bacon en kaasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed ideeIk heb salami en kaas in huis
Ook lekkerquote:
goedquote:
salami en kaasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed ideeIk heb salami en kaas in huis
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed
maar de vakantie is bijna voorbij
Hoiquote:
Bij mij is het ook doaaaag bril, maar dat is omdat ik hem kwijt ben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:43 schreef Jimbo het volgende:
En even een melding van huishoudelijke aard.
Dankzij hans anders () Heb ik gewoon BINNEN 24uur al weer nieuwe lenzen thuis bezorgd gekregen !!!
![]()
![]()
DOAAAG BRIL!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij mij is het ook doaaaag bril, maar dat is omdat ik hem kwijt ben.
Goed idee. Die van mij valt ook half uit elkaar, ik weet dat ik sowieso nooit meer een skullcandy koopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:46 schreef essnhills het volgende:
Mijn koptelefoon is ook aan vervanging toe, ik bestel ook gelijk maar even een simpele koptelefoon denk ik. Naast een simpele muis
Geen idee, zal wel denk? Vorige keer was de eerste van het jaar eind feb/begin maart. En daarna ben ik hier blijven hangenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:46 schreef Jimbo het volgende:
essje is er al weer bijna een ibood hunt ??
pfoe dat duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel denk? Vorige keer was de eerste van het jaar eind feb/begin maart. En daarna ben ik hier blijven hangen
Dat ook mijn reservebril niet op zn vaste plek lagquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
en wat is er kutter dan je bril zoeken terwijl je geen kut ziet
Die bril proberen te zoeken begin maart in het ijskoude IJsselmeerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
en wat is er kutter dan je bril zoeken terwijl je geen kut ziet
jij ben jhali. en jhali is boosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |