quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat boeit het jou wat hij over je denkt als je beiden in een relatie zit?
Maar liever in een slechte relatie dan geen relatie dus? Als het al jaren niet zo goed gaat en er van uitgaande dat je vriend het ook weet en jullie er van alles aan gedaan hebben om het beter te maken zonder enig resultaat, waarom ga je er dan nog mee door?quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:58 schreef supertje77 het volgende:
mijn relatie gaat niet zo goed de laatste jaren[...]
het advies is behoorlijk voor de hand liggendquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:01 schreef supertje77 het volgende:
beetje kort door de bocht Hugecooll. Zo dacht ik ook altijd over anderen als ik dit soort dingen las.. tot het je zelf een keer overkomt. Zoals ik al zei... ik heb niets aan verwijten maar ik wil graag advies. als je me dat niet kan geven hou dan je mond a.u.b.
En dit natuurlijk. Als jij weg bent, huppelt hij gewoon naar de volgende onzekere vrouw. Zo voel je je makkelijker thuis en blijf je naar de sportschool komen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:05 schreef jogy het volgende:
Maar oké, vraag het die gozer. Het is wel een sport instructeur en als die leuk tegen je doet heeft dat op de eerste plek even veel te betekenen als wanneer een barman of caissičre leuk tegen je doet. Hoort bij het beroep.
Maak het dan eerst netjes uit voor je met anderen gaat lopen kutten. Sowieso is het niet handig om van de ene verkering meteen over te gaan naar de andere.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:58 schreef supertje77 het volgende:
mijn relatie gaat niet zo goed de laatste jaren en ik tweifel al langer of ik er mee verder wil. Geloof me.... ik zal mijn man nooit bediegen maar ik wil gewoon weten hoe e.e.a. zit. Misschien alleen om mijn ege te strelen. Ik ben in een fase van mijn leven gekomen dat ik wat meer naar mijn eigen behoeften wil kijken i.p.v. die van anderen. Ik heb mijn hele leven het anderen altijd naar de zin gemaakt en nooit echt voor mezelf gekozen. Vanwege mijn onzekerheid zou het fijn zijn als ik advies kreeg i.p.v. verwijten. Alvast dank.
Maar wat ga je met het antwoord doen dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:08 schreef supertje77 het volgende:
@Jogy, ik durf het dus niet te vragen. Als het niet zo blijkt te zijn durf ik me daar niet meer te vertonen terwijl ik daar al bijna 10 jaar kom. Ik weet het.... klinkt kinderachtig maar als je in je leven al zo vaak te maken hebt gehad met afwijzingen wordt je vanzelf heel erg onzeker.
Ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat ga je met het antwoord doen dan?
stel hij vindt je leuk .. en dan?
sowieso dan eerst je huidige relatie uitmaken. waar je nu mee bezig bent is gewoon heel gevaarlijk, dat kan mis gaan en dan ben je verder van huis.. ga eerst eens op jezelf en kijk dan wat je eigenlijk wil. niet van de ene relatie in de andere rollen, trust me ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:01 schreef supertje77 het volgende:
beetje kort door de bocht Hugecooll. Zo dacht ik ook altijd over anderen als ik dit soort dingen las.. tot het je zelf een keer overkomt. Zoals ik al zei... ik heb niets aan verwijten maar ik wil graag advies. als je me dat niet kan geven hou dan je mond a.u.b.
Als je wat meer naar je eigen behoeften wil kijken, dan moet je een scheiding aanvragen in plaats van als een geile puber achter je sportinstructeur aan te lopen. Dan heb je daar alle ruimte voor. Ik geloof best dat je huwelijk kut is en alles, maar wat nog kutter is is dat jij niet tot een besluit kunt komen maar wel vast de deur opengooit voor een ander.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:58 schreef supertje77 het volgende:
mijn relatie gaat niet zo goed de laatste jaren en ik tweifel al langer of ik er mee verder wil. Geloof me.... ik zal mijn man nooit bediegen maar ik wil gewoon weten hoe e.e.a. zit. Misschien alleen om mijn ege te strelen. Ik ben in een fase van mijn leven gekomen dat ik wat meer naar mijn eigen behoeften wil kijken i.p.v. die van anderen. Ik heb mijn hele leven het anderen altijd naar de zin gemaakt en nooit echt voor mezelf gekozen. Vanwege mijn onzekerheid zou het fijn zijn als ik advies kreeg i.p.v. verwijten. Alvast dank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |