Hij komt dadelijk nog een keer met paint it pink.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:51 schreef FritsFlits het volgende:
Otis Redding - (Sittin' On)The Dock Of The Bay
Zo overdreven veel gitaren zitten er niet inquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:53 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ] The Cure - A Forest [ afbeelding ]
Ik ken eigenlijk ook ieder nummer in de top100, maar dat nummer kende ik als enige echt niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?je zit mij bijna te onthoofden omdat ik wat titels niet ken en jij kent deze niet?
*fluit mee *
Hou je bek DJ
Kun je nagaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo overdreven veel gitaren zitten er niet in
(althans niet erg dominant)
Hoe kan je nou sittin'on the dock of the bay niet kennen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk ook ieder nummer in de top100, maar dat nummer kende ik als enige echt niet.
Geen idee, gewoon nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kan je nou sittin'on the dock of the bay niet kennen?
Een van de populairste nummers onder studenten dacht ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kan je nou sittin'on the dock of the bay niet kennen?
Gewoon een prachtig nummer!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een van de populairste nummers onder studenten dacht ik ook
stemmen altijd veel jongeren ook iddquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou, ook als student ken ik hem niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:56 schreef Cee het volgende:
Dan is het nu aan mij de beurt om jullie te bedanken voor het digitaal gezelschap tijdens deze melancholische muziekdagen.
Fijne avond iedereen. En een heel fijn 2014 alvast, maak er wat moois van, doe gek, doe wat je wil, het leven is een omelet, zoals E.L.O. zou zingen: please turn me over.![]()
Dan is het nu aan mij de beurt om jullie te bedanken voor het digitaal gezelschap tijdens deze melancholische muziekdagen.
Fijne avond iedereen. En een heel fijn 2014 alvast, maak er wat moois van, doe gek, doe wat je wil, het leven is een omelet, zoals E.L.O. zou zingen: please turn me over.![]()
Ik heb heb nummer ook nog een keertje gebruikt met een projectgroepje paar jaar terugquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
stemmen altijd veel jongeren ook idd![]()
hebben ze vorig jaar gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |