ik zie jou al met een mes voor de camquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk ruzie maken over de cam.
Vlegel.
Ik hoop dat't meevaltquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar MRI is niet zo eng hoorJe gaat in dat ding liggen, krijgt een koptelefoon met muziek op en daar hoor je vervolgens vrij weinig van vanwege de herrie die dat ding maakt. Maar je moet gewoon stil blijven liggen
Een centimeter dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan voor geen meter schaatsen
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zie jou al met een mes voor de cam
Doeiquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Shirtloos voornamelijk en met een grote trommel terwijl ik OEH AH OEH AH scandeer
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht, voordat ik head first tegen het ijs ga.
Essnhills?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter hossel jij dan ook een dame voor mij,
Een dame blanche jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter hossel jij dan ook een dame voor mij,
#swek #yolo #420quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:47 schreef essnhills het volgende:
Dat mijn nichtje voor het eerst ging schaatsen was dat bij ons achter op de sloot. En ik zou ook meegaan het ijs op, maar dan zonder schaatsen. En toen had ik zo'n strakke jurk aan (Kerst enzo) dat ik niet zelf het ijs op kon komen (rechte kade) dus moest ik op en vanaf het ijs getild worden![]()
#random anekdote
Waarom denkt iedereen steeds dat ik hosselbaar ben?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen steeds dat ik hosselbaar ben?
quote:
Jamaar ik ben heul niet vrijgezelquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar ik ben heul niet vrijgezel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |