En maar slijmen en het verwende jongetje gelijk gevenquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:40 schreef mootie het volgende:
Man man, en iedereen komt hem vertellen dat ze het wel begrijpen. Sportman blablabla....
Ondertussen zijn ze allemaal pissig dat meneer meer dan zijn deel opeist.
Wat een achterlijke keuze trouwens, 6 witte broden. Heel handig, 6 pakken lucht. Gelukkig weet Emil alles over voeding.
En maar 30 minutenquote:
Dat is de minorityreport app, die verwijdert posts als ze niet constructief zijn voor ze gepost worden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
Krijg nou wat...verdwijnt er een post terwijl ik die zit te lezen...en dan wil ik dit posten heb ik de rechten niet...tsssk..
Idd pak dan 6pakken brinta, goedkoper en een stuk voedzamer. Daarbij past de melk van de koeien ook perfect.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:40 schreef mootie het volgende:
Man man, en iedereen komt hem vertellen dat ze het wel begrijpen. Sportman blablabla....
Ondertussen zijn ze allemaal pissig dat meneer meer dan zijn deel opeist.
Wat een achterlijke keuze trouwens, 6 witte broden. Heel handig, 6 pakken lucht. Gelukkig weet Emil alles over voeding.
quote:
Per dag toch? Of in het algemeen?quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:42 schreef Ransjih het volgende:
solly, ik wist zo gauw niet hoe een nieuwe COS te openen
Men zou er ook voor kunnen kiezen de beesten weg te halen..... Persoonlijk zou ik dat eerder doen: Jullie hebben nu nog voer voor 1 koe, de andere koe gaat dus weg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Bijivoeren natuurlijk. Of ze dan eerst de streams locken hangt er vanaf of de redactie tegen die tjd nog probeert om de schijn van back to basic op te houden, of dat maar helemaal heeft laten varen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |