En omdat Andrea niet communiceerde met de restquote:Op zondag 26 januari 2014 13:31 schreef community het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk korting gegeven vanwege massage.
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:38 schreef blanket het volgende:
[..]
150 verdiend en 30 betaald voor eiwitten. Dus ze hebben 120 euro
Ze proberen de belastingdienst te bereiken.. maar zoals iedereen in Nederland moeite heeft met door het menu te komen en de enorme overlast daar (druk)...... en systeemfouten...quote:Op zondag 26 januari 2014 18:46 schreef regenworm het volgende:
Vreemd moeten ze geen btw afdragen op de inkomsten?
Je vergeet fictief doel zoals met het echte Serious Request.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:03 schreef asco het volgende:
Waarom maken ze bij de poort geen glazen huis met een brievenbus en draaien wat plaatjes? Massa's halve zolen die geld zullen geven. Maar laat me raden in de samenleving zonder regels zal dat dan wel weer niet mogen?
Hond Sjaak .. baasjes waren vergeten te betalen.. maar kwamen nog even terug gereden hiervoor,.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:18 schreef Capaja het volgende:
vandaag zijn er wel uitgavwen en inkomsten die zijn alleen helaas niet helemeaal duidelijk in de streams naar voren gekomen
er zijn boodschappen geleverd die waren rond de 150 euro, maar een exact bedrag weet ik niet
en hond jack is geweest ( ze hebben niet opgeapst) maar hondentraining gehad dat heeft wel geld opgeleverd, maar ook geen idee hoeveel
(morgen maar hopen dat het te lezen is in aike's kassa
Ze zouden dus ook voor de rekening kwartaal kosten moeten betalen als het fair zou gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:19 schreef Capaja het volgende:
zover ik weet staat er nog geen geld op de rekening dus hoe ze die telefoon gaan betalen geen idee
de stroom zou na ongeveer een maand terugkomen om te kijken hoeveel ze verbruikt hebben
Hulde Dotteyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:28 schreef Dottey het volgende:
238 laptop met garantie. In het plastic en gebruikerssporen. Gelijk klaar voor gebruik! Koopje;)
Hij heeft hem niet van mij gekocht!quote:
Gewoon algemeenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij heeft hem niet van mij gekocht!![]()
Kon niet terug vinden en niemand gaf respons over hoeveel de wasmachine nou had gekost...
Even afwachten maar..
Capaja is net zo goed bezig!quote:
Capaja ook een dikke zoen ... Dit is tofquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Capaja is net zo goed bezig!![]()
maar bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |