Geen rare foto, nee, helemaal niet raarquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Yesterday and today. Ik ga zo gourmetten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Geen rare album cover, nee, helemaal niet raar
Me too...quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:30 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij zijn Glitter en ik de enige die dit nummer tof vinden
Ik ook. Ik vind alles van Adele goed. Qua muziek dan. Niks mis mee.quote:
Neequote:Op dinsdag 31 december 2013 16:30 schreef FritsFlits het volgende:
Grapjes over het gewicht van Adele zijn zo 2011.quote:
Ik vind hem ook tofquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ze heeft een duet gedaan met Paul de Leeuw van haar wereldhit. Daarvoor al respect x1000.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grapjes over het gewicht van Adele zijn zo 2011.
Adele is sindsdien aanzienlijk afgevallen.
Maar dat boeit eigenlijk niet. Hoor dat mens zingen!
Weet nog dat ik dit voor het eerst hoorde. Was er heel vroeg bij. Heb het meteen met iedereen in m'n omgeving gedeeld. Alleen maar positieve reacties.quote:
Het verbaast me ook dat dit niet de populairste van Adele is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet nog dat ik dit voor het eerst hoorde. Was er heel vroeg bij. Heb het meteen met iedereen in m'n omgeving gedeeld. Alleen maar positieve reacties.
Dat had je kunnen wetenquote:
Nou, ik zag je losgaan bij Radiohead. Toen brak m'n hart een beetjequote:
Nee hoor, al vanaf de eerste single van haar eerste album. Niet "opeens", altijd al.quote:
Wat, geen Radiohead liefhebberquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou, ik zag je losgaan bij Radiohead. Toen brak m'n hart een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |