jup, 108 euro voor beide ogen voor een half jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wacht, 54 euro voor een half jaar? Of mis ik nog iets?
dan verwacht ik een naaktfoto in mquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tjackie?
Wil jij mijn UI in de OP fixen?Mijn UI is doodgegaan
Ik heb dezelfde sterktequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:02 schreef Jimbo het volgende:
ze zijn 59 per pakje. daarin zitten 6 lenzen.
Als je 2 dezelfde sterkte ogen heb kan je daar dus 3 maanden mee doen, anders moet je nog een pakje bestellen.
Zeg dat je 120 kwijt bent per half jaar (220 per jaar)
(tenzij je meerdere besteld)
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan verwacht ik een naaktfoto in m
of werk voor mij gaat zoeken
heb zelf de 8.6 dia 13.8 hier. Klinkt misschien stom maar de standaard dia 14 krijg ik last van in mn rechter oogquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup, 108 euro voor beide ogen voor een half jaar.
ik zie wel dat je daarbij ook zelf de radius kan kiezen, kan bij die goedkopere niet.
Ook goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed. Alleen beetje druk. Met jou dan?
Is dan wel een stuk duurder als een bril.. (die kost mij c.a. 300,- per 2 jaar, incl zonnebril op sterkte.)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:02 schreef Jimbo het volgende:
ze zijn 59 per pakje. daarin zitten 6 lenzen.
Als je 2 dezelfde sterkte ogen heb kan je daar dus 3 maanden mee doen, anders moet je nog een pakje bestellen.
Zeg dat je 120 kwijt bent per half jaar (220 per jaar)
(tenzij je meerdere besteld)
Gewoon doen, daarna wil je niet anders meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde sterkteen ik zou best zo'n pakje willen proberen voor een keer.
Wanneer ga je eens koken voor mij en mn chick ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook goed
Ik heb eerder in de vakantie lekker veel gewerktLekker gekookt met Kerst (6-gangen diner voor 10 man
) en gezellig oud&nieuw gehad
En gister is Wie is de Mol weer begonnen![]()
![]()
![]()
En nu even lekker relaxenEven uit de drukte en nu lekker alleen op m'n kamer in Delft
Ik heb geloof ik -2.75 en -3..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde sterkteen ik zou best zo'n pakje willen proberen voor een keer.
Ehmquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens koken voor mij en mn chick ?
Klopt, het is niet goedkoop (check anders die biofinity eens, die zijn de helft vd prijs)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Is dan wel een stuk duurder als een bril.. (die kost mij c.a. 300,- per 2 jaar, incl zonnebril op sterkte.)
Oh ja, dat heb ik gelezen dat 6-gangen diner. Wat goed zeg !quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook goed
Ik heb eerder in de vakantie lekker veel gewerktLekker gekookt met Kerst (6-gangen diner voor 10 man
) en gezellig oud&nieuw gehad
En gister is Wie is de Mol weer begonnen![]()
![]()
![]()
En nu even lekker relaxenEven uit de drukte en nu lekker alleen op m'n kamer in Delft
Jup, weer lekker aan de slag straksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik gelezen dat 6-gangen diner. Wat goed zeg !
Ga je over een week weer aan de studie? Delft?
Dat 0.25 verschil kan je wel zonder. Mss als je nu je ogen laat testen dat dat inmiddels al bijgetrokken is zelfs.quote:
heb je een G500 ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:07 schreef essnhills het volgende:
Als het goed is morgen nieuwe koptelefoon en muis in huis
Een wat?quote:
Ik zou zo graag mijn bril willen verbannenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef essnhills het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen bril of lenzen nodig heb![]()
![]()
nepnerdquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zou zo graag mijn bril willen verbannen
Ik heb nooit gezegd dat ik een nerd benquote:
Ach, heb er sowieso nu het geld niet voor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat 0.25 verschil kan je wel zonder. Mss als je nu je ogen laat testen dat dat inmiddels al bijgetrokken is zelfs.
Ik heb -4.5 en -4.75 Draag nu in beide een -4.75, oog trekt wel bij volgens de oogarts en op die manier hoef ik niet elke x een dubbel pakje te bestellen
Lijkt me altijd zo'n gedoequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zou zo graag mijn bril willen verbannen
Zo'n M100? Heb ik ook. Fijn muisje wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik een nerd ben![]()
Oh, ik heb een kleintje besteld, mijn handen zijn ook niet zo groot en zo'n laptopmuis is voor mij een prima formaatje
M'n vriend heeft er een hekel aan..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zo'n M100? Heb ik ook. Fijn muisje wel.
Vooral in de avond, man man man. Leuk een avondje uit, dus geen bril (yoloooo) en dan kan je borden pas scherp zien op een halve meter afstand. Fissa.quote:
Met stappen heb ik altijd gewoon mijn bril op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vooral in de avond, man man man. Leuk een avondje uit, dus geen bril (yoloooo) en dan kan je borden pas scherp zien op een halve meter afstand. Fissa.
vrouwen met kleine handenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik een nerd ben![]()
Oh, ik heb een kleintje besteld, mijn handen zijn ook niet zo groot en zo'n laptopmuis is voor mij een prima formaatje
Maar dan wel elke x uit doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ach, heb er sowieso nu het geld niet voor.
Zit net bij Pearl te kijken(huisleverancier.) en daar zou ik 110,- per half jaar kwijt zijn voor beide ogen.
haha idd, of dat je een lelijk wijf aanspreek die van een afstandje in de blur wel mooi leekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vooral in de avond, man man man. Leuk een avondje uit, dus geen bril (yoloooo) en dan kan je borden pas scherp zien op een halve meter afstand. Fissa.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen met kleine handen
dan lijkt ie zoveel groter ...
Nietes, zijn ook maandlenzen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar dan wel elke x uit doen
Ik ben liever lui dan moe
Neehoor, zijn ook maandlenzenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar dan wel elke x uit doen
Ik ben liever lui dan moe
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen met kleine handen
dan lijkt ie zoveel groter ...
Hoiquote:
maar die moet je wel uit doen (tenzij er staat dat ze geschikt zijn om mee te slapen)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |