daar moest ik ook gelijk aan denken jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:14 schreef teknomist het volgende:
Gebruik je wel eens XTC? De klachten die je omschrijft heb ik wel eens na het gebruik van MDMA.
There you go.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:31 schreef Questioning het volgende:
Ik gebruik geen xtc of mdma. Ben wel een week geleden gestopt met Lexapro (antidepressivum), wat wel effect heeft op je serotonine zoals xtc. Echter was mij dit niet als afkickverschijnsel voorgelicht.
Hele grote kans dat dit het is. Heb ik ook weleens gehad na een nacht XTC.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:31 schreef Questioning het volgende:
Ik gebruik geen xtc of mdma. Ben wel een week geleden gestopt met Lexapro (antidepressivum), wat wel effect heeft op je serotonine zoals xtc. Echter was mij dit niet als afkickverschijnsel voorgelicht.
Ik had een vermoeden dat het iets met serotonine te maken had.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:31 schreef Questioning het volgende:
Gewoon ff aankijken joh, het is je hoofd maar, kan jou het schelen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:53 schreef Questioning het volgende:
Ondertussen contact gehad, het is niet bekend als afkickverschijnsel. Moet het maar even aankijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |