Ik snap er ook niks vanquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik dacht eerst in de rij voor de McD.
Nee, de rij loopt achter de Mc Donalds door (linksaf dus)quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
Misschien een gat in de markt voor McDonalds: de Mac Apple (Pie)quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
Of een langwerpig broodje met een stukje varkens ribvlees, met verse uien een barbecuesaus dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien een gat in de markt voor McDonalds: de Mac Apple (Pie)
En nu moet ik zeker een vragende opmerking maken zodat jij je grap kunt inkoppen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Of een langwerpig broodje met een stukje varkens ribvlees, met verse uien een barbecuesaus dan?
Als ze die rij door dan de McDonalds laten lopen, en bij de achterdeur er weer uit ?
De McRibquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En nu moet ik zeker een vragende opmerking maken zodat jij je grap kunt inkoppen?
Oké, komt ie: Wat bedoel je hiermee, GekkePoes?
BigTastyquote:
Ik begrijp dit niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien een gat in de markt voor McDonalds: de Mac Apple (Pie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |