Tijd verspillen aan onzeker voelen heb ik mezelf jaren geleden al afgeleerdquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:32 schreef RetRy32 het volgende:
Indien serieus, misschien ben je onzeker over jezelf.
Kreeg jij het ook pas op een latere leeftijd?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee. In het begin wel, maar na verloop van tijd niet. Je kunt niet bezig blijven. Dat ze het maar accepteren.
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Tijd verspillen aan onzeker voelen heb ik mezelf jaren geleden al afgeleerd
Nee, ergens in de puberteit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Kreeg jij het ook pas op een latere leeftijd?
Ja op een forum posten is toch totaal wat andersquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
33.800 reacties op fok klinkt niet als negeren. Of open je altijd kwaliteitstopics zonder te reageren
Verwachtingen? Zou niet weten wat. En moet ik dan zo nodig alert zijn? Is wel erg zwart/wit zo lijkt het.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Blijkbaar ben je bang om niet aan de verwachtingen (van degene waarmee je praat) van de conversatie te voldoen ofzo.
Als dit niet de reden is dan moet je gewoon alert zijn en niet negeren.
Ga eerst maar eens een duidelijke en gedetailleerde OP schrijven als je duidelijk en non-abstract advies wilt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Verwachtingen? Zou niet weten wat. En moet ik dan zo nodig alert zijn? Is wel erg zwart/wit zo lijkt het.
Sorry hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:55 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Uh, is dat nu zo moeilijk om zelf te beoordelen?!
Dat altijd bereikbaar moeten zijn bullshit ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:11 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik doe dat ook wel eens. Dan wil ik er gewoon even niet zijn. En soms is het ook een soort luiheid die voortkomt uit passiviteit.
Autisme is meestal aangeboren...quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Kreeg jij het ook pas op een latere leeftijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |