abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134975730
Ik sport al jaren bij dezelfde sportschool en sinds ongeveer een jaar hebben we een extra fitness instructeur erbij gekregen. Hij ziet er leuk uit maar verder had ik niets met hem.
Tot een maand of 3-4 geleden. Hij brak enigzins in op een gesprek dat ik met een collega van hem had ( gewoon small talk) en zei terloops dat de airco op zijn ogen sloeg en dat hij het idee had dat ze helemaal rod waren. Ik zei dat ik er op die afstand niets van kon zien en daaropvolgend boog hij zich zo ver naar mij toe dat onze neuzen elkaar bijna raakten en we elkaar recht en diep in de ogen keken. Vanaf dat moment ben ik verkocht en zit hij 24/7 in mijn hoofd.
De tijd daarna zijn we meer gaan praten met elkaar en ook begon ik wat flirteriger te worden. Hij vroeg met regelmaat wat mijn plannen voor het weekend waren en 1x vroeg hij of ik ' s avonds nog iets te doen had. Als we praten hebben we constant oogcontact maar ikzelf kijk nog wel eens weg omdat ik er verlegen van wordt. Handig te melden dat ik zelf behoorlijk onzeker ben over mezelf. Bovendien hebben we beiden een relatie.
Vanwege dit laatste feit ben ik 2 weken niet geweest met de hoop dat het over zou gaan maar het is er alleen maar erger van geworden. Toen ik na die 2 weken weer terug kwam zei hij niet zo veel meer. Het enige dat hij tegen me zei op een wat norse toon was dat hij het gevoel had mij fu..ing vaak gezien te hebben de afgelopen weken.
Ik heb echt geen idee hoe hij over mij denkt. Zeker niet na onze laatste ontmoeting. Als het goed is zie ik hem vanavond weer maar ik heb geen idee of ik nu weer net zo tgen hem moet doen als voorheen ( beetje flirterig) of dat ik beter de boot kan afhouden.
Wie kan mij nuttig advies geven?
pi_134975751
Wat boeit het jou wat hij over je denkt als je beiden in een relatie zit? :')
pi_134975753
Wat boeit het? Je hebt een relatie.
pi_134975756
Ik denk het niet.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:46:37 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:46:53 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_134975822
Zoals jij het verteld denk ik het wel en voelt hij zich toch een beetje afgewezen door je twee weken afwezigheid of zo. Maar op basis van een klein stukje tekst is er natuurlijk niets zinnigs over te zeggen verder. En als ie je leuk vindt, wat dan?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:47:02 #7
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_134975824
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat boeit het jou wat hij over je denkt als je beiden in een relatie zit? :')
pi_134975867
Ja. Misschien. Misschien ook niet. En nu?
Ja doei.
pi_134975992
mijn relatie gaat niet zo goed de laatste jaren en ik tweifel al langer of ik er mee verder wil. Geloof me.... ik zal mijn man nooit bediegen maar ik wil gewoon weten hoe e.e.a. zit. Misschien alleen om mijn ege te strelen. Ik ben in een fase van mijn leven gekomen dat ik wat meer naar mijn eigen behoeften wil kijken i.p.v. die van anderen. Ik heb mijn hele leven het anderen altijd naar de zin gemaakt en nooit echt voor mezelf gekozen. Vanwege mijn onzekerheid zou het fijn zijn als ik advies kreeg i.p.v. verwijten. Alvast dank.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:59:18 #10
179075 hugecooll
pi_134976009
Lekker bij je vriend blijven tot je hem kan inwisselen voor een ander toch

:r
pi_134976037
beetje kort door de bocht Hugecooll. Zo dacht ik ook altijd over anderen als ik dit soort dingen las.. tot het je zelf een keer overkomt. Zoals ik al zei... ik heb niets aan verwijten maar ik wil graag advies. als je me dat niet kan geven hou dan je mond a.u.b.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:03:34 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_134976075
Je vraagt toch om advies? Als je je relatie beu bent, moet je daar wat aan doen. Dat heeft als het goed is niks te maken met of je opgewonden wordt van de ogen van je fitness-instructeur.

Dus: ga 100% voor je huidige relatie of rond die netjes af voor je toegeeft aan je hitsigheid voor anderen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:04:01 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_134976082
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:58 schreef supertje77 het volgende:
mijn relatie gaat niet zo goed de laatste jaren[...]
Maar liever in een slechte relatie dan geen relatie dus? Als het al jaren niet zo goed gaat en er van uitgaande dat je vriend het ook weet en jullie er van alles aan gedaan hebben om het beter te maken zonder enig resultaat, waarom ga je er dan nog mee door?
Vrijheid
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:05:44 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_134976115
Maar oké, vraag het die gozer. Het is wel een sport instructeur en als die leuk tegen je doet heeft dat op de eerste plek even veel te betekenen als wanneer een barman of caissičre leuk tegen je doet. Hoort bij het beroep.
Vrijheid
pi_134976135
Omdat ik nog steeds heel veel van hem hou. Geloof me.... ik ben echt geen slecht mens. Ik heb altijd net zo over mensen gedacht die met dit soort verhalen kwamen als jullie. Mijn man en ik hebben hierover ook gepraat en hij weet hoe ik me voel hierover.. ik bedrieg hem nu dus niet en zal dat ook nooit doen. Ik wil gewoon geen spijt krijgen van dingen achteraf. Bovendien was de vraag wat ik moet opmaken van de acties en reacties van mijn fitness instructeur. Misschien had ik er beter niet bij kunnen vermelden dat we beiden en relatie hadden, dan had ik wat duidelijkere antwoorden op mijn vraag gekregen...
pi_134976172
@Jogy, ik durf het dus niet te vragen. Als het niet zo blijkt te zijn durf ik me daar niet meer te vertonen terwijl ik daar al bijna 10 jaar kom. Ik weet het.... klinkt kinderachtig maar als je in je leven al zo vaak te maken hebt gehad met afwijzingen wordt je vanzelf heel erg onzeker.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:09:10 #17
179075 hugecooll
pi_134976182
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:01 schreef supertje77 het volgende:
beetje kort door de bocht Hugecooll. Zo dacht ik ook altijd over anderen als ik dit soort dingen las.. tot het je zelf een keer overkomt. Zoals ik al zei... ik heb niets aan verwijten maar ik wil graag advies. als je me dat niet kan geven hou dan je mond a.u.b.
het advies is behoorlijk voor de hand liggend
pi_134976188
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:05 schreef jogy het volgende:
Maar oké, vraag het die gozer. Het is wel een sport instructeur en als die leuk tegen je doet heeft dat op de eerste plek even veel te betekenen als wanneer een barman of caissičre leuk tegen je doet. Hoort bij het beroep.
En dit natuurlijk. Als jij weg bent, huppelt hij gewoon naar de volgende onzekere vrouw. Zo voel je je makkelijker thuis en blijf je naar de sportschool komen.
pi_134976220
quote:
mijn relatie gaat niet zo goed de laatste jaren en ik tweifel al langer of ik er mee verder wil. Geloof me.... ik zal mijn man nooit bediegen maar ik wil gewoon weten hoe e.e.a. zit. Misschien alleen om mijn ege te strelen. Ik ben in een fase van mijn leven gekomen dat ik wat meer naar mijn eigen behoeften wil kijken i.p.v. die van anderen. Ik heb mijn hele leven het anderen altijd naar de zin gemaakt en nooit echt voor mezelf gekozen. Vanwege mijn onzekerheid zou het fijn zijn als ik advies kreeg i.p.v. verwijten. Alvast dank.
Maak het dan eerst netjes uit voor je met anderen gaat lopen kutten. Sowieso is het niet handig om van de ene verkering meteen over te gaan naar de andere.
rikker de flikker
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:12:15 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134976239
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:08 schreef supertje77 het volgende:
@Jogy, ik durf het dus niet te vragen. Als het niet zo blijkt te zijn durf ik me daar niet meer te vertonen terwijl ik daar al bijna 10 jaar kom. Ik weet het.... klinkt kinderachtig maar als je in je leven al zo vaak te maken hebt gehad met afwijzingen wordt je vanzelf heel erg onzeker.
Maar wat ga je met het antwoord doen dan?

stel hij vindt je leuk .. en dan?
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:13:47 #21
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_134976257
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wat ga je met het antwoord doen dan?

stel hij vindt je leuk .. en dan?
Ik ben ook benieuwd :Y
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_134976300
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:01 schreef supertje77 het volgende:
sowieso dan eerst je huidige relatie uitmaken. waar je nu mee bezig bent is gewoon heel gevaarlijk, dat kan mis gaan en dan ben je verder van huis.. ga eerst eens op jezelf en kijk dan wat je eigenlijk wil. niet van de ene relatie in de andere rollen, trust me ik spreek uit ervaring ;)
-___-
pi_134976319
geen idee.... het antwoord van Rikkerdeflikker is wel raak... ik zal zowieso me neit meteen in een nieuwe relatie storten mocht het uit gaan. Het kan ook zijn dat ik dus echt gewoon op zoek ben naar de spanning van het flirten en er dus helemaal niets mee doe. Ik ben zelf zo in de war over mijn eigen gevoelens... soms denk ik aan een toekomst met hem en soms weet ik voor 200% zeker dat ik voor altijd bij mijn man blijf. Heel verwarrend. Ik hoop eigenlijk dat als ik weet hoe hij over mij denkt dit voor mijzelf meer duidelijkheid en antwoorden geeft. NU blijf ik in onzekerheid over mijn eigen gevoel. Het is dus helemaal niet gezegd dat als hij hetzelfde voor mij voelt ik mijn huidige relatie beeindig.
pi_134976328
dank je snoepie.... fijn om niet meteen veroordeeld te worden. het is al K.T genoeg dat het zo gaat.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:19:17 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134976332
quote:
Als je wat meer naar je eigen behoeften wil kijken, dan moet je een scheiding aanvragen in plaats van als een geile puber achter je sportinstructeur aan te lopen. Dan heb je daar alle ruimte voor. Ik geloof best dat je huwelijk kut is en alles, maar wat nog kutter is is dat jij niet tot een besluit kunt komen maar wel vast de deur opengooit voor een ander.

Verder is dit hele verhaal natuurlijk zo cliche als maar kan zijn. De kans dat zowel hij als jij jullie partners verlaten om samen verder te gaan is vrijwel nihil. Vergeet hem.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')