Dit kan sowieso geen kwaadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:36 schreef Dot. het volgende:
Er zit toch gewoon een boekje bij waar zoiets in staat? Volgens mij moesten wij hem een keer insmeren met olie, maar helemaal zeker ben ik niet...
Ah, bij de onze welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:44 schreef Quantic het volgende:
Nee, er zit helaas geen boekje bij. Vandaar mij vraag.
Ik zal als ik thuis ben even kijken, maar ja, ik geloof van wel. Hij is wit aan de binnenkant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Is hij geemaileerd aan de binnenkant?
Ah fijn, dit is een uitgebreide beschrijving, thanx.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:49 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ah, bij de onze welIk heb alleen echt net een paar weken terug de doos weggegooid, anders had ik nog even kunnen kijken voor je...
Maar op de website van. Creuset staat dit:
Wat raadt u me aan voor het eerste gebruik van mijn kookgerei in geėmailleerd gietijzer van Le Creuset?
Wij raden u aan uw kookgerei in wat water met uw gebruikelijke afwasmiddel te reinigen en goed af te drogen.
http://www.lecreuset.nl/Klanten-service/FAQ/
Dan is hij geemaileerd en hoef je hem niet in te werken of te behandelen. Je kan hem zelfs in de vaatwasser stoppenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ik zal als ik thuis ben even kijken, maar ja, ik geloof van wel. Hij is wit aan de binnenkant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |