quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik ga de boel afsluiten. Dus ik zeg tot volgend jaar, de beste wensen. Wees voorzichtig met vuurwerk, drink niet teveel tenzij je genoeg oliebollen eet om de alcohol te absorberen.
Heelveel liefs![]()
Viva La Vida is typisch zo'n 'feest'liedje dat bij een grootse prestatie of een huwelijksfilmpje wordt gedraaid.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind![]()
![]()
![]()
Van The Scientist en Fix You begrijp ik de hoge noteringen, van Viva La Vida en Clocks niet. Leuke nummers hoor, maar ze horen niet in de Top 20 van de Top 2000.
Tot 3FM Muisquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik ga de boel afsluiten. Dus ik zeg tot volgend jaar, de beste wensen. Wees voorzichtig met vuurwerk, drink niet teveel tenzij je genoeg oliebollen eet om de alcohol te absorberen.
Heelveel liefs![]()
Heelveel liefs![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:04 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bridge Over Troubled Water
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelijk kippenvelben even genieten…
When you're weary
Feeling small
When tears are in your eyes
I will dry them all .....
Heelveel liefs![]()
Doeiquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Heelveel liefs![]()
In 1970?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:05 schreef Bos81 het volgende:
S en G.
Ik weet nog wel, dat ik het gelijknamige album kocht en thuiskwam bij pa en ma. Die hebben hem toen de hele avond opgezet![]()
Fritsje heeft zo'n slaapgebrek dat hij zelfs nog kan huilen omdat hij Gangnam Style hoortquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Doedezemaar kruipt tegen Fritsje aan niet huilen hoor
Mijn vader had 'm gelukkig alquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:05 schreef Bos81 het volgende:
S en G.
Ik weet nog wel, dat ik het gelijknamige album kocht en thuiskwam bij pa en ma. Die hebben hem toen de hele avond opgezet![]()
Ze bezaten/ bezitten wel de LP,quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn vader had 'm gelukkig al
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Doedezemaar kruipt tegen Fritsje aan niet huilen hoor
De mijne heeft er sinds deze week weer eenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb 'm ingepikt, pa heeft al 20 jaar geen platenspeler meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |