abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:48:41 #1
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_134970620
Hi, ik zit met een ding. Telkens als ik mijn haren was met schwarzkopf shampoo ''elke dag'', krijg ik daar hele zachte haren van. Nu heb ik niet zo'n heel lang haar, maar als ik de volgende dag mijn haren in model wil doen met gell of wat dan ook, dan zijn die haren zo zacht dat ik het met geen mogelijkheid in model kan krijgen. Ik vroeg me dus af, en zeker omdat er wel tig shampoo-soorten zijn, of er ook een shampoo is die je haren niet zo zacht maakt nadat je ze gewassen hebt? Of welke (speciale) shampoo gebruiken jullie dat je haar niet zo zacht maakt of jezelf fijn vindt? Wil namelijk mijn haren normaal in model kunnen krijgen zonder daar veel gell of haarlak voor in te moeten smijten omdat mijn haren zo zacht zijn na ze gewassen te hebben.

Thanks!

[ Bericht 0% gewijzigd door Paksoi op 01-01-2014 23:53:43 ]
pi_134970692
lol, van elke shampoo worden je haren zacht.

straks wil je nog wasverzachter die je was niet zacht maakt haha.
5 Ferrari's op videoband!
pi_134970725
Gewoon groene zeep gebruiken
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:51:24 #4
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_134970731
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
lol, van elke shampoo worden je haren zacht.

straks wil je nog wasverzachter die je was niet zacht maakt haha.
Niet zo'n hele gekke vraag met honderden soorten shampoo's en merken.
pi_134970758
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:48 schreef Paksoi het volgende:
Hi, ik zit met een ding. Telkens als ik mijn haren was met schwarzkopf shampoo ''elke dag'', krijg ik daar hele zachte haren van. Nu heb ik niet zo'n heel lang haar, maar als ik de volgende dag mijn haren in model wil doen met gell of wat dan ook, dan zijn die haren zo zacht dat ik het met geen mogelijkheid in model kan krijgen. Ik vroeg me dus af, en zeker omdat er wel tig shampoo-soorten zijn, of er ook een shampoo is die je haren niet zo zacht maakt nadat je ze gewast hebt? Of welke (speciale) shampoo gebruiken jullie dat je haar niet zo zacht maakt of jezelf fijn vindt? Wil namelijk mijn haren normaal in model kunnen krijgen zonder daar veel gell of haarlak voor in te moeten smijten omdat mijn haren zo zacht zijn na ze gewast te hebben.

Thanks!
gewast :D

het is: gewozen
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:53:05 #6
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_134970790
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

gewast :D
nvm. aangepast. ;)
pi_134970864
Van deze shampoo van de Lidl wordt mijn haar zo stug dat ik er amper met een kam doorheen kom, voor mij werkt het niet maar misschien wel voor jou

woensdag 1 januari 2014 @ 23:57:07 #8
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_134970947
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef n0ir het volgende:
Van deze shampoo van de Lidl wordt mijn haar zo stug dat ik er amper met een kam doorheen kom, voor mij werkt het niet maar misschien wel voor jou

[ afbeelding ]
Dank je, daar kan ik wat mee. Ik onthoud 'm iig.
pi_134971076
Baking soda oplossen in water en dit mengsel gebruiken om je haar te wassen. Werkt heel goed, maakt je haar echt schoon en er zitten geen siliconen en andere vreemde dingen in die een laagje om je haar heen leggen waardoor het glad wordt.
Tevens een stuk goedkoper dan schwarzkopf.
pi_134971362
Ура для россии
  donderdag 2 januari 2014 @ 00:27:36 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134971804
Meteen na het wassen een stylingproduct aanbrengen in je haar :).
KuikenGuppy
pi_134971937
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 00:00 schreef Onnozelaar het volgende:
Baking soda oplossen in water en dit mengsel gebruiken om je haar te wassen. Werkt heel goed, maakt je haar echt schoon en er zitten geen siliconen en andere vreemde dingen in die een laagje om je haar heen leggen waardoor het glad wordt.
Tevens een stuk goedkoper dan schwarzkopf.
Dus gewoon shampoo kopen zonder siliconen TS. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 2 januari 2014 @ 01:11:54 #13
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_134972651
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef trovey het volgende:

[..]

Dus gewoon shampoo kopen zonder siliconen TS. :P
Dank voor de tip. Ik heb gezocht op het internet naar een shampoo zonder siliconen en op een ander forum werd een fles van de Hema aangeraden (¤1,80 en dus het proberen waard) en aangezien ik enkel producten met siliconen etc. heb gebruikt, schaf ik zo'n fles van de Hema aan en kijk ik wat het verschil is. ^O^
pi_134972674
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef Paksoi het volgende:

[..]

Dank voor de tip. Ik heb gezocht op het internet naar een shampoo zonder siliconen en op een ander forum werd een fles van de Hema aangeraden (¤1,80 en dus het proberen waard) en aangezien ik enkel producten met siliconen etc. heb gebruikt, schaf ik zo'n fles van de Hema aan en kijk ik wat het verschil is. ^O^
Uit die natuurlijke serie van de Hema? Heb ik inderdaad ook goede dingen over gehoord van mensen die graag een wat meer natuurlijke shampoo willen gebruiken. Succes. ^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 2 januari 2014 @ 01:26:51 #15
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_134972941
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:13 schreef trovey het volgende:

[..]

Uit die natuurlijke serie van de Hema? Heb ik inderdaad ook goede dingen over gehoord van mensen die graag een wat meer natuurlijke shampoo willen gebruiken. Succes. ^O^
Ja die inderdaad. Wij thuis gebruiken al jaren dezelfde shampoo voor het haar ( :r ) dus ik weet niet beter dan mijn haren zijn altijd zacht na het wassen. :9 Ben benieuwd.
pi_134974002
quote:
12s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef Paksoi het volgende:

[..]

Ja die inderdaad. Wij thuis gebruiken al jaren dezelfde shampoo voor het haar ( :r ) dus ik weet niet beter dan mijn haren zijn altijd zacht na het wassen. :9 Ben benieuwd.
Mijn stro-haar wordt van die "normaal" shampoo van de Hema zelf zacht (en dat terwijl ik daarvoor altijd speciale shampoo met siliconen moest halen om het een beetje te kunnen temmen), dus die zou ik niet gebruiken.

Zoals eerder genoemd helpt een siliconenvrije shampoo (vind je bijvoorbeeld bij De Tuinen) en wassen met baking soda. Wat ook helpt:

- spuitflacon met water en zeezout mengen en dit in je haar spuiten als je het wilt stijlen. Zout droogt uit waardoor je haar stugger wordt
- shampoo halen die speciaal voor vette haren is (ook al heb jij dit niet, het voedt je haren minder waardoor ze minder zacht worden)
- Head & Shoulders
- alleen met water wassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')