quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ze vroeg om me blijkbaar.
Gewoon whatsappenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ze vroeg om me blijkbaar.
Nee want stel je voor zegquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onwaar, croissants bakken we niet 's avonds.
Is wel lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onwaar, croissants bakken we niet 's avonds.
Vooral savonds nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee want stel je voor zegWerkeloze paupers hebben geen recht op croissants #soflogica
quote:
Tuurlijk wel. Gewoon komen posten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
BNW intrigeert me soms wel maar durf daar nooit te posten
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee want stel je voor zegWerkeloze paupers hebben geen recht op croissants #soflogica
Ok.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon komen posten.
Je kunt beginnen in de SC en als je een topic ziet wat je interesseert gewoon je mening geven.
Leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:04 schreef Crack_ het volgende:
IK KRIJG NIEUWE TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTVVVVVVVV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoiquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:04 schreef Crack_ het volgende:
IK KRIJG NIEUWE TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTVVVVVVVV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoiquote:
Alles goed?quote:
hoiquote:
lekker hoor, daar dan?quote:
Klassieker van Erich von Däniken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok.
Want had laatst een boek gelezen over zogenaamde goden van vroeger die eigenlijk geen goden waren maar kosmonauten erg mooi
Prima, ook lekker hoor.quote:
vrouwnliteratuurquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klassieker van Erich von Däniken.
14.gifquote:
Oh je kent het gewoon, baasquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klassieker van Erich von Däniken.
Tuurlijk ken ik het. Geweldig boek. En echt voer voor BNW.quote:
eigenlijk wou ik gewoon even je aandachtquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eigenlijk wou ik gewoon even je aandacht
het is zo stil hieriedereen zeker ontvoerd door ufo's voor etenstijd
Bluf.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb maar een exemplaar voor je in de aanbieding.
Misschien had ik hem beter moeten lezen dan maar, misschien kon ik het verhaal wat aandikken danquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Mijn aandacht heb je hoor.
Maar zonder dollen , Waren de Goden Kosmonauten is echt fascinerend om te lezen. Maar waarschijnlijk heb je het al gelezen. Jij bent wel van de complotten weswiladvies
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er minstens 2 nodig hoor.
Zo wordt het ook niks tussen ons.
Zeker jammer, er werd van gesmuld. Tijd om eens na te denken over een nieuwe thriller?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien had ik hem beter moeten lezen dan maar, misschien kon ik het verhaal wat aandikken dan
Nogsteeds jammer dat ik dat toen dood heb laten bloeden, maar had er echt totaal geen zin meer in
Misschien als ik dalijk werkeloos benquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker jammer, er werd van gesmuld. Tijd om eens na te denken over een nieuwe thriller?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan m'n principes wel opzij zetten hoor.
Nee, dan gaat het niet . Jammer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien als ik dalijk werkeloos benEnige probleem is dat ik geen kloons meer mag aanmaken, dus zal dat dan onder mn eigen account moeten doen... en die is niet heel geloofwaardig meer
iddquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan gaat het niet . Jammer.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
Geert Glas is vandaag 50 jaar geworden. Van harte gefeliciteerd Geert! We trekken er straks een paar open op je!
[ afbeelding ]
Is dat positief dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Toch wel interessant om te weten, hé.
Lijkt idd wel een beetje op jhaliquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
Geert Glas is vandaag 50 jaar geworden. Van harte gefeliciteerd Geert! We trekken er straks een paar open op je!
[ afbeelding ]
maar dan zonder snor ?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt idd wel een beetje op jhali
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gozertquote:
niet zeurenquote:
Ik bedoel meer dat ik m'n principes opzij kan zetten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:31 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Dat jij er liever twee hebt? In mijn geval niet, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |