quote:
Gordijnen en luxaflex heb ik helaas niet, anders had ik die inderdaad dicht gedaan.
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 19:42 schreef Ferry_76 het volgende:Alle lampen uit, maar wel de slaapkamerdeur open en de kamer verder verduisterd, dan kan hij onder het bed kruipen, of anders ligt hij onder de bank. Het eerste kwartier tenminste, want daarna ligt meneer op zijn krabpaal uit het raam te kijken..

Slaapkamer is altijd toegankelijk voor 'm, nu ook, daar heb ik uiteraard wel gordijnen.
Hij zit nu al een tijdje onder een pannentafel (ikea, dan weet je wel wat ik bedoel denk ik) onder m'n gasplaat.
heeft ook niet de intentie om eronder vandaan te komen ondanks dat het op het moment wel weer meevalt met het vuurwerk.
TV aan is wel een goede tip ja, denken inbrekers ook dat ik er gewoon ben

(Heel erg lang ben ik ook weer niet weg overigens)
M'n vorige kat was heel anders, jonger (toen een half jaartje oud, de huidige is +/-4, niet zeker) en die stond op m'n vensterbank toe te kijken, moest ik m'n kattenluik dicht doen omdat ie 't anders graag buiten wilde zien.
Met deze kat heb ik m'n luik ook dicht maar ben ik meer bang dat ie anders wegloopt en weer gaat zwerven.