..quote:
Omdat je wel smaak wil maar niet dikker wil worden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:00 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom zou je betalen voor iets waar geen calorieën inzitten
Niks is lekkerder dan water.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:03 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Omdat je wel smaak wil maar niet dikker wil worden?+ het gemak van een flesje uit de koelkast pakken en gelijk kunnen drinken.
Koud water en thee trekt niet zo lekker. Dan moet je dus eerst hete thee zetten, en het vervolgens af laten koelen en in de koelkast zetten. Na een paar uur kan je het pas drinken..quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:14 schreef manifold het volgende:
Zelf ijsthee maken? Net zo makkelijk als thee zetten...
Het hoeft niet per se die meuk uit China te zijn, als Unilever het wil maken vind ik het ook best.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:16 schreef Keith_Bakker het volgende:
Waarom zou je flessen van die meuk uit China laten overkomen, als je gewoon in eigen keuken ijsthee kunt maken precies zoals jij dat hebben wilt..
?
Bedankt voor de tip, ik ga het 's proberen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:21 schreef Roadtrip het volgende:
De beste thee krijg je Door theezakjes (met losse blaadjes werkt het niet) in een fles koud water te gooien en het snachts in de koelkast te laten staan.
Het klinkt gek maar Door de thee koud te trekken wordt het veel meer frisdrank achtig.
stuur ze een mail, zeg maar dat ik het ook wel zie zittenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:21 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se die meuk uit China te zijn, als Unilever het wil maken vind ik het ook best.
Als je googled cold brew ice tea krijg je ook heel veel recepten enzo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:22 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ga het 's proberen.
Je zou het natuurlijk ook gewoon vooraf kunnen maken....duh.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:20 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Koud water en thee trekt niet zo lekker. Dan moet je dus eerst hete thee zetten, en het vervolgens af laten koelen en in de koelkast zetten. Na een paar uur kan je het pas drinken..
Doe mij dan maar gewoon een flesjes koude thee uit de koelkast.
Zonnatura heeft het, zakjes voor in koud water.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:21 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se die meuk uit China te zijn, als Unilever het wil maken vind ik het ook best.
Fabrieken kunnen nou eenmaal de thee altijd precies hetzelfde laten smaken. Komt geregeld voor dat mn thee te slap of juist te sterk is.
Ik weet niet of ze het ook in NL verkopen, maar hier hebben ze theezakjes van de Lipton die speciaal gemaakt zijn om in koud water te laten trekken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:20 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Koud water en thee trekt niet zo lekker. Dan moet je dus eerst hete thee zetten, en het vervolgens af laten koelen en in de koelkast zetten. Na een paar uur kan je het pas drinken..
Doe mij dan maar gewoon een flesjes koude thee uit de koelkast.
Heb het geprobeerd met 0,5 liter petflesje, niet slecht! Ga het binnenkort ook 's met een wat grotere fles proberen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:21 schreef Roadtrip het volgende:
De beste thee krijg je Door theezakjes (met losse blaadjes werkt het niet) in een fles koud water te gooien en het snachts in de koelkast te laten staan.
Het klinkt gek maar Door de thee koud te trekken wordt het veel meer frisdrank achtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |