abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134976667
Hadieho!

Onder aan mijn rug heb ik een redelijk grote moedervlek zitten ter grootte van een muntje van 10 of 20 cent ongeveer. Deze zit er al wel wat jaartjes en is niet echt gegroeid, tenminste niet zichtbaar. Is het misschien toch wel verstandig dat ik deze eens laat checken door een huisarts? Of is dat misschien wat overdreven omdat hij toch niet gegroeid is.
pi_134976766
Als hij geen verandering vertoont kan het weinig kwaad, maar niemand zal het je kwalijk nemen als je hem even wilt laten checken.
pi_134976952
Is niet nodig, als je meer van zulke enorme grote moedervlekken hebt dan maak je wel meer kans op huidkanker en moet je goed uitkijken met zonlicht.
rikker de flikker
pi_134977129
Hoe ziet hij eruit? Is hij glad, of bobbelig ?
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_134977211
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:45 schreef Alfje het volgende:
Als hij geen verandering vertoont kan het weinig kwaad, maar niemand zal het je kwalijk nemen als je hem even wilt laten checken.
Weinig veranderd zover ik gezien heb in elk geval. Kan dus wat dat betreft weinig kwaad vermoedde ik ook al zo..

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:54 schreef rikkerdeflikker het volgende:
Is niet nodig, als je meer van zulke enorme grote moedervlekken hebt dan maak je wel meer kans op huidkanker en moet je goed uitkijken met zonlicht.
Nee, is de enige grote en dan nog eentje op mijn gezicht waar dan nog wel eens een cyste vanachter vandaan komt zetten om de zoveel tijd. Buiten dat ie verrekte zeer doet weinigs mis.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:03 schreef craftyvirus het volgende:
Hoe ziet hij eruit? Is hij glad, of bobbelig ?
Niet echt bobbelig, ook niet echt glad ofzo. Ietsjes ruwer misschien wel, ook niet veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')