Terwijl je dat kapsel nauwelijks tegenkomt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:36 schreef Susteren het volgende:
Ik kon er nog geen topic over vinden, dus hier is hij dan!
Wat vinden jullie de beste klassiek getinte kapsels?
TS begint:
[ afbeelding ]
Zo heb ik m'n haren vaker als ik wat nettere kleding aanheb.
Nice!quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:29 schreef SonicVolcano het volgende:
http://vintagebarbershop.tumblr.com/
Wel gaaf
Mooi ja.quote:
Meeste wax of pommade is beter smeerbaar en minder vettig. Als je een goede kapper hebt weet diegene altijd wel iets dat bij je hoofd en haarsoort past. Een keer proberen kan geen kwaad, mocht je het niks vinden kan je het altijd anders stylen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Wil zoiets ook wel eens proberen maar ben bang dat het mij niet staatDaarnaast moet het ook onderhouden/verzorgd worden. Ik neem aan dat je dan van die betonwax zoals Murray's moet gebruiken?
Het streepje is er zo weer uit hoor, mocht je dat toch niet leuk vinden, die is echt maar 3 dagen zichtbaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:43 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Meeste wax of pommade is beter smeerbaar en minder vettig. Als je een goede kapper hebt weet diegene altijd wel iets dat bij je hoofd en haarsoort past. Een keer proberen kan geen kwaad, mocht je het niks vinden kan je het altijd anders stylen.
Tenzij je er zo'n streepje in geschoren hebt, maar dat ingeschoren streepje snap ik sowieso niet.
Dat streepje heeft wel wat vind ik, maar voegt niet heel veel toe inderdaad. Beetje een handtekening op een schilderij-achtig ietsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:43 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Meeste wax of pommade is beter smeerbaar en minder vettig. Als je een goede kapper hebt weet diegene altijd wel iets dat bij je hoofd en haarsoort past. Een keer proberen kan geen kwaad, mocht je het niks vinden kan je het altijd anders stylen.
Tenzij je er zo'n streepje in geschoren hebt, maar dat ingeschoren streepje snap ik sowieso niet.
Heb je een foto van hoe het bij jou zit? Gezicht mag je wel wegblurren hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Het streepje is er zo weer uit hoor, mocht je dat toch niet leuk vinden, die is echt maar 3 dagen zichtbaar.
Mijn vrouw werkt dat streepje elke paar dagen bij mij bij.
En ach, ik snap dat je het streepje misschien niet snapt, voor mij pas het wel bij het kapsel.
Het zal zowieso een kortstondige rage zijn, die volgens mij door Pelle de wereld in is geholpen.
Meeste goede herenkappers kunnen dat wel geloof ik. Of anders een turk of iets, die zijn geloof ik ook best goed in dat soort kapsels.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat streepje heeft wel wat vind ik, maar voegt niet heel veel toe inderdaad. Beetje een handtekening op een schilderij-achtig iets
Ik heb dat interview gezien bij DWDD met die barbieren uit Rotterdam. Echt geniaalDan weet je in ieder geval zeker dat je in goede handen bent. Maar beetje lastig als je in het noorden des lands woont
Kunnen normaal gesproken alle soorten kappers met dit soort kapsels overweg? Ik woon in Leeuwarden en we hebben daar een echte herenkapper. Ben daar 1x geweest en stond binnen 5 minuten weer buiten. Dat was wel echt
![]()
[..]
Heb je een foto van hoe het bij jou zit? Gezicht mag je wel wegblurren hoor
LOLquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:29 schreef SonicVolcano het volgende:
http://vintagebarbershop.tumblr.com/
Wel gaaf
nee die opaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:31 schreef MrEazy het volgende:
[..]
Aah, het Duitse WW2 kapsel.
Ik vind het wel wat hebben op zich.
[ afbeelding ]
Je kan er toch ook een scheiding in trekken? Doe ik altijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:52 schreef Xlarge het volgende:
Yep, ik ben er ook schuldig aan, met ingeschoren streepje en al.
Ik gebruik wax om het kapsel op zijn plek te houden.
In het algemeen krijg ik leuke reacties er op.
Het valt me op dat vooral vrouwen het waarderen.
Ik zal eens wat gaan rondneuzen in het noordenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Meeste goede herenkappers kunnen dat wel geloof ik. Of anders een turk of iets, die zijn geloof ik ook best goed in dat soort kapsels.
Jij bedoeld schorem, knippen wel goed maar dan zit je er vaak 3 uur te wachten omdat ze niet op afspraak knippen.
Maar zitten in Rotterdam gelukkig nog wat andere barbieren die op afspraak knippen.
Geen idee hoe dat in het noorden van het land is though
Daarom snap ik het geschoren streepje idd niet, als je een scheiding maakt hebt je als het goed is automatisch zo'n streepjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan er toch ook een scheiding in trekken? Doe ik altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |