Vrouwen kunnen volgens mij enorme jaloerse tangen zijn op dit gebied naar elkaar.
2 jaar terug tijdens oud en nieuw ging ik een tijdje met een meisje. Zij kwam toen naar het huisfeest dat ik gaf met oud en nieuw, en nam haar beste vriendin mee.
Toen er al aardig wat alcohol in zat, kwam op een gegeven moment die beste vriendin naast me zitten, begon door mn haar te strelen en in mijn oor te fluisteren dat ze me wel even zou verwennen als ik mee ging naar boven
Dat ging haar natuurlijk absoluut niet om mij, maar omdat ze bang was dat haar vriendin een relatie met mij zou krijgen. Ben daar niet op ingegaan die avond, en 3 weken later heeft die chick enorme ruzie met mijn toenmalige scharreltje gemaakt door haar voor vanalles en nog wat uit te maken, omdat ze niet vaak genoeg beschikbaar was naar haar zin
2 maanden later maakte ik die scharrel-relatie uit, maar ik hoorde laatst dat ze elkaar sinds dien nooit meer gesproken hebben, terwijl ze met elkaar op vakantie gingen enzo.. Wat kan dat toch moeilijk gaan bij chicks