Nou daar heb ik geen zin in, ben geenbpauper ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:01 schreef Cucum het volgende:
Dan ga je toch terug naar de winkel, of je zend ze retour.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou daar heb ik geen zin in, ben geenbpauper ofzoZal ze wel naar de schoenmaker brengen
Wel gaan klagen maar terug brengen ho maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou daar heb ik geen zin in, ben geenbpauper ofzoZal ze wel naar de schoenmaker brengen
Ik ben echt gek op jou.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
Misschien is het juist wel de bedoeling, in een soort ironische twist op de duurbaarheidstrend waar Ralph zich graag tegen af wil zetten?
"Het is een statement", aldus Ralph.quote:
Ooh, die.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Likken wat op Nike sneakers, maar dan van RL.
Had dat nou maar eerder gedaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:30 schreef Fushia2 het volgende:
Na wat recensies te lezen zijn het echte kut schoenen
ditquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Alle sneakers die geen Vans of All Stars zijn
Nou.. Anders doe ik wel ongever 1/2 - 3/4 jaar met 1 paar terwijl TS in 2 weken al op de een of andere manier eentje kapot heeft gekregen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
McGregor sneakersNog ergere kwaliteit dan RL
Vind alleen de achterste helft vetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
http://www.zalando.be/pol(...)w-po212a02g-502.html
Ja hoor hij is er weer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:24 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Ja hoor hij is er weer!
Als je iets over schoenen wilt weten, vraag wenfer2
Voor serieuze vragen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LIF / Herenschoenen topique![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:24 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Ja hoor hij is er weer!
Als je iets over schoenen wilt weten, vraag wenfer2
Ik spraak daarnet over Santoni en Weston, weet genoeg over schoenen lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je had gekeken staat jouw merk er ook bijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik spraak daarnet over Santoni en Weston, weet genoeg over schoenen lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |