Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Ik heb pas een cd gedowned en die bestaat uit allemaal losse gedeeltes maar het is eigenlijk een hele mix achter elkaar, weet iemand een progje hoe ik ze ook achter elkaar kan zetten en branden maar toch verder kan gaan naar het volgende nr. BVD. ps. een beetje wazig uitgelegd hopelijk snapt iemand het
in nero kun je kiezen om de stukken stilte tussen de nummers weg te laten zodat je toch meerdere tracks hebt op de cd die je ook als 1 lange mix kan luisteren
quote:Op zaterdag 5 oktober 2002 16:45 schreef DLegion het volgende: in nero gaat ie toch zeiken als je pauze korter dan 2 sec invoerd?
Neey ... je kan zo achter elkaar branden
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me.... -- YOU FOUND YOURSELF --