in het kadervan geld verdienen mogen ze ontvangen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huh? Bij mijn weten mogen ze het terrein niet af, maar wel mensen ontvangen. Of daar moet ook alweer op teruggekomen zijn. Met meneer de Mol weet je het natuurlijk nooit.
Aha dank je. Ik doe dat ook wel snel maar dit is wel heel snel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is Paul de aannemer, die huilt nogal snel.
En zo hartstochtelijk ook. Met allemaal vrouwen die hem troostenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Aha dank je. Ik doe dat ook wel snel maar dit is wel heel snel.
haha Ja prachtig. Op die fotootjes afgaand zijn er niet echt aantrekkelijke mannen. Nou misschien die Rienk. Hebben jullie al iemand die je wel of niet leuk vind?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo hartstochtelijk ook. Met allemaal vrouwen die hem troosten
Ruudquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Ja prachtig. Op die fotootjes afgaand zijn er niet echt aantrekkelijke mannen. Nou misschien die Rienk. Hebben jullie al iemand die je wel of niet leuk vind?
Het wordt nu misschien nog wel schattig gevonden. Maar als hij over een week nog steeds elke dag jankt dan zullen ze op een gegeven moment toch van hem af willen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo hartstochtelijk ook. Met allemaal vrouwen die hem troosten
er is een gezegde of een spreekwoord dat aangeeft dat de grens tussen genialiteit en gestoordheid heel smal is. ik kan het alleen niet vindenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mwoah, hij kan best gek zijn ondanks zijn hoge opleiding
Nee, er is daar geen man die ik fysiek aantrekkelijk vind; alhoewel Peter eigenlijk best een leuke vent is. De vrouwen houd ik nog niet goed uit elkaar. Van de mannen lijkt Hakim me wel aardig, verder ben ik nog niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Ja prachtig. Op die fotootjes afgaand zijn er niet echt aantrekkelijke mannen. Nou misschien die Rienk. Hebben jullie al iemand die je wel of niet leuk vind?
Ik heb eigenlijk alleen mensen die ik niet leuk vind. die boerende boer en charlotte met haar mitrailleur geluid als ze praat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Giorgo is uiterst aantrekkelijk. Vindt hij zelf. In z'n bio staat ook dat hij een hekel heeft aan lelijke mensen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Ja prachtig. Op die fotootjes afgaand zijn er niet echt aantrekkelijke mannen.
Daar moest ik wel om lachen, toen ik zijn foto zag.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Gert het volgende:
Giorgo is uiterst aantrekkelijk. Vindt hij zelf. In z'n bio staat ook dat hij een hekel heeft aan lelijke mensen.
Alleen daarom is het al een randdebielquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Giorgo is uiterst aantrekkelijk. Vindt hij zelf. In z'n bio staat ook dat hij een hekel heeft aan lelijke mensen.
Tot nu toe voegt hij bijzonder weinig toe, mag er wat mij betreft snel uit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Schiet ineens over op een verhaal over cylops in zijn oog steken als hij slaapt...quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef Gert het volgende:
Die Rienk lult wel dom zeg, maar hij brengt het met een betweterige air alsof hij wel door heeft hoe de wereld in elkaar zit. Ik zou heel snel ruzie met hem krijgen.
Hoe lang duurt dat proefverlof van Volkert eigenlijk...quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Schiet ineens over op een verhaal over cylops in zijn oog steken als hij slaapt...
Of hij legt de lat niet hoog of hij heeft dagelijks nogal wat te verduren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
daar ging m'n drinken ...quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat proefverlof van Volkert eigenlijk...
Dus een altruïtisch persoon is karakterloos?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:30 schreef Gert het volgende:
"Wat is altruïtisch" (zonder s, geen typfout)
Rienk: "Altruïtisch is zelfloosheid."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |