Niet enkel vuurwerk natuurlijk. Ook iedereen had zijn licht aan en een stad zelf licht de kaart al op, zie Moskouquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan toch nooit
Sowieso met tijdsverschillen enzo.
vroeg ik me ook afquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vroeg ik me ook af
blijkbaar onder hattem/zwolle
ben met een vriend en zn familie meegegaan naar vrienden van hen in wapenveld, maar die zijn gelovig dus heb ik voor anderhalf uur in een kerkdienst gezetenen ik ben nog nooit in een kerk geweest/ongelovig dus dat was.... shoot me
jij nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfde gewenst.
En hoi iedereen, gelukkig nieuwjaar.
Ja, en dat het ene land alleen blauw vuurwerk heeft en het andere alleen witquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet enkel vuurwerk natuurlijk. Ook iedereen had zijn licht aan en een stad zelf licht de kaart al op, zie Moskou
Al zal het vast gephotoshopped zijn als altijd.
Leuk manquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze gingen hele tijd liedjes zingen
psalm versen of zo
en ik volgde het niet
;'(
waaroverquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:12 schreef supersof het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn geschiedenis po beginnen
VWO PRAKTISCHE OPDRACHTENquote:
Door de hele geschiedenis heen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
VWO PRAKTISCHE OPDRACHTEN
THEMA 2: EENHEID EN VERDEELDHEID IN BELGIË
Het thema wordt niet klassikaal besproken en moet dus zelfstandig worden doorgewerkt. De stof heeft m.n. betrekking op aspecten uit de tijdvakken 6 t/m 8 en wordt daarom in de 3e periode aangeboden.
Voornamelijk tijdvak 6 t/m 8 staat er tochquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door de hele geschiedenis heen?
Naja, ieder geval al een veel besproken onderwerp en daarmee interessant genoeg voor google.
Geschiedenisquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Voornamelijk tijdvak 6 t/m 8 staat er toch
En je moet alles uit de bronnen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |