Daarvan heb ik genoten je moest toch eens weten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En het uur daarvoor 2x Coldplay
Aal?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
and after aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall
Fijn he?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarvan heb ik genoten je moest toch eens weten.
Het kan niet allemaal Tsunami zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef alors het volgende:
Zoveel betere nummers gemaakt en dan staat deze erin
Dit is inderdaad een vreemde gewaarwordingquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrogod is enthousiast en jij chagrijnig, wat is deze?
Staan genoeg nummers overal die ik zelf ook niet even goed vind. Daar moet je doorheen luisteren, want hij staat er nou eenmaal in. Dit is voor mij een prima nummer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef alors het volgende:
Dit is een soort monument.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef alors het volgende:
Nou de kad vroeg zich af waar die papegaai nou eigenlijk was.quote:
*Inquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Don't Look Back With Anger is wel erg fijn
Die is overleden helaasquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou de kad vroeg zich af waar die papegaai nou eigenlijk was.
* ieniminimuis valt aanquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:16 schreef Molurus het volgende:
* Molurus komt terug met kopje koffie en een vers schaaltje koekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |