten en daarin dezelfde techniek gebruiken. Ik heb er hier een aantal die de 10 jaar al lang en breed gehaald hebben. Dat waren de allereerste optische (rood lampje) modellen zegmaar.
Dat is me al te duurquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voor 30 of 40 euro heeft sony heeeeele fijne
Ben ik nu te veeleisend als ik vraag om een linkje?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je doet ze zeg 1januari in. en 1feb wissel je ze voor een nieuw paar.
je slaapt er mee , je houd ze in ect. Enige nadeel, de eerste week zal je er aan moeten wennen. Had er zelf niet zoveel problemen mee,slapen voelde ook niet raar. In de ochtend zijn mn ogen alleen heel droog, maar je knippert een paar keer en alles is weer goed
ik heb die van AIR optix night and day. Je hebt ook andere merken (veeeel goedkopere) maar die durf ik niet aanlas van deze veel goeds en heb me er nu aan gehouden
Lavjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Ess , nog de beste wensen![]()
Iedereen natuurlijk, maar dat heb ik 1 jan al gedaan en Essje zie ik nu weer voor het eerst.
Zie post hierbovenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zijn dat lenzen die je snachts niet uit hoeft te doen?
Lijkt mij dan ook wel wat. Heb nu een bril omdat ik het uitdoen van de lenzen waarschijnlijk steeds zal vergeten.
Dit ga ik onthouden!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je doet ze zeg 1januari in. en 1feb wissel je ze voor een nieuw paar.
je slaapt er mee , je houd ze in ect. Enige nadeel, de eerste week zal je er aan moeten wennen. Had er zelf niet zoveel problemen mee,slapen voelde ook niet raar. In de ochtend zijn mn ogen alleen heel droog, maar je knippert een paar keer en alles is weer goed
ik heb die van AIR optix night and day. Je hebt ook andere merken (veeeel goedkopere) maar die durf ik niet aanlas van deze veel goeds en heb me er nu aan gehouden
Eindelijk iemand die in me gelooftquote:
ik miste je oprecht hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:56 schreef Jimbo het volgende:
Op vrijdag 3 januari 2014 12:53 schreef Tjacka het volgende:
Tjackie?quote:
http://www.hansanders.nl/(...)/000000000009125024/quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ben ik nu te veeleisend als ik vraag om een linkje?
quote:
quote:
Wacht, 54 euro voor een half jaar? Of mis ik nog iets?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://www.hansanders.nl/(...)/000000000009125024/
deze heb ik.
Was bij de oogarts een paar maanden erna, en die zei dat mn ogen met lenzen echt 1000x beter er uit zagen dan ze had verwacht. Die raad het nu zelfs aan dr klanten toe.
per oog. en dan moet je 3 pakjes bestellen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wacht, 54 euro voor een half jaar? Of mis ik nog iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |