Is dat niet heel erg bot?quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:26 schreef Fuszy het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je daar geen zin in hebt dit weekend. Dan ben je daar ook weer van af deze week.
Wat je ook kunt doen is gewoon aan ze uitleggen dat je het type bent dat vriendschappen erg waardeert maar niet de behoefte hebt om elkaar zo vaak te zien. Zeg dat je vind dat dat vriendschappen te oppervlakkig maakt als je elkaar zo vaak ziet en dat je misschien ook een drukker leven hebt dan hen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:25 schreef MangoLotion het volgende:
Compleet negeren of zeggen dat ik geen zin heb vind ik niet netjes...nogmaals ik wil de vriendschap wel behouden
Maar minder snel op appjes reageren ga ik wel meer toepAssen.
Maar net krijg ik weer een appje om dit weekend af te spreken...ik voel me verplicht om met een smoes te komen..
Kan bot overkomen, maar ja zeggen terwijl je niet wil vind ik eigenlijk nog erger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:29 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Is dat niet heel erg bot?
Ik heb al sowieso moeite met mensen afwijzen
Dan zul je daar wat aan moeten doen. Leer om af en toe 'nee' te zeggenquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:29 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Is dat niet heel erg bot?
Ik heb al sowieso moeite met mensen afwijzen
Onzekere mannen/jongens/jongetjes vertonen dit ook hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:30 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dit gedrag komt helaas alleen/vaak voor bij vrouwen
Vagina's hebben veel macht over mannen. Vergis je niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:30 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dit gedrag komt helaas alleen/vaak voor bij vrouwen
Jammer dat alleen je reactie nergens op slaat met betrekking tot het onderwerp.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vagina's hebben veel macht over mannen. Vergis je niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |