Kan je die iedere dag vanuit je luie strandstoel in Spanje opjagen met de stofzuiger. Al het plezier van thuis op vakantie.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:54 schreef GizartFRL het volgende:
Als je katten in huis hebt bijvoorbeeld.
Precies, mensen zijn tegenwoordig gejaagd, gestrest en ze proberen 48 uur in 24 uur te proppen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:21 schreef SiGNe het volgende:
dan heb je dus al een week of langer smerige vaat in de vaatwasser staan, dat gaat schimmelen.
Zo'n robotstofzuiger doet z'n werk wel, hoef je alleen 1 keer de tijden/dagen in te stellen wanneer ie moet stofzuigen.
Koelkast in vakantiestand, boel ontdooit en alles wat er nog in de koelkast stond bedorven..
't is een leuke gadget maar absoluut niet nodig.
IK zag laatst ook al een reclame over een wasmachine met een camera erin die kijkt of de was al schoon is..![]()
Maak gewoon een wasmachine die goed was, hoef je ook geen camera erin te monteren.
Werkt je geheugen niet meer dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:46 schreef Sjeen het volgende:
Als de wasmachine me nou een berichtje zou kunnen sturen als de was klaar is, daar zou ik wel wat aan hebben. Wasmachine staat op zolder, dus de piepjes hoor ik meestal niet.
Ik ben blond hè...quote:
Ik was er vanuit gegaan dat iedere wasmachine een digitaal display heeft waarom je de tijdsduur kunt aflezen. en ja,ook ik ben (donker)blond...quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben blond hè...
Nou, weet je, er zitten verschillende programma's op dat ding, met verschillende tijdsduur. Ik weet niet uit mijn hoofd hoe lang een was draait en ik wil toch wel het liefste de was zo snel mogelijk ophangen.
maar niet iedere fokker leeft op een zolderkamer. Mijn vrouw zet wel eens de wasmachine aan voordat ze vertrekt en weet ik niet altijd op welke stand de was draait.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik was er vanuit gegaan dat iedere wasmachine een digitaal display heeft waarom je de tijdsduur kunt aflezen. en ja,ook ik ben (donker)blond...
Tijdsduur loopt terug in het display?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
maar niet iedere fokker leeft op een zolderkamer. Mijn vrouw zet wel eens de wasmachine aan voordat ze vertrekt en weet ik niet altijd op welke stand de was draait.
Ik heb geen zolder. En ook geen vrouw.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
maar niet iedere fokker leeft op een zolderkamer. Mijn vrouw zet wel eens de wasmachine aan voordat ze vertrekt en weet ik niet altijd op welke stand de was draait.
Lees mijn reactie even terug waar ik op reageerde, dan snap je wat ik bedoel. Sjeen had het erover dat zijn wasmachine @ zolder is. Tuurlijk kan je even de zolder op om het te controleren, maar als je liever lui dan moe bent is het handig om een berichtje te ontvangen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tijdsduur loopt terug in het display?
Als Sjeen zo'n display had dat de resterende tijd liet zien, kon ze vrij gemakkelijk instellen dat haar mobiel gaat piepen zodra die tijd is verstreken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 06:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lees mijn reactie even terug waar ik op reageerde, dan snap je wat ik bedoel. Sjeen had het erover dat zijn wasmachine @ zolder is. Tuurlijk kan je even de zolder op om het te controleren, maar als je liever lui dan moe bent is het handig om een berichtje te ontvangen.
Voor mij hoeft het niet, het ging mij er om dat er situaties zijn waarbij het handig kan zijn.
Me dunkt dat het via internet gaat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Lijkt me reuze handig om elke maand 33 prepaidkaartjes op te moeten waarderen.
Of je wasmachine hangt straks in netwerk met behulp van wifi en stuurt ie een email of whatsapp als ie klaar is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Lijkt me reuze handig om elke maand 33 prepaidkaartjes op te moeten waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |