Niet zo'n hele gekke vraag met honderden soorten shampoo's en merken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
lol, van elke shampoo worden je haren zacht.
straks wil je nog wasverzachter die je was niet zacht maakt haha.
gewastquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:48 schreef Paksoi het volgende:
Hi, ik zit met een ding. Telkens als ik mijn haren was met schwarzkopf shampoo ''elke dag'', krijg ik daar hele zachte haren van. Nu heb ik niet zo'n heel lang haar, maar als ik de volgende dag mijn haren in model wil doen met gell of wat dan ook, dan zijn die haren zo zacht dat ik het met geen mogelijkheid in model kan krijgen. Ik vroeg me dus af, en zeker omdat er wel tig shampoo-soorten zijn, of er ook een shampoo is die je haren niet zo zacht maakt nadat je ze gewast hebt? Of welke (speciale) shampoo gebruiken jullie dat je haar niet zo zacht maakt of jezelf fijn vindt? Wil namelijk mijn haren normaal in model kunnen krijgen zonder daar veel gell of haarlak voor in te moeten smijten omdat mijn haren zo zacht zijn na ze gewast te hebben.
Thanks!
Dank je, daar kan ik wat mee. Ik onthoud 'm iig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef n0ir het volgende:
Van deze shampoo van de Lidl wordt mijn haar zo stug dat ik er amper met een kam doorheen kom, voor mij werkt het niet maar misschien wel voor jou
[ afbeelding ]
Dus gewoon shampoo kopen zonder siliconen TS.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:00 schreef Onnozelaar het volgende:
Baking soda oplossen in water en dit mengsel gebruiken om je haar te wassen. Werkt heel goed, maakt je haar echt schoon en er zitten geen siliconen en andere vreemde dingen in die een laagje om je haar heen leggen waardoor het glad wordt.
Tevens een stuk goedkoper dan schwarzkopf.
Dank voor de tip. Ik heb gezocht op het internet naar een shampoo zonder siliconen en op een ander forum werd een fles van de Hema aangeraden (¤1,80 en dus het proberen waard) en aangezien ik enkel producten met siliconen etc. heb gebruikt, schaf ik zo'n fles van de Hema aan en kijk ik wat het verschil is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Dus gewoon shampoo kopen zonder siliconen TS.
Uit die natuurlijke serie van de Hema? Heb ik inderdaad ook goede dingen over gehoord van mensen die graag een wat meer natuurlijke shampoo willen gebruiken. Succes.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ik heb gezocht op het internet naar een shampoo zonder siliconen en op een ander forum werd een fles van de Hema aangeraden (¤1,80 en dus het proberen waard) en aangezien ik enkel producten met siliconen etc. heb gebruikt, schaf ik zo'n fles van de Hema aan en kijk ik wat het verschil is.
Ja die inderdaad. Wij thuis gebruiken al jaren dezelfde shampoo voor het haar (quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Uit die natuurlijke serie van de Hema? Heb ik inderdaad ook goede dingen over gehoord van mensen die graag een wat meer natuurlijke shampoo willen gebruiken. Succes.
Mijn stro-haar wordt van die "normaal" shampoo van de Hema zelf zacht (en dat terwijl ik daarvoor altijd speciale shampoo met siliconen moest halen om het een beetje te kunnen temmen), dus die zou ik niet gebruiken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ja die inderdaad. Wij thuis gebruiken al jaren dezelfde shampoo voor het haar () dus ik weet niet beter dan mijn haren zijn altijd zacht na het wassen.
Ben benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |